[G2]Surface - Dodane lokacje 51897 88

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 30.01.2009 roku

Wyświetleń 51897

Odpowiedzi 88

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Czyli jest tam dolny pierscien?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W Surface jest taki jaki był w dwójce - niemodyfikowany, a colony.zen jest żywcem wzięte z 1 więc i pierścien tam jest...

Może nie powinienem, ale korci mnie żeby zapytać: Caesum jak tam postępy z modem?:D

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sesja, nic nie robiłem. Zresztą mam też inne projekty więc ogólnie wolno idzie. Ostatnio jednak jak próbowałem coś zrobić to nie wyszło, bo z jakiegoś powodu Gothic 2 nie przyjmuje niektórych obiektów MDS etc. Będę musiał nad tym popracować i jeżeli nie uda się to tylko niektórych i tak nieważnych obiektów nie będzie. Poza tym to jeszcze muszę pomyśleć nad sektą i chyba już będzie, hmh, gotowe?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Co do obozu sekty myślę że wystarczy umieścić kilka poszukiwaczy ew. kilka szkieletów i roślinek.  Na bagnach umieścić kilka węży błotnych i krwiopijców i będzie dobrze , taka mała sugestia ode mnie  :)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bagna już gotowe bo są częścią Surface.zen. ;) Z sektą myślę podobnie, orkowie, jacyś poszukiwacze i kilka drobnych zmian i na tym byłoby koniec. Mocniejsze przeróbki są trudniejsze a i tak pewnie wszyscy chcieliby zobaczyć głównie rozwalony/lekko poprawiony obóz sekty więc po co na siłę wpychać co innego.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Caesum
 Poza tym to jeszcze muszę pomyśleć nad sektą i chyba już będzie, hmh, gotowe?
:) Jeszcze tak na szybko: może to już poprawiłeś, ale w tamtej starej wersji udostępnionej na forum niektóre dodane obiekty nie mają kolizji, np. ten konar drzewa, który umożliwia przejście do klasztoru zmiennokształtnych, albo wrak statku na plaży.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy



bgb - dzięki, już poprawione. W ogóle jeżeli znasz więcej takich błędów to możesz je wymienić. Prawdopodobnie dalej ich nie poprawiłem. :lol2:

W każdym razie sesja za mną to i znowu troszeczkę zacząłem grzebać w Goticzku. Port przy obozie sekty zakończony, może jeszcze tylko waypointy dodam. Wejście do kopalni odgruzowane, ale krata będzie zagradzać drogę. Podobnie jest z wolną kopalnią, cmentarzyskiem orków i świątynią śniącego. Wejścia są albo zakratowane, albo zagruzowane vobami. Modderzy będą mogli sami potem dodać te lokacje gdy będą chcieli.
Poza tym jak powyżej widać zmieniłem trochę mesh obozu sekty. Jako podstawę skorzystałem z mesha od dixie - twórczyni(?) Unnamed. Zmieniłem tekstury drzew i meshe liści, by bardziej pasowały do reszty Górniczej Doliny. Do tego zmieniłem wodę w oceanie - od teraz jest falująca jak w porcie Khorinis. No i W KOŃCU udało mi się uruchomić te światła w obozie sekty. Dalej nie wiem właściwie dlaczego nie działały, ale przynajmniej teraz startup ma wszystkie potrzebne skrypty.

Ale żeby nie było tak fajnie dodam, że dalej nie wiem jak sam obóz powinien wyglądać. Zostawić w całości tak jak jest, tylko dodać orków? Dodać do tego jakieś orkowe voby, żeby wyglądało jakoś konkretniej? Dunno. Ale pewnie tak zrobię.

Aha, po skończeniu obozu sekty wydam moda w wersji open-beta, żeby ludzie mogli testować. Ten temat pewnie zamknę i otworzę nowy w górnym forum, żeby więcej osób go widziało.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Ale żeby nie było tak fajnie dodam, że dalej nie wiem jak sam obóz powinien wyglądać. Zostawić w całości tak jak jest, tylko dodać orków? Dodać do tego jakieś orkowe voby, żeby wyglądało jakoś konkretniej? Dunno.

Jak dla mnie lepiej by pasowali tam poszukiwacze, ew. kilka szkieletów,   w końcu to oni kiedyś tam mieszkali  :lol2:

EDIT : @DOWN - Aha
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#88 2014-01-31, 19:35(Ostatnia zmiana: 2014-02-11, 19:39)
Po download proszę tutaj: http://themodders.org/index.php?topic=21402

Spoiler
Wg LORE to jest port orków, a więc siłą rzeczy orkowie tam powinni przebywać.

Post połączony: 2014-02-01, 13:48
Takie tam zeby nie bylo ze nic nie robie:





















Nie zwracajcie uwagi na orków. Ustawiłem ich na miejscach starych NPC, ale nie wyszło to ładnie(co zresztą widać) więc zrobię niektórym nowe wayp i freep.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry