dostęp do ekwipunku po śmierci npc 5098 6

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 30.01.2010 roku

Wyświetleń 5098

Odpowiedzi 6

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak w temacie, chodzi mi o edycje pliku b_givedeathinv, jednak nie wiem co zrobić, aby ograniczyć dostęp do ekwipunku..
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
tez mam z tym problem ale na odwrót ja chciał bym aby można było wziąć zbroje z zabitego

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
skoro tak niech ktos u władzy da radę, gdzie szukać rozwiązania chociaż

podejrzewam, ze będzie to edycja aivara [AIV_MM_DEATHINVGIVEN]

wie ktos gdzie to mozna robiuc?
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Cytuj
tez mam z tym problem ale na odwrót ja chciał bym aby można było wziąć zbroje z zabitego
Chyba robisz tak: CreateInvItem (self,instance zbroji,ilość); i pod tym EquipItem(self,instance zbroji); Nie wiem czy to działa. wtedy musiałbyś opuścić instance pancerza w visual:B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_B_Normal_Orik, BodyTex_B, ITAR_Leather_L);
 

zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy
tez mam z tym problem ale na odwrót ja chciał bym aby można było wziąć zbroje z zabitego

Da się po prostu dać mu drugą zbroje nie założoną ale wtedy zbroja z zabitego "nie zejdzie".
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dałem mu 2 zrorje jedna funkcja EquipItem a drugą CreateInvItem zamieniłem sie w postać i miała 2 pancerze spróbowałem ja zabić i nie miała żadnego pancerze do wzięcia

Może warto wspomnieć ze chodzi mi o Gohtica 1

A Mam pytanie gdzie sa zapisane (jaki plik) mainflag zbroji może tam jest to co blokuje

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

dostęp do ekwipunku po śmierci npc
#6 2010-01-31, 14:55(Ostatnia zmiana: 2010-01-31, 15:02)
dałem mu 2 zrorje jedna funkcja EquipItem a drugą CreateInvItem zamieniłem sie w postać i miała 2 pancerze spróbowałem ja zabić i nie miała żadnego pancerze do wzięcia

Może warto wspomnieć ze chodzi mi o Gohtica 1

A Mam pytanie gdzie sa zapisane (jaki plik) mainflag zbroji może tam jest to co blokuje
Constans.d, nie do zedytowania, poza tym wtedy nie dałoby się zbroi używać. Jest inna metoda na to co chcecie osiągnąć, zastanówcie się co można zrobić żeby na czas zabierania zbroja nie była zbroją.

Zresztą, co mi tam:
Stwórzcie "neutralny" item, wzorowany choćby na bryłce rudy i dajcie visual, nazwę, opis i cenę normalnej zbroi, scemename MAPSEALED, on_state[0] na funkcję, która umieści w ekwipunku i założy normalną zbroję. Potem zróbcie takie coś dla każdej zbroi.

W GiveDeathInv dajcie warunki że jeśli NPC miał założoną TAKĄ zbroję to ma dostać TAKĄ niby-zbroję, i tak dla każdej zbroi.

Gotowej paczki ze skryptem wam nie dam, sami sobie napiszcie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry