3DS MAX 1482 6

O temacie

Autor

Zaczęty 30.01.2010 roku

Wyświetleń 1482

Odpowiedzi 6

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z góry przepraszam jeżeli to nie ten dział.
Tak więc ściągnąłem sobie Clymore'a z Game Artista, ponieważ dla treningu chciałem sobie zrobić  tekstury diff, spec i normal. Wszystko było by dobrze gdyby ktoś wytłumaczył mi jak "wyciąga" się mape z modelu (?), nie wiem.
Prosze o pomoc
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Modyfikator Unwrap UVM.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Unvarpa umiem aktywować, ale co dalej
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Wybierasz opcję edit, wyświetli ci się uvka.

Poza tym http://themodders.org/index.php?showtopic=6154
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

3DS MAX
#4 2010-01-30, 09:52(Ostatnia zmiana: 2010-01-30, 09:53)
Otwórz model w Wings3D, przejdź do mapowania UV, na istniejącej mapce zmień ustawienia warstw: 0 - biel, 1 - kontury. Następnie wyeksportuj model, razem z nim automatycznie zapisze się mapka w pliku bmp.

//Edit: uprzedziliście mnie

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Jest program do wyciągania uvek texporter :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

3DS MAX
#6 2010-01-30, 11:46(Ostatnia zmiana: 2010-01-30, 11:46)
Już sobie poradziłem :)  
O ile się nie myle texporter jest używany do zaznaczania obszarów Uvki (kolorami), tak aby było wiadomo co do czego i gdzie
Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry