[G2]Surface - Dodane lokacje 51748 88

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 30.01.2009 roku

Wyświetleń 51748

Odpowiedzi 88

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Robiłbym to dalej gdybym miał z kim, jest parę rzeczy, które trzeba poprawić.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Napiszę teraz, że jeśli ktoś ma zamiar vobować owy świat. To sądzę, że może lepiej niech poczeka. Wznowiłem wraz z Ddarkiem i Lordem Kamilem prace nad projektem. Już wiele rzeczy jest gotowych, a i świat już w pełni działa.
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
A Pawciow spolszcza UNnamed ale i tak dobrze że to robicię
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#23 2010-02-02, 12:53(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 13:08)
Z tego co kojarzę nie można robić własnego moda w świecie zrobionym w Unnamed, a poza tym spierdolili na całej linii część za palisadą, robiąc ją zieloną jak Khorinis. W dodatku nie łaska było dodać klasztoru.
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
tak dla tego dobrze że to robicie
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
kożystan z tego moda-lokacji od bardzo dawna i ciesze się że zrobią jescze więcej,ovobowałem już obóz na bagnach keidyś i taki mam ale  to nie ma znaczenia :P
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odnośnie zenów to już mało zostało. Tym razem staram się robić jak najwięcej kopii z jak najróżniejszych stanów projektu. Nie będzie niepowodzeń.
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
a zrobicie tą karczme w NO.?
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Ona jest  ;]  . Tylko przysypana śniegiem, więc po co mają robić? To Gothic II, nie przenoszą do niego GI, tylko dodają przyszłość lokacji, które zostały "zasypane", "zawalone", "zabudowane" przez PB. Wszędzie w GD gdzie nie mieli w planie fabuły, sypali głazy lub walili mosty.
 
Spoiler

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

[G2]Surface - Dodane lokacje
#29 2010-02-02, 20:47(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 20:47)
wiem ak to robią bo mam tę lokacje od dawna (kiedy jeszcze nie miałem konta) ale czy oni zrobią tą karczmę
od wnętrza jak w UNnamed
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#30 2010-02-02, 21:21(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 21:27)
Szczerze mówiąc myślałem kiedyś, aby przerobić tamte lokacje i odśnieżyć domy, które zostały zasypane przez PB. Jednak sądzę, że na dłuższą metę nie ma to sensu. Co najwyżej dodamy część z kwaterami magów wody.

MaciejG - Akurat co do "miejsc bez fabuły" nie mam całkowitej pewności. O ile niektóre miejsca zostały przerobione, by zaoszczędzić poly, to są też takie, które zostały zmienione z innych powodów. Dobrym przykładem będzie Miasto Orków. Mury zostały przesunięte z ich pierwotnego miejsca(zauważyłem to gdy dodawałem tam obiekty) i przerobione, by wyglądały, jakby jakaś duża siła je odepchnęła. Wydaje mi się, że pierwotnie niektóre lokacje faktycznie miały być użyte w grze, jednak nie starczyło na to czasu.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Szczerze mówiąc myślałem kiedyś, aby przerobić tamte lokacje i odśnieżyć domy, które zostały zasypane przez PB. Jednak sądzę, że na dłuższą metę nie ma to sensu. Co najwyżej dodamy część z kwaterami magów wody.

MaciejG - Akurat co do "miejsc bez fabuły" nie mam całkowitej pewności. O ile niektóre miejsca zostały przerobione, by zaoszczędzić poly, to są też takie, które zostały zmienione z innych powodów. Dobrym przykładem będzie Miasto Orków. Mury zostały przesunięte z ich pierwotnego miejsca(zauważyłem to gdy dodawałem tam obiekty) i przerobione, by wyglądały, jakby jakaś duża siła je odepchnęła. Wydaje mi się, że pierwotnie niektóre lokacje faktycznie miały być użyte w grze, jednak nie starczyło na to czasu.


ooo,o tym że miasto orków jest przesunięte pojęcia nie miałem,może przez to iż most jest zawalony i zbyt często nie da sie tam wejść(jedynie na kodach,albo jakoś po skałach(choć to prawie mission imposible)

 przydało by się odbudować ten most(oczywiście o ile tego już nie zrobiłeś :D )

co do nowego obozu... moim zdaniem można by tam trochę przywrócić kwatery mogów wody są dobrym  pomysłem.zawsze jak szedłem zabić lodowego smoka to żałowałem że nie ma tam nic,1 domek tylko w którym jest list.tak samo brakowało mi miejsc w których g2 są smoki np. forteca na wzgórzu została zniszczona,nie ma tych podziemi pod nimi a szkoda bo to było świetne miejsce,tak samo tam gdzie jest bagienny smok w g1 nic nie było ale miało jakąś taką odrobinę tajemniczości,a w mrocznych tajemnicach postawiono tm niezły obóz :)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myślę o tym, by odbudować środek areny na tych bagnach, o których wspominałeś. Jednak na razie muszę znaleźć alternatywę do 3ds maxa 9. Cholernie się tnie i już szału od niego dostaję(co widać po zepsutych portalach).
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Cytat: Caesum link=topic=5096.msg81531#msg81531 date=Feb 3 2010, 11:49 AM\'
Myślę o tym, by odbudować środek areny na tych bagnach, o których wspominałeś. Jednak na razie muszę znaleźć alternatywę do 3ds maxa 9. Cholernie się tnie i już szału od niego dostaję(co widać po zepsutych portalach).


hmm 3d maya kumpel jest grafikiem i go używa,jest tak samo zaawansowany jak 3d max jak nie jescze bardziej,świetny program,zobacz
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

[G2]Surface - Dodane lokacje
#34 2010-02-03, 13:20(Ostatnia zmiana: 2010-02-03, 13:21)
Cytat: Caesum link=topic=5096.msg81531#msg81531 date=Feb 3 2010, 11:49 AM\'
Myślę o tym, by odbudować środek areny na tych bagnach, o których wspominałeś. Jednak na razie muszę znaleźć alternatywę do 3ds maxa 9. Cholernie się tnie i już szału od niego dostaję(co widać po zepsutych portalach).
Może użyj najnowszego (2010), mi działało zawsze OK (poza Kerraxem).

Ew. Ciemna 4D

Z maxem 9 zawsze miałem problemy.
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

[G2]Surface - Dodane lokacje
#35 2010-02-03, 17:54(Ostatnia zmiana: 2010-02-03, 17:55)
Hmm... do maxa 10 potrzebny jest jakiś procesor dwu rdzeńowy a to jest raczej droga rzecz.
Poza tym mi MAX 9 wogóle nie ma problemów i dzała normalnie ale z kerraxem nie sprawdzałem bo
od godziny mam MAXA
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Hmm... do maxa 10 potrzebny jest jakiś procesor dwu rdzeńowy a to jest raczej droga rzecz.
Bullshit, instalowałem u kumpla 1,7 GHZ 1 rdzeń, działało fajnie - tylko ładowanie 2 minuty.
Athlon64 X2 5000+ ok. 210 zł.

Więc jeśli to jest drogie, to ty chyba w Ugandzie mieszkasz.

Poza tym mi MAX 9 wogóle nie ma problemów i dzała normalnie ale z kerraxem nie sprawdzałem bo
od godziny mam MAXA
Do tego momentu też mi się podobało.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam czterordzeniowy procesor 2.40GHz i 4GB Ramu. Sądzę, że raczej będzie działał
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://img138.imageshack.us/gal.php?g=gothic22010092321133393.jpg
Mam nadzieję, że mój towarzysz nie obrazi się, że wysyłam screeny z obecnego stadium rozwoju.

Wygląda na to, że może wreszcie całkowicie się skończy tą modyfikację. Mamy działające zeny, skończone lochy starego obozu oraz prawie w pełni zakończony surface.zen. Obecnie zajmuję się dopieszczaniem lokacji, dodawaniem nowych obiektów czy poprawianiem tego, co wygląda nie tak jak trzeba. Możliwe, albo raczej pewne jest, że doda się jeszcze freepointy dla potworów, a co za tym idzie również zmienione skrypty(bodaj startup.d tylko).

Dodam jeszcze, że dwa ostatnie screeny są z lokacji "work-in-progress". Jeśli nie uda się rozwiązać problemu ze śniegiem, prawdopodobnie lokacja ta zostanie zmieniona.
 

DonEstebano

DonEstebano

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Ej pomocy jak dałem te pliki do odpowiednich folderów to jak włączam gothica to nie ma tego co robić pomocy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry