Witam, stworzyłem dialog, nad którym wzorowałem się z tutka na tym forum. Wszystko jest dobrze. Pojawia się ten dialog w Gothic I. Ale gdy wybieram opcję dialogową, to ten NPC w cale nic nie wymawia, tylko jak wybiorę to nic i z powrotem wracam do opcji dialogowej i znowu do wybrania jest ten sam dialog. Nawet nie ma głosu jak NPC mówi. Co może być źle w tym skrypcie że po wybraniu opcji dialogowej NPC nic nie wymawia?
// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_SKRZYPEK_EXIT(C_INFO)
{
npc = Grd_8001_Skrzypek;
nr = 999;
condition = DIA_SKRZYPEK_EXIT_Condition;
information = DIA_SKRZYPEk_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SKRZYPEK_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_SKRZYPEK_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************
INSTANCE DIA_SKRZYPEK_Hello (C_INFO)
{
npc = Grd_8001_Skrzypek;
nr = 1;
condition = DIA_SKRZYPEK_Hello_Condition;
information = DIA_SKRZYPEK_Hello_Info;
permanent = 0;
description = "Witaj, kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_SKRZYPEK_Hello_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_SKRZYPEK_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_SKRZYPEK_Hello_15_00"); //Witaj. Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_SKRZYPEK_Hello_13_01"); //Jestem Skrzypek. Pilnuję wejścia do tego obozu.
AI_Output (other, self,"DIA_SKRZYPEK_Hello_15_02"); //Co to za obóz?
AI_Output (self, other,"DIA_SKRZYPEK_Hello_13_03"); //Jest to obóz Gwardii Królewskiej. A o co chodzi?
};
// ************************************************************
// What
// ************************************************************
INSTANCE DIA_SKRZYPEK_What (C_INFO)
{
npc = Grd_8001_Skrzypek;
nr = 2;
condition = DIA_SKRZYPEK_What_Condition;
information = DIA_SKRZYPEK_What_Info;
permanent = 1;
description = "Wpuścisz mnie do obozu?";
};
FUNC INT DIA_SKRZYPEK_What_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_SKRZYPEK_Hello))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_SKRZYPEK_What_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_SKRZYPEK_What_15_00"); //Wpuścisz mnie do obozu?
AI_Output (self, other,"DIA_SKRZYPEK_What_13_01"); //Jasne - właź.
};
// ************************************************************
// PERM
// ************************************************************
INSTANCE DIA_SKRZYPEK_PERM (C_INFO)
{
npc = Grd_8001_Skrzypek;
nr = 3;
condition = DIA_SKRZYPEK_PERM_Condition;
information = DIA_SKRZYPEK_PERM_Info;
permanent = 1;
description = "Co tu robicie?";
};
FUNC INT DIA_SKRZYPEK_PERM_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (hero,DIA_SKRZYPEK_Hello))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_SKRZYPEK_PERM_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_SKRZYPEK_PERM_15_00"); //Co tu robicie?
AI_Output (self, other,"DIA_SKRZYPEK_PERM_13_01"); //Jajco. Zostaliśmy wysłani przez samego Rhobara tutaj, aby dowiedzieć się co ten drań Gomez wyprawia.
AI_Output (self, other,"DIA_SKRZYPEK_PERM_13_02"); //No i przekroczliśmy barierę. No tak, ale teraz nie ma odwrotu. Mamy wszystkie informacje, ale nie ma się jak stąd wydostać. Lumbermil coś tam obmyśla. Ale na razie nic.
AI_Output (self, other,"DIA_SKRZYPEK_PERM_13_03"); //Ale może pewnego dnia i sama bariera upadnie. I w ten sposób się stąd wydostaniemy, o ile nie zginiemy.
};