Super zbroja 3643 4

O temacie

Autor maniek

Zaczęty 19.04.2009 roku

Wyświetleń 3643

Odpowiedzi 4

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
Witam(napisałem G1 bo nie wiem czy skrypty się różnią). Che zrobić zbroje która powoduje dodanie umiejętności, np. akrobatyki albo skradania(mnie zależy akurat na skradaniu).
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Super zbroja
#1 2009-04-19, 21:46(Ostatnia zmiana: 2009-04-19, 22:02)
rozumiem, że masz umieć tą umiejętność jak założysz pancerz.
INSTANCE VLK_ARMOR_L(C_Item)
{
name = "Lekkie spodnie Kopacza";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 10;
protection [PROT_BLUNT] = 10;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

value = VALUE_VLK_ARMOR_L;

wear = WEAR_TORSO;
 
visual = "vlkl.3ds";
visual_change = "Hum_VLKL_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

on_equip = Equip_vlk_armor_l;
on_unequip = UnEquip_vlk_armor_l;

description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = true;
};

FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = false;
};
Napisałem przykładowy skrypt, nie sprawdzałem czy działa, po założeniu pancerza umiemy się skradać.

Wystarczyło przynajmniej tak mi się zdaje dać to:
on_equip = Equip_vlk_armor_l;
on_unequip = UnEquip_vlk_armor_l;

i to

FUNC VOID Equip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = true;
};

FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = false;
};
 

maniek

maniek

Użytkownicy
posty45
  • Użytkownicy
rozumiem, że masz umieć tą umiejętność jak założysz pancerz.
INSTANCE VLK_ARMOR_L(C_Item)
{
name = "Lekkie spodnie Kopacza";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 10;
protection [PROT_BLUNT] = 10;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

value = VALUE_VLK_ARMOR_L;

wear = WEAR_TORSO;
 
visual = "vlkl.3ds";
visual_change = "Hum_VLKL_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

on_equip = Equip_vlk_armor_l;
on_unequip = UnEquip_vlk_armor_l;

description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = true;
};

FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = false;
};
Napisałem przykładowy skrypt, nie sprawdzałem czy działa, po założeniu pancerza umiemy się skradać.

Wystarczyło przynajmniej tak mi się zdaje dać to:
on_equip = Equip_vlk_armor_l;
on_unequip = UnEquip_vlk_armor_l;

i to

FUNC VOID Equip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = true;
};

FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{
NPC_TALENT_SNEAK = false;
};
o dzieki już myślałem że nikt nie odpowie. dzięki
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
FUNC VOID UnEquip_vlk_armor_l()
{ NPC_TALENT_SNEAK = false; };
Ale co się właściwie stanie jeśli ktoś umiał już się skradać przed założeniem pancerza? Nie jestem tego pewien, ale czy czasem całkiem nie straci tej umiejętności przy jego ściąganiu?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Prawdopodobnie tak. Należy jeszcze dodać warunek, który by sprawdził, czy NPC nie potrafi się skradać i wtedy dać odpowiednie instrukcje.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry