Broń atakująca magią na obszar 2871 1

O temacie

Autor erol

Zaczęty 2.02.2009 roku

Wyświetleń 2871

Odpowiedzi 1

erol

erol

Użytkownicy
posty23
Propsy32
  • Użytkownicy

erol

Broń atakująca magią na obszar
2009-02-03, 00:47(Ostatnia zmiana: 2009-02-10, 22:10)
Witam, mam problem ze zrobioniem efektu, który działa na obszar i zadaje dmg. Mój efekt za każdym razem gdy zrani więcej niż jednego npc, zapętla się i nie przestaje się wywoływać póki npc nie zginą :D  
[codebox]func void WeaponReaction (var C_Npc attacker,var C_Npc defender)
{
    var C_Item ReadyWeap;
    ReadyWeap = Npc_GetReadiedWeapon (attacker);
    var int RandomDamage;
    RandomDamage =  Hlp_Random (100);
if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_FireRainSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
    {
      Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain",attacker,attacker,0,200,DAM_MAGIC,FALSE);
    }
    else if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_IceCubeSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
    {
   Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube",attacker,defender,0,100,DAM_MAGIC,FALSE);
   Npc_ClearAIQueue(defender);
   AI_StartState(defender,ZS_MagicFreeze,0,"");
    }
    else if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_FireBashSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
    {
      Wld_PlayEffect("spellFX_FireStorm_SPREAD",attacker,attacker,0,100,DAM_MAGIC,FALSE);
    }
    else if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_IceWaveSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
    {
      Wld_PlayEffect("spellFX_IceWave",attacker,attacker,0,200,DAM_MAGIC,FALSE);
    };
};[/codebox]
Może jest jakaś opcja by to gówno nie wywoływało się na dmg efektu tylko na dmg SAMEGO miecza? Aha, efekt lodowej broni działa poprawnie tylko ten od deszczu ognia, ognistej burzy i lodowej fali są zjebane.

someone can help me?
 
Zgroza... Gandzia zostawia ślady jak sanek płoza...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Broń atakująca magią na obszar
#1 2009-08-13, 11:51(Ostatnia zmiana: 2009-08-13, 11:52)
Już ktoś zajął się tym problemem. Przeczytaj do końca http://themodders.org/index.php?showtopic=3495 . Za pomocą dodatkowej funkcji udało się im osiągnąć aby nawet czary obszarowe były wyzwalane przy każdym trafieniu tylko raz, bez zapętlenia.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry