Witam, mam problem ze zrobioniem efektu, który działa na obszar i zadaje dmg. Mój efekt za każdym razem gdy zrani więcej niż jednego npc, zapętla się i nie przestaje się wywoływać póki npc nie zginą
[codebox]func void WeaponReaction (var C_Npc attacker,var C_Npc defender)
{
var C_Item ReadyWeap;
ReadyWeap = Npc_GetReadiedWeapon (attacker);
var int RandomDamage;
RandomDamage = Hlp_Random (100);
if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_FireRainSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_FireRain",attacker,attacker,0,200,DAM_MAGIC,FALSE);
}
else if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_IceCubeSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube",attacker,defender,0,100,DAM_MAGIC,FALSE);
Npc_ClearAIQueue(defender);
AI_StartState(defender,ZS_MagicFreeze,0,"");
}
else if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_FireBashSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_FireStorm_SPREAD",attacker,attacker,0,100,DAM_MAGIC,FALSE);
}
else if(Hlp_IsItem(ReadyWeap,ItMw_2H_IceWaveSword) == TRUE) && (RandomDamage % 4 == 0)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_IceWave",attacker,attacker,0,200,DAM_MAGIC,FALSE);
};
};[/codebox]
Może jest jakaś opcja by to gówno nie wywoływało się na dmg efektu tylko na dmg SAMEGO miecza? Aha, efekt lodowej broni działa poprawnie tylko ten od deszczu ognia, ognistej burzy i lodowej fali są zjebane.
someone can help me?