[G2]Surface - Dodane lokacje 51749 88

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 30.01.2009 roku

Wyświetleń 51749

Odpowiedzi 88

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz najpierw zrobić paczkę za pomocą GothicVDFS, inaczej mod nie zadziała.
 

TobiszX

TobiszX

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Bardzo Przepraszam ale mam problemy z zainstalowaniem.Próbuje zrobić paczkę ale nie wiem jak.
Możecie podać dokładną instrukcję zrobienia paczki i zainstalowania.
Bardzo Proszę i Dziękuje.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo Przepraszam ale mam problemy z zainstalowaniem.Próbuje zrobić paczkę ale nie wiem jak.
Możecie podać dokładną instrukcję zrobienia paczki i zainstalowania.
Bardzo Proszę i Dziękuje.
Przepraszam ,ale nie łaska poszukać ? :ayfkm:  
Jest taka magiczna rzecz jak wyszukiwarka forumowa.
jak wpiszesz pożądany wyraz to wyskoczy ci wynik
Tym razem zrobiłem to za ciebie
Paczka tutorial
Ciesz się że jestem miły  :ok:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://www.mediafire.com/?hmshmhwu8si679g

Ostatnia wersja mojego moda. Screeny wrzuciłem parę postów wyżej(#35) więc możecie zobaczyć jak to wygląda.
A więc, skoro wrzucam tu te pliki, to daję tym samym jasno do zrozumienia, że porzucam ten projekt(a przynajmniej na jakiś czas). No bo córka rybaka ja nie wiem ile to już mi siedzi na dysku, a nic w tym nie robię. Nie mam na to chęci i możliwości(czasu mam zajebiście dużo więc to akurat nie jest problemem).
Świat jest praktycznie w całości ovobowany, są wszystkie lokacje jakie chciałem zrobić, nie ma jedynie waypointów dla potworów i skryptów. Są oczywiście jakieś drobne błędy graficzne, jak np. stare tekstury z G1, jednak na tyle rzadko, że jak dotąd ich nie zauważyłem.
Jeżeli ktoś ma zamiar to kontynuować to pamiętać, że pomagał mi w tym LordKamilVII(infact gdyby nie on to by ten projekt upadł już wieki temu).
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Czyli można to użyć we własnej modyfikacji?
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Caesum ty stary pryku :D  ! Jestem z ciebie dumny :D  Podczas gdy ja zaginąłem na dwa lata ty przez pot, krew i łzy dokończyłeś tą modyfikację:D  . Haha Gratulacje moje, i przepraszam, za moje zniknięcie, sam teraz nie wiem jak do tego doszło. :D  Przez ten czas pare razy uratowałem świat, pare razy ginąłem i wgl :ayfkm:  Haha :D  Nie no :D  Moje gratulacje, odpale to sobie :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#46 2011-03-15, 22:31(Ostatnia zmiana: 2011-03-15, 22:32)
Cytuj
nie ma jedynie waypointów dla potworów i skryptów. Są oczywiście jakieś drobne błędy graficzne, jak np. stare tekstury z G1, jednak na tyle rzadko, że jak dotąd ich nie zauważyłem.
Przecież wyraźnie napisałem, że nie jest jeszcze w całości gotowy(ale level-design owszem). :ayfkm:
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko fajnie tylko nie za ponuro tu?Moglibyście chociaż niebo zmienić na jaśniejsze.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#48 2011-03-16, 18:14(Ostatnia zmiana: 2011-03-16, 18:30)
To ma dodać usunięte lokacje z G2, a nie zrobić z tego Disneyland

EDIT: Zedytowałem pierwszy post, więc jeżeli ktoś wciąż ma jakieś wątpliwości co do powodu istnienia tej modyfikacji to najlepiej niech przeczyta go kilka razy. Żadne zmiany typu "przeróbka nieba" czy "odśnieżenie NO" nie wchodzą w grę(chcecie, to sami zróbcie).
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

[G2]Surface - Dodane lokacje
#49 2012-09-13, 13:38(Ostatnia zmiana: 2012-09-13, 16:43)
Szkoda że projekt zostal porzucony. Gram sobie obecnie w moda returning (gdzie także poszerzono gorniczą doline), ale ilość dziwnych zmian w mechanice rozgrywki, "starych terenach", a czasem i fabule raczej zniechęca. Wolalbym zobaczyc poprostu wiernie odwzorowaną gd wlasnie jak w Surface. Nawet bez nowych q i zmian fabularnych. Wystarczy, by były tam potworki. Autorze, proszę o rozważenie dokonczenia modyfikacji <błaga>

Edit: ogolnie sprawdzilem jeszcze unnamed i tego surface przed chwilą. Z tych 3 modów returning jest najgorszy (pod względem designu odtworzonego terenu). Natomiast Surface wydal mi się troszke lepszy niz unnamed. Chociaż az się prosi o polączenie tych modow bo w Surface np brakuje terenu przed świątynią śniącego co jest zrobione w unnamed, i odwrotnie- w surface jest klasztor ktorego nie ma w unnamed:P Aha, w surface bagna wymagają poprawy. Są tam otwarte tekstury skal + ten teren gdzie są blotne węże nie wygląda najlepiej. akurat w unnamed zrobili go lepiej.. ale zrypali inne rzeczy, np. tekstury poza palisadą (jak rowniez samej palisady chyba brakuje w unn). A i jeszcze jedną rzeczą ktorą bym dodal jest zawalona kopalnia. Piękne wejscie do niej jest w modzie Returning (w unnamed i surface brak). No i propsy do autora Surface za odtworzenie zamku z lochami:) Tylko.. ech.. chcialoby się zagrać w jeden porządny mod gdzie wszystkie elementy byloby na swoim miejscu.

Rogers

Rogers

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Elo, pobrałem tą mapę i uważam, że jest świetna! Wreszcie Górnicza Dolina prezentuje się porządnie, a nie biednie jak w podstawce albo jak w innych modach pododawane jakieś niestworzone i niepotrzebne rzeczy. Tylko wielka szkoda, że nie jest jeszcze całkiem dokończona. Jakieś szanse na jej dokończenie?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba mam jakiś szósty zmysł, że akurat teraz zajrzałem na forum(ewentualnie mój sposób nauki ma szósty zmysł, bo dopiero co skończyłem).

W każdym razie nie mam pojęcia, czy uda mi się to dokończyć. Chciałbym, miałem nawet takie plany, ale z jakiegoś powodu mój 3ds max stał się strasznie niestabilny i to nie jest wina systemu. Nie mam pojęcia dlaczego akurat ten program tak się psuje, ponieważ sam system i reszta programów działa ok, dlatego też nie wiem czy uda mi się to naprawić. No chyba, że by ktoś zajął się za mnie przerobieniem .3dsa Górniczej Doliny. Ja mógłbym wtedy zająć się level-designem. Ale nawet jeśli, to nie w tym miesiącu bo mam masę nauki i nie mam czasu na takie rzeczy.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#52 2013-04-28, 13:00(Ostatnia zmiana: 2013-04-28, 13:00)
Oficjalnie ogłaszam, że wznowiłem prace nad projektem. Już od pewnego czasu miałem się za to zabrać, ale miałem problemy z 3ds maxem, który z jakiegoś powodu zaraz po uruchomieniu ciągnął zasoby do 1GB, po czym ot tak się wyłączał, a poza tym strasznie nie chciało mi się robić waynetu i odkładałem to z nadzieją, że znajdzie się ktoś do tego. Na szczęście okazało się, że starszy 3ds max działa bez zarzutu(działam teraz na 3ds max 6) i na nieszczęście, że raczej już nie znajdę nikogo do waynetu, dlatego też osobiście zająłem się wprowadzaniem reszty zmian.

Obecnie mam zrobiony waynet dla całego surface.zen + dodaną "nową" lokację. Z czasem mam zamiar zrobić jeszcze waynet do zena swamp.zen oraz do freeminecamp.zen. W psicamp.zen prawdopodobnie użyję waypointów dodanych już przez PB.
No i kolejna sprawa. Prawdopodobnie po skończeniu waynetu wydam już ostatnią wersję Górniczej Doliny z obecnym PSICAMP. W następnej wersji mam zamiar trzymać się tego, co było podane w fabule gry - a zatem postaram się przerobić obóz na port, do którego przypływają orkowe statki. Ale to kiedyś.

Na razie macie kilka screenów:





Więcej screenów TUTAJ.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Będziesz w pełni robił/robiła obóz sekty?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Robił*

To zależy, co masz na myśli. Obecnie cały zen obozu sekty został przeniesiony prosto z G1, jednakże został zmieniony tak, by pasował do tego, co pokazywane jest w innych tego typu modach - w związku z tym część pomostów się zawaliła, a ludzie zmienili się w zombie. Z takim obozem wydam pierwszą wersję moda.

W drugiej wersji obóz zostanie przerobiony na orkowy port, o którym opowiadał Ur-Shak, jednakże nie mam jeszcze szczegółowych planów.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

[G2]Surface - Dodane lokacje
#55 2013-05-07, 18:36(Ostatnia zmiana: 2013-05-07, 18:37)
Ło, ja już straciłem nadzieję, a tu takie dobre wieści :ok:   trzymam kciuki za tego moda :D

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dwa pytanka w związku z portem, a konkretniej statkami orków.
[list=1]
  • Czy potrzebujesz kogoś do ich wymodelowania? Mógłbym je zrobić, jednak nic nie obiecuję.
  • Jeśli tak, to czy ma być dostępne wnętrze statku? Może starczy sam fakt możliwości pochodzenia po nim, bez dostępu do środka?
Statek inspirowany by był:

http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Orkowe_galery

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d9/Galley,_Pula_archeological_museum.JPG

http://digital-art-gallery.com/oid/19/640x508_4963_Orc_Ship_2d_fantasy_ship_picture_image_digital_art.jpg

http://www.reverieworld.com/screenshots/ff40/rowboatconcept.jpg


 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oj tak, przydałaby mi się pomoc w modelowaniu, bo na tym akurat się nie znam(lokacje, jakie przywróciłem to kopiuj+wklej i zmiana ID tekstur). Jednakże to jeszcze nie teraz, ponieważ nie mam nawet konkretnego pomysłu na port. Spróbuję może złapać kogoś z PB kto zajmował się fabułą by sprawdzić, czy były w ogóle jakiekolwiek pomysły odnośnie portu orkowego i tego, co jest za palisadą, chociaż wątpię, żeby mi się udało. NicoDE polecał Mattiasa Fillera, ale on nie odpowiada na wiadomości(nawet osób, którym warto odpowiedzieć i nie, nie chodiz o mnie) więc raczej odpada.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#58 2013-12-16, 23:56(Ostatnia zmiana: 2013-12-17, 13:21)
Tak tylko piszę tutaj by wspomnieć, że ten projekt wcale nie jest martwy, tylko że bardzo rzadko do niego zaglądam. Ostatnio jednak udało mi się uruchomić 3ds maxa na dłużej niż kilka minut i zrobiłem niewielki port. Wprawdzie w lore wspomniany jest raczej jakiś duży port ze statkami orków, jednak przyznajmy sobie szczerze - skala Gothica jest raczej niedoskonała, co widoczne jest chociażby w wielkości "miasta" Khorinis.





 Starałem się nie manifestować za bardzo orkowego stylu, ponieważ nie jest on dokładnie zarysowany w grze, a tak przynajmniej powinno wszystko pasować do reszty. Zostało trochę vobowania, ale powinienem to szybko skończyć. Sam obóz sekty jest jeszcze nietknięty, ale dużych zmian pewnie też nie będzie, ponieważ zrezygnowałem z jego całkowitej przeróbki.

Zastanawiam się nad dodaniem wolnej kopalni i cmentarzyska orków. Stara kopalnia jest zawalona więc dodanie jej gryzłoby się z lore Gothica. Mogę jednak odgruzować kawałek przejścia w Surface.zen i dodać kilka vobów.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

[G2]Surface - Dodane lokacje
#59 2013-12-18, 13:51(Ostatnia zmiana: 2013-12-18, 19:31)
Port mi się podoba, chociaż może rzeczywiście wygląda trochę mało "orkowo", ale to szczegół. Co do jego wielkości to tak jest git. Generalnie jestem przeciwnikiem zbytniego modyfikowania GD względem 1 części. Im bardziej przypomina to 1, tym lepiej. Port ma jednak swoje uzasadnienie fabularne więc jest całkiem na miejscu...

Co jeszcze powiedzieć.  Co do obozu sekty to ja bym proponował prócz orków porozmieszczać tam kilku(nastu?) poszukiwaczy lub zombiaków. Fajnie by było, gdyby był tam nowy typ zombie: "nieumarły członek bractwa"  noszący zbroje z tego obozu. No ale to tylko sugestia, bez tego też będzie ok. Z tego co pamiętam i co pisałem Ci kiedyś na pw, to ten bagnisty lasek rzeczywiście wymagał poprawek - była tam dziura w texturach skały, brakowało bagnistej mgły i tych charakterystycznych powykręcanych drzew - zamiast nich były same normalne.

Oj wolną kopalnię i cmentarzysko orków chciałbym bardzo. Im więcej lokacji z G1, tym lepiej. Wiem, że jesteś temu przeciwny i nie ma na to dużych szans, ale z wielką przyjemnością zobaczyłbym też starą kopalnię i świątynie śniącego... Tak, wiem, że brak tu logiki i uzasadnienia fabularnego bo skoro zawalone to zawalone, ale zawsze dało by się to jakoś obejść przedstawiając te miejsca tylko jako częściowo odgrodzone przez gruzy.

I ostatnia rzecz to sugestia odnośnie porozmieszczania jakiś ciekawych artefaktów po nowych/starych lokacjach. Tak by gracz prócz nostalgicznego zwiedzania miejsc z jedynki miał do tego dodatkową motywację. Chodzi mi o coś na wzór takich rycerzy cienia broniących Smoczej Zguby w Khorinis. Dodane lokację nadają się do tego perfekcyjnie:

klasztor zmiennokształtnych - obsadzić zębaczami, trollem
zatopiona wieża xardasa - wiadomo: zombie, szkielety, magowie szkielety, a na dokładkę może rycerz cienia,
wieża mgiel - tak jak wyzej: masa nieumarlych
świątynia na bagnach - poszukiwacze, orkowie
podziemia orkowego cmentarzu - orkowie, nieumarli orkowie!
nowa kopalnia - pelzacze, orkowie lub zombie (moga byc tez obok tych chatek na zewnatrz)
goblinia jaskinia (ta od almanachu) - orkowie, gobliny

stara kopalnia - pelzacze, zombie kopaczy i straznikow starego obozu- tutaj można wziąć zombie z NK lecz trzeba zmienic im nazwy: http://pl.gothic.wikia.com/wiki/S%C5%82uga_Kruka
świątynia śniącego - nieumarli, zombie członków bractwa, pełzacze, orkowie, nieumarli orkowie

W każdym z tych miejsc porozmieszczane by były cenne artefakty. Stopień trudności ich zdobycia powinien zależeć od ich wartości i przydatności. Fajnie by było gdyby artefakty były nowymi itemami. Nie jakimiś strasznie przekoksanymi, lecz takimi w granicach rozsądku - niekoniecznie najlepszymi w całej grze, chociaż takie też mogłyby się tam znaleźć. Myślę tu u możliwości zdobycia uriziela oraz zbroji runicznej, co byłoby oczywiście mega trudne.

No to by było na tyle moich fantazji związanych z tym modem. Im więcej pisałem tego posta tym bardziej się zapędzałem w dodawanie nowych rzeczy. Pewnie nic z tego nie wejdzie do moda, ale spróbować zawsze można, a może coś z tego się autorowi spodoba. Tak czy siak ja trzymam kciuki za dokończenie tego co już jest.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry