rozumiem, że masz umieć tą umiejętność jak założysz pancerz.
INSTANCE VLK_ARMOR_L(C_Item)
{
name = "Lekkie spodnie Kopacza";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 10;
protection [PROT_BLUNT] = 10;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
value = VALUE_VLK_ARMOR_L;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "vlkl.3ds";
visual_change = "Hum_VLKL_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
on_equip = Equip_vlk_armor_l;
on_unequip = UnEquip_vlk_armor_l;
description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = true;
};
FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = false;
};
Napisałem przykładowy skrypt, nie sprawdzałem czy działa, po założeniu pancerza umiemy się skradać.
Wystarczyło przynajmniej tak mi się zdaje dać to:
on_equip = Equip_vlk_armor_l;
on_unequip = UnEquip_vlk_armor_l;
i to
FUNC VOID Equip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = true;
};
FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = false;
};