Pokazuje się "Błąd aplikacji", kody szesnastkowe błędu i napis "Pamięć nie może być "read" Kliknij aby zakończyć działanie aplikacji." Nie jest to raczej spowodowane zmianą ścieżek, bo wiesza się na pliku który nie jest standardowo częścią gry. Sam podejrzewałem że może to być spowodowane dodaniem jakichś celowo błędnych danych co używa się także w niektórych antypirackich zabezpieczeniach płyt, ale dlaczego w takim razie Gothic czyta je normalnie? Może jakoś podmieniono ścieżkę na zawierającą znaki które są dopuszczalne w systemie plików VDFS ale już nie w Windowskich FAT32 i NTFS? Wątpię czy to przypadkowy błąd skoro powtarza się i w demie i w pełnej wersji. Dodam, że same skrypty użyte w modzie mnie nie interesują, po samym ich działaniu prawie na pewno zrozumiałem jak je wykonano, ale chodzi o to że sam bym chciał w przyszłości stosować podobne zabezpieczenia w kodzie.