Animation 4385 11

O temacie

Autor paladinho

Zaczęty 3.01.2010 roku

Wyświetleń 4385

Odpowiedzi 11

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Pytanie dotyczy odpalania broni. Może trochę szerzej. Chciałbym się dowiedzieć gdzie są zapisane jakieś funkcje odnośnie odpalania broni tj. broń jedno-ręczna pod 1 (w grze) a łuk/ kusza pod 2. Nie piszcie "czemu sam nie poszukasz", bo raczej jest to oczywiste, że szukałem i nie znalazłem.
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Silnik?
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Hmm, to krzyżuje moje plany :lol2:  ale dzięki.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
a mozesz objasnicz co chcesz zrobicz ?? bo jakosz czie niezrozumialem
 


paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

paladinho

Animation
#4 2010-01-03, 13:29(Ostatnia zmiana: 2010-01-03, 13:38)
Chciałbym, żeby jeden miecz był odpalany standardowo (czyli klikamy przycisk "1" na klawiaturze w grze), a drugi z"2" tak jak bronie dystansowe (tylko żeby na tym miejscu był drugi miecz). Można się domyśleć, ze próbuję zrobić duale, może źle się do tego zabieram (na pewno) ale próbuję różnych sposobów. Do tego mam animację i jakoś to połączę.

A skoro jesteśmy przy temacie. Co trzeba zrobić, zeby broń jedno-ręczna była na plecach? Próbowałem kombinować z mds-em, ale kiedy podmieniam oryginalne animacje na swoje to moje animacje nie działają tj. nie widać ich w grze.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w gothic ini jest podpinanie pod klawisze ale czy ci się to uda to nie wiem
Cytuj
[KEYS]
keyEnd=0100
keyHeal=2300
keyPotion=1900
keyLockTarget=4f00
keyParade=cf000d02
keyActionRight=d100
keyActionLeft=d300
keyUp=c8001100
keyDown=d0001f00
keyLeft=cb001000
keyRight=cd001200
keyStrafeLeft=d3001e00
keyStrafeRight=d1002000
keyAction=1d000c02
keySlow=2a003600
keySMove=38009d00
keyWeapon=39000e02
keySneak=2d00
keyLook=13005200
keyLookFP=21005300
keyInventory=0f000e00
keyShowStatus=30002e00
keyShowLog=31002600
keyShowMap=3200

[KEYSDEFAULT0]
keyEnd=0100
keyHeal=2300
keyPotion=1900
keyLockTarget=4f00
keyParade=cf000d02
keyActionRight=d100
keyActionLeft=d300
keyUp=c8001100
keyDown=d0001f00
keyLeft=cb001000
keyRight=cd001200
keyStrafeLeft=d3001e00
keyStrafeRight=d1002000
keyAction=1d000c02
keySlow=2a003600
keySMove=38009d00
keyWeapon=39000e02
keySneak=2d00
keyLook=13005200
keyLookFP=21005300
keyInventory=0f000e00
keyShowStatus=30002e00
keyShowLog=31002600
keyShowMap=3200

[KEYSDEFAULT1]
keyEnd=0100
keyHeal=2300
keyPotion=1900
keyLockTarget=4f00
keyParade=cf000d02
keyActionRight=d100
keyActionLeft=d300
keyUp=c8001100
keyDown=d0001f00
keyLeft=1000
keyRight=1200
keyStrafeLeft=cb001e00
keyStrafeRight=cd002000
keyAction=1d000c02
keySlow=2a003600
keySMove=38009d00
keyWeapon=39000e02
keySneak=2d00
keyLook=13005200
keyLookFP=21005300
keyInventory=0f000e00
keyShowStatus=30002e00
keyShowLog=31002600
keyShowMap=3200
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Dzięki. Teraz trzeba rozkminic jak to wszystko działa ^_^
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Animation
#7 2010-01-03, 15:00(Ostatnia zmiana: 2010-01-03, 15:04)
Jak już pisałem wiele razy w identycznych tematach, można w ten sposób zmieniać klawisz wywołujący już zdefiniowaną funkcję, nie da się tworzyć nowych "odniesień".
Ten plik nie jest do "podpinania pod klawisze". Zawiera jedynie gotową, zaprogramowaną w silniku listę funkcji oraz przyciski które mają je wywoływać, zapisane w formie kodowej. Nawet jeśli dodasz tam jakąś własną funkcję, np KeyDrugiMiecz, i nawet jeśli przypiszesz tam jakiś klawisz, to i tak gra nie mogłaby wiedzieć co ma robić kiedy zostanie wciśnięty, trzeba by to było zdefiniować w silniku. Temat był poruszany także na WoG.de i NicoDE potwierdził że korzystanie ze skrótów klawiaturowych jest możliwe tylko przez modyfikację tych kilku istniejących, czyli mapy, elixiru mana i HP.

Co do twojego problemu, to polegałby on raczej na zmodyfikowaniu broni dystansowej, tak aby była bronią białą. Gdybyś używał funkcji szukaj, zauważyłbyś że było już kilka dokładnie takich samych tematów i w żadnym z nich nie znaleziono rozwiązania, proponowałem tam pewne metody jednak zostały z góry odrzucone bez próbowania, chodziło o modyfikację mds walki bronią dystansową tak aby upodobnić go do stylu walki w zwarciu.

Jednak skoro chcesz osiągnąć nie możliwość noszenia dwóch niezależnie wyciąganych broni, ale duale, to idziesz zupełnie złą drogą. Duale działają na zasadzie umieszczania w lewej ręce dodatkowego miecza "chowanego" w osobnym slocie (niektórzy nazywają to ZS, nie wiem jak coś takiego się definiuje) i zaawansowanej edycji animacji walki oraz chowania i wyciągania broni. Całość jest programowana w MDS'ie.

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Z animacją nie mam problemu, z dopisaniem duala do mds-a też raczej nie. Mnie bardziej boli ten ZS bo kompletnie nie mam pojęcia jak to trzeba napisać. Łaziłem po różnych plikach, czytałem ZS-y, ale nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać. Poza tym, kiedy nawet podmieniam gotowe pliki asc na własne animacje to nic się nie dzieje tj. nie widać moich zmian.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
A próbowałeś metody Meatrikza opisanej w tutorialu? Tej żeby w broni białej dodać parametr munition, ustawiony na inny miecz bądź na niego samego, i w mds'ie przy wyciąganiu broni dodać eventTag który umieści tą amunicję w lewej ręce?

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

paladinho

Animation
#10 2010-01-03, 15:44(Ostatnia zmiana: 2010-01-03, 15:57)
Próbować próbowałem, ale nie widać moich zmian w grze. Hmm...coś robie nie tak:)
A propos Meatrikza...ten sposób nie za bardzo nada się do moda. Zrobiłem animację walki dualem i chcę, żeby to miało "ręce i nogi"^_^
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
chyba tzi nikt niezdradzi metody duali ja juz zrobilem ale tzi tez niepomoge bo viesz to tak jakby tisz cosz zrobil ( coz genialne ) i kazdy to bendzie mial v modzie i niebendzie sensacji i moj mod niebil bi cziekav ... no poviem ze to jest latve ale jest tez jeden trudny sposob ^_^  ZS to cosz jak zadefinovane  umiesczene posczegolnego typu broni poviem ze nieviem jak dodacz novy zs tak zeby go cosz uzyvalo ale duale sie daja zrobicz i bylo viele pytan najlepiej poszukaj jescze i znajdziesz navet v english forum of theModders jest troche zdradzone v temaczie o czasze zaplaty :/  no niemyszle ze zalapiesz jak to zrobicz v ten ich sposob
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry