Sprządziłem dialog npcta,w tym dialogu utworzyłem zmienną
var string zmienna;
podczas pewnej kwestji przypisuje zmiennej wartość TRUE
zmienna = TRUE;
następnie w folderze evenst tworze plik ze skryptem:
var string zmienna_ok;
zmienna = zmienna_ok; // U:PAR: Syntax Error (line 3)
func void join_ok()
{
if (zmienna_ok == TRUE)
{
IF (Npc_GetDistToWP (hero,"GUARD_1") < 1000 )
{
B_LogEntry (TEST,"...");
PrintScreen ("...", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_RAISEATTRIBUTE);
};
IF (Npc_GetDistToWP (hero,"PATH_OC_NC_5_1") < 1000 )
{
B_LogEntry (TEST,"...");
PrintScreen ("...", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_RAISEATTRIBUTE);
};
IF (Npc_GetDistToWP (hero,"PUSTELNIK5") < 1000 )
{
B_LogEntry (TEST,"...");
PrintScreen ("...", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",_TIME_MESSAGE_RAISEATTRIBUTE);
};
};
};
Przy repreasowaniu skryptów pojawia mi się błąd Syntax Error (line 3)
Nie wiem, co zrobiłem nie tak, ale dopiero zaczynam się w tym bawić.