
bgb - dzięki, już poprawione. W ogóle jeżeli znasz więcej takich błędów to możesz je wymienić. Prawdopodobnie dalej ich nie poprawiłem.

W każdym razie sesja za mną to i znowu troszeczkę zacząłem grzebać w Goticzku. Port przy obozie sekty zakończony, może jeszcze tylko waypointy dodam. Wejście do kopalni odgruzowane, ale krata będzie zagradzać drogę. Podobnie jest z wolną kopalnią, cmentarzyskiem orków i świątynią śniącego. Wejścia są albo zakratowane, albo zagruzowane vobami. Modderzy będą mogli sami potem dodać te lokacje gdy będą chcieli.
Poza tym jak powyżej widać zmieniłem trochę mesh obozu sekty. Jako podstawę skorzystałem z mesha od dixie - twórczyni(?) Unnamed. Zmieniłem tekstury drzew i meshe liści, by bardziej pasowały do reszty Górniczej Doliny. Do tego zmieniłem wodę w oceanie - od teraz jest falująca jak w porcie Khorinis. No i W KOŃCU udało mi się uruchomić te światła w obozie sekty. Dalej nie wiem właściwie dlaczego nie działały, ale przynajmniej teraz startup ma wszystkie potrzebne skrypty.
Ale żeby nie było tak fajnie dodam, że dalej nie wiem jak sam obóz powinien wyglądać. Zostawić w całości tak jak jest, tylko dodać orków? Dodać do tego jakieś orkowe voby, żeby wyglądało jakoś konkretniej? Dunno. Ale pewnie tak zrobię.
Aha, po skończeniu obozu sekty wydam moda w wersji open-beta, żeby ludzie mogli testować. Ten temat pewnie zamknę i otworzę nowy w górnym forum, żeby więcej osób go widziało.