Mój sposób: oryginalny i myslę, że całkiem niezły.
Zrób sobie kilku npc i postaw ich w najważniejszych miejscach na mapie. W pliku startup są wszystkie przywołane potwory do gry. Ich instance musisz zmienić tak, aby każdy potwór miał swój własny instance, np. wolf1, wolf2 itd.
Potem w postaci którą stworzyłeś dodajesz dialog respawnu potworów i dodajesz coś takiego:
if (Npc_IsDead (Instance Npca))
{
Wld_InsertNpc (Instance Npca , WP w którym ma się pojawić); //Instance Npca musi być takie samo jak w warunku if, a WP taki sam jak tego potwora w startup.
};
Przykład:
W startup.d masz taką linijkę:
Wld_InsertNpc (Wolf, NW_RESP_WOLF_01);
Zmieniasz tylko instance wilka na:
Wld_InsertNpc (Wolf1, NW_RESP_WOLF_01);
Należy też stworzyć wilka o podanym instance.
Potem w dialogu respawnu dodajesz:
if (Npc_IsDead (Wolf1))
{
Wld_InsertNpc (Wolf1, NW_RESP_WOLF_01);
};
Oznacza to, że jeżeli npc Wolf1 został zabity, to npc Wolf1 (czyli ten sam) zostanie przywołany w podanym WP czyli: NW_RESP_WOLF_01. Ważne jest aby WP był taki sam jak w Startup. Jak dasz inny to zrespi się w innym miejscu.
Roboty przy tym jest dużo, ale rozwiązuje sprawę respawnu. Dajesz taki dialog kilku postacią i jest git.
EDIT: Działa w G2 nie wiem jak jest w G1, ale podejrzewam, że bez różnicy.
Aha, a jak dodać to do gry żeby działało? Tzw spie 4 dni i respawn.
Tak po za tym robisz to co ja, gdy próbowałem dodać nowy atrybut. Masz już napisane, a dalej się pytasz.