Jak przenieść ekwipunek z GII do GI? 6953 21

O temacie

Autor Marvin

Zaczęty 8.11.2009 roku

Wyświetleń 6953

Odpowiedzi 21

Marvin

Marvin

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam.

Mam problem - chcę przenieść okno ekwipunku z Gothic'a 2 do Jedynki. Który skrypt za to odpowiada?? Jak to zrobić i czy w ogóle coś takiego jest możliwe?? Proszę o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam.
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
to CHYBA jest możliwe , ale pewnie bardzooo trudne , nie radzę sie w to bawić :)
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
A nie trzeba czasem coś w silniku grzebać?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To jest w silniku zapisane a z niego raczej nic nie wygrzebiesz ;p
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Chyba nie móżesz uzyskać zmiany z gothica 1 bez grzebania w silniku ale mozesz uzyskać efekt bardzo do tego podobny. To jest wycinek kodu z pliku GothicGame tu regulujesz chyba ilość kolum i wierszy; nie jestem pewien

[OPTIONS]

show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200

; Mit show_Info=0 wird die Anzeige des Spieltitels in den Menüs deaktiviert.
; Mittels show_InfoX und show_InfoY kann die Position angepasst werden.

show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200

; Mit show_Version=0 wird die Anzeige der Version in den Menüs deaktiviert.
; Mittels show_VersionX und show_VersionY kann die Position angepasst werden.

show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1

; Mit show_Focus=0 kann die Anzeige des Spielerfokus deaktiviert werden.
; Mit show_FocusXxx=0 lassen sich die Fokusbeschreibungen einzeln steuern:
; Itm = Beschreibung von Gegenständen, Mob = Beschreibung von interaktiven
; Gegenständen, Npc = Namen von Personen und Monstern, Bar = Lebensbalken.
@Avallach: Nie umię niemickiego ale wiem że jakieś ustawienia w Gothicgame powodowały takie zmiany.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chyba nie móżesz uzyskać zmiany z gothica 1 bez grzebania w silniku ale mozesz uzyskać efekt bardzo do tego podobny. To jest wycinek kodu z pliku GothicGame tu regulujesz chyba ilość kolum i wierszy; nie jestem pewien

[OPTIONS]

show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200

; Mit show_Info=0 wird die Anzeige des Spieltitels in den Menüs deaktiviert.
; Mittels show_InfoX und show_InfoY kann die Position angepasst werden.

show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200

; Mit show_Version=0 wird die Anzeige der Version in den Menüs deaktiviert.
; Mittels show_VersionX und show_VersionY kann die Position angepasst werden.

show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1

; Mit show_Focus=0 kann die Anzeige des Spielerfokus deaktiviert werden.
; Mit show_FocusXxx=0 lassen sich die Fokusbeschreibungen einzeln steuern:
; Itm = Beschreibung von Gegenständen, Mob = Beschreibung von interaktiven
; Gegenständen, Npc = Namen von Personen und Monstern, Bar = Lebensbalken.


Obawiam się że te konkretne ustawienia służą do czego zupałnie innego.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Cóż jest to na pewno możliwe gdyż widziałem to na prezentacji jednego z modów do G2. :huh:  Tylko nie wiem JAK niestety
 

Marvin

Marvin

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Wiem, że w Gothic'u 2 można edytować ekwipunek (i nawet to umiem ^_^ ) , ale mi chodzi o to, czy da się  takowy przenieść do Gothic I (ten z G2).
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Jak przenieść ekwipunek z GII do GI?
#8 2009-12-03, 22:14(Ostatnia zmiana: 2009-12-03, 22:29)
hmm vayutax to pisal na svojej stronie a napravde to bylo v gothicgame




o mam to znalazlem  http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=174
 


Marvin

Marvin

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Tutaj jest napisane jak zmienić ekwipunek w G2 (a to mi nie jest na razie potrzebne), a ja się pytam jak go PRZENIEŚĆ do Gothic I... :lol2:
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Tutaj jest napisane jak zmienić ekwipunek w G2 (a to mi nie jest na razie potrzebne), a ja się pytam jak go PRZENIEŚĆ do Gothic I... :lol2:
Na dłuższą metę to znaczy to samo.
 
Spoiler

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
chyba nie bo  o ile się nie mylę chodzi mu też o podział bronie pancerz księgi inne i czary
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

turkurun

turkurun

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Kopiujesz skrypty, pliki asc ,modele 3ds, i tekstury do folderów w g1 (tak przynajmniej robi się ze zbrojami)
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Jak przenieść ekwipunek z GII do GI?
#13 2009-12-19, 17:36(Ostatnia zmiana: 2009-12-19, 17:38)
Z itemami, mieczami, i róznymi innymi piedołami też. Jedyne, z czym byłby prawdopodobnie problem, to czary. Ale na początku tematu pytałeś o okno ekwipunku - to już engine, na pewno się jakoś da, ale to będzie już coś więcej, niż zwykłe przeniesienie paru plików, może nawet będzie trzeba samemu całe okno zrobić.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Kopiujesz skrypty, pliki asc ,modele 3ds, i tekstury do folderów w g1 (tak przynajmniej robi się ze zbrojami)
Nie o to mi chodziło tylko o podział ich jak np. w 1 kolumnie są bronie klikasz w prawo masz pancerze itd.
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
da sie vszistko zmiesczic do jednego a to sa mainflags jak dasz broni v mainflags ITEM_KAT_ARMOR to bendzie przi armorach i jak ITEM_KAT_NONE to bendzie przi roznych , ITEM_KAT_POTIONS to przi napojach i jak dasz vszystko do jednego a potem v constans.d zmienisz ile jest typov  inventarzy na jeden to chyba bendzie dzialacz
 



Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ale da sie sortovacz pol na pol :lol2:  bo przi zbrojach sie ekvipunek sortuje do dvoch bronie( nieviem jak to u vas , poprostu miecze itp. ) i bronie dystansove moze malo rozdzielen ale vczonsz cosz
 


Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Tak, sortuje sie typem, ale byłoby to BARDZO niewygodne, bo żeby przejśc do "Różne" trzeba by zjechać na sam dół, a w późniejszych etapach gry ma sie mnóstwo itemów, wiec by to przeszkadzało.

Co ekwipunku z G2 do G1 - Wydaje mi sie, że to niemożliwe.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
znalazłem przed chwilą coś ciekawego w skryptach i chyba dotyczące ekwipunku
Cytuj
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   B_TransferItems
//   ===============
//   Überträgt das 'item' von 'other' zu 'self'. In 'amount' muß die
//   Anzahl der zu übertragenden Items übergeben werden.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func void B_TransferItems (var int amount)
{
   PrintDebugNpc      (PD_ZS_CHECK,   "...B_TransferItem");

   var int transferItem;
   transferItem = Hlp_GetInstanceID(item);

   B_GiveInvItems      (other, self, transferItem, amount);

   if (item.munition == ItAmArrow)
   {
      CreateInvItems   (self,   ItAmArrow,   20);
   };

   if (item.munition == ItAmBolt)
   {
      CreateInvItems   (self,   ItAmBolt,   20);
   };
};

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   B_CheckItem
//   ===========
//   Überprüft den Inventoryslot 'slot' in der 'category' und ruft
//   bei Bedarf B_TransferItem() auf.
//   -> benötigt 'self' und 'other'
//   -> initialisiert 'item' selbst
//   -> return:    - FALSE, wenn kein item genommen wurde
//            - TRUE, wenn item genommen wurde
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func int B_CheckItem (var int category, var int slot)
{
   PrintDebugNpc      (PD_ZS_CHECK,   "B_CheckItem");

   var string printText;
   printText = IntToString      (slot);

   if       (category == INV_WEAPON )   {   printText = ConcatStrings("...found INV_WEAPON_",      printText);   }
   else if   (category == INV_ARMOR   )   {   printText = ConcatStrings("...found INV_ARMOR_",      printText);   }   
   else if (category == INV_RUNE   )   {   printText = ConcatStrings("...found INV_RUNE_",         printText);   }
   //else if (category == INV_POTIONS)   {   printText = ConcatStrings("...found INV_POTIONS_",      printText);   }
   else if (category == INV_FOOD   )   {   printText = ConcatStrings("...found INV_FOOD_",         printText);   }
   else if (category == INV_DOC   )   {   printText = ConcatStrings("...found INV_DOC_",         printText);   }    
   else if (category == INV_MISC   )   {   printText = ConcatStrings("...found INV_MISC_",         printText);   }
   else                        {   printText = ConcatStrings("...found unknown category #",printText);   };
   
   var int count;  
   count = Npc_GetInvItemBySlot(other, category,slot);           // initialisiert 'item' und gibt Anzahl zurück
   PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL, IntToString(count));
   
   if (count > 0)
   {
      PrintDebugNpc(PD_ZS_CHECK, printText);

      // NEU: Nimmt nur Erz und davon nur die Hälfte!
      if (Hlp_IsItem(item, ItMiNugget))
      {
         B_TransferItems(count/2);
         return TRUE;
      };
   
      // CS NEU: Nimmt personalisierte Waffen
      if (Npc_OwnedByNpc(item,self))
      {
         B_TransferItems(1);
         return TRUE;
      };
   };
   

   return FALSE;
};

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//   B_Plunder
//   =========
//   Durchsucht alle Inventoryslots, überprüft, welche Gegenstände er
//   haben will, und nimmt sie sich. Durchsucht werden:
//
//   alt:
//   ----
//   -  6 Slots Waffen
//   -  2 Slots Rüstungen
//   -  ? Slots Runen & Scrolls
//   -  ? Slots Artefakte
//   - 15 Slots Nahrung
//   - 15 Slots Verschiedenes
//
//   neu:
//   ----
//   - Dem Opfer wird die Hälfte des vorhandenen Erzes abgenommen.
//
//   -> Gibt Anzahl der geplünderten Gegenstände zurück.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func int B_Plunder   ()
{
   PrintDebugNpc( PD_ZS_CHECK, "B_Plunder" );

   var int   amountPlundered;
   amountPlundered = 0;
   
   //-------- Durchsuchen der WEAPONS ---------
   // Zurückgenommene Waffen werden nicht mitangegeben bei amountPlundered, da sich die SVMs dabei nur auf Erz beziehen.
   // Z.Zt. ist INV_MAX_WEAPONS noch auf 6
   
   B_CheckItem(INV_WEAPON,   1   );
   B_CheckItem(INV_WEAPON,   2   );
   B_CheckItem(INV_WEAPON,   3   );
   B_CheckItem(INV_WEAPON,   4   );
   B_CheckItem(INV_WEAPON,   5   );
   B_CheckItem(INV_WEAPON,   6   );

   //-------- Durchsuchen von MISC ---------
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   1   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   2   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   3   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   4   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   5   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   6   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   7   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   8   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   9   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   10   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   11   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   12   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   13   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   14   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   15   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   16   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   17   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   18   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   19   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   20   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   21   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   22   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   23   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   24   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   25   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   26   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   27   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   28   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   if(   B_CheckItem(INV_MISC,   29   ) )   { amountPlundered = amountPlundered + 1; };
   
   //-------- Anzahl geplünderter Items ausgeben ---------
   PrintDebugInt(PD_ZS_CHECK, "...Anzahl geplünderter Items: ", amountPlundered);

   //-------- Rückgabewert ---------
   return amountPlundered;
};
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry