Da się coś takiego zrobić, w modzie GWW można walczyć pochodnią która się zapala dopiero po wyciągnięciu, normalnie założona na plecach się nie pali. Nie wiem jak tam tego dokonano, jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to dodać script trigger co chwilę uruchamiający skrypt który z kolei sprawdza czy wyciągnięta broń to ten płonący miecz. I pamiętaj że sprawdzanie założonej broni i wyciągniętej broni to dwie różne funkcje. Kiedy już się okazuje że broń jest wyciągnięta, można na dwa sposoby "podpalić" ją, tylko nie mam pojęcia czy któryś z nich działa.
Pierwszy, prostszy, polegałby najpierw na stworzeniu zmiennej C_ITEM zawierającej instance broni, a potem na modyfikacji jej skryptu na zasadzie ZMIENNA_Z_INSTANCE_BRONI.visual = plonacymiecz.zen
Jednak nie mam pewności czy da się tak dynamicznie zmieniać mesh, na pewno da się zmieniać właściwości i opis.
Drugi sposób polegałby na jakiejś modyfikacji w spacerze zena miecza z efektem, tak żeby ogień aktywował się dopiero kiedy już wiadomo że broń jest wyciągnięta, jednak tu już musiałbyś sam pokombinować.