[G2]Surface - Dodane lokacje 55120 88

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 30.01.2009 roku

Wyświetleń 55120

Odpowiedzi 88

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Fajnie że. projekt wciąż. jest rozwijany :)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[G2]Surface - Dodane lokacje
#61 2013-12-19, 03:21(Ostatnia zmiana: 2013-12-19, 12:53)
Cytat: Mac Dun
Fajnie że. projekt wciąż. jest rozwijany
Chujowo, że dalej wszędzie wpierdalasz nic niewnoszące do tematu, durne posty.

Cytat: bgb
świątynia śniącego - nieumarli, zombie członków bractwa, pełzacze, orkowie, nieumarli orkowie
Przecież świątynia śniącego się zawaliła wraz z upadkiem bariery...
Skoro smoki trochę pokiereszowały GD, mógłbyś róshoffy LandRyneCzZku :*:*:*:*:*:* trochę zgliszczy pierdolnąć tu i tam.. tj. na przykład właśnie w okolicach sekty, część chat z górnych poziomów mogłoby być poniszczonych, albo co poniektóre drzewa połamane i popalone... takie pierdoły.

@DOWN
Faktycznie, moje niedopatrzenie.
Niemniej imo nie pasowałoby to za chuj pański do dwójeczki :I
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No wiem, że się zawaliła - przecież pisałem:
Cytuj
z wielką przyjemnością zobaczyłbym też starą kopalnię i świątynie śniącego...
Tak, wiem, że brak tu logiki i uzasadnienia fabularnego bo skoro
zawalone to zawalone, ale zawsze dało by się to jakoś obejść przedstawiając te miejsca tylko jako częściowo odgrodzone przez gruzy.
Ja jestem świadom, że byłoby to trochę naciągane, ale uważam że gdyby do tego podejść z głową to da radę przedstawić te dwa miejsca (świątynie śniącego i starą kopalnię) sensownie. Oczywiście wymagałoby to dodatkowych nakładów pracy i pewnie mijałoby się z wizją autora, więc pewnie tych miejsc w modzie nie będzie tak czy siak. Pomysły jednak rzucać zawsze można;) Mimo, że Returninga nie trawię ze względiu za zbyt wielką ilość wprowadzonych zmian w fabule i mechanice rozgrywki to akurat pomysł z powrotem do leża śniącego mi się spodobał... No i Uriziel:P

Zniszczeń po smokach bym nie dodawał. Chociaż to ciekawy pomysł to jednak dość niepewny - dużo dodatkowej roboty, a efekt może być różny.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[G2]Surface - Dodane lokacje
#63 2013-12-19, 12:44(Ostatnia zmiana: 2013-12-19, 12:58)
Zniszczeń spowodowanych przez smoki nie dodam z pewnego prostego powodu - Piranha Bytes też ich nie dodała. Tzn jasne, były takie miejsca jak zniszczona cytadela czy zasypany śniegiem Nowy Obóz, ale były to również leża smoków. Zauważcie jednak, że te miejsca, które nie były bezpośrednio związane z walkami między ludźmi a orkami ani też nie były okupowane przez smoki, pozostały właściwie nietknięte. Jedynie niektóre lokacje zostały zasypane gruzem, ale to było zrobione, by Piranha miała mniej do roboty.

Nad zniszczeniami w obozie sekty pomyślałbym, gdyby nie jedna sprawa - obóz ten, skoro został w jego miejscu wybudowany port, był albo całkowicie zniszczony, albo przerobiony na potrzeby orków. Pierwsza opcja odpada z wymienionych już przeze mnie powodów, druga z kolei umożliwia pozostawienie oryginalnego wyglądu lokacji przy nieznacznym jej przerobieniu. Poza tym wątpię, żeby orkowie rozwalili obóz tylko po to, żeby wybudować na nim swój własny. Miałoby to sens, gdyby sekciaże się bronili, ale im do tego czasu z mózgów porobiła się papka.

Starej Kopalni i Świątyni Śniącego z całą pewnością nie dodam. Choć oczywiście dla modderów nie powinno być to problemem - w końcu po wydaniu moda udostępnię wszystkie jego materiały.

Podobnie też nie dodam ani Uriziela ani runicznej zbroi. Uriziel pozostał w Świątyni Śniącego, z kolei zbroja runiczna rozpadła się gdy Xardas teleportował Bezimiennego do swojej wieży niedaleko miasta portowego Khorinis. Kiedyś miałem zamiar dodać Ulu-Mulu, ale zrezygnowałem, ponieważ mi odradzano z powodów technicznych.

Nie wiem czy dodam jakieś nowe obiekty, ponieważ nie chcę za bardzo zepsuć balansu świata. Obecnie pododawałem tylko kilka pomniejszych roślinek tu i ówdzie, żeby świat nie wydawał się zbyt statyczny, ale są to bardzo drobne roślinki nie dodające żadnych stałych wartości. Czasem gdzieś wrzuciłem również zardzewiały miecz czy coś podobnego. W skrzyniach starałem się dodać podobne przedmioty co były w G1.

Odnośnie bagna obok obozu sekty - zostało całkowicie przerobione. Ma teraz praktycznie te same voby i potwory co w G1, chociaż dodałem też kilka drzew i roślin z G2 ażeby stylistycznie bardziej przypominało bagno przy Starym Obozie. Mgły jeszcze nie dodałem, ale będzie, podobnie jak w obozie sekty.

Obóz sekty będzie wypełniony orkami, chociaż kilka poszukiwaczy może się znajdzie w świątyni Y'Beriona.

Ogólnie to już wszystkie lokacje poza obozem sekty mają gotowy waynet i dodane potwory. Wszystkie są prawie że żywcem wzięte z G1 z wyjątkiem tych lokacji, w których pododawałem orków.

Btw, ten temat ma już chyba z pięć lat.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie zdziwiłbym się gdyby któraś z kolejnych wersji Returninga wykorzystywała Twoją GD miast ich tego topornie posklejanego patchworka :D Poza tym jakbyś potrzebował testerów to zgłaszam się chętnie:D Pamiętam jeszcze taki mały bug z "falujący terenem" w zatopionej wieźy Xardasa... ;p

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G2]Surface - Dodane lokacje
#65 2013-12-19, 15:37(Ostatnia zmiana: 2013-12-19, 15:48)
A ja mam takie pytanie czy zamierzasz dodac jakies przejscie zeby bez kodow mozna bylo dostac sie za palisade ?

EDIT : @down. Dzieki za odpowiedz
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Brama w palisadzie jest teraz otwarta. Można "bez problemu"(pomijając masę orków) przez nią przejść.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Mam małe pytanie, będzie w ogóle sens przechodzenia na nowo gry z twoim modem, skoro oferuje tylko( i aż, props za pracę) polepszoną Górniczą Dolinę?
Mimo wszystko wolę tego typu moda + trochę questów , itp. niż np. takiego Returninga, który jak dla mnie ma za dużo wszystkiego i psuje cały klimat gry. Chyba nigdy się nie doczekamy moda, który w sensowny sposób rozszerzy oryginalną wersję Gothic 2 Noc Kruka, heh.. :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To już nie leży w moim interesie. Mod doda wyłącznie w pełni ukończone lokacje, fabuły żadnej nowej nie będzie.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Baggio
Mam małe pytanie, będzie w ogóle sens przechodzenia na nowo gry z twoim modem, skoro oferuje tylko( i aż, props za pracę) polepszoną Górniczą Dolinę?
Mimo wszystko wolę tego typu moda + trochę questów , itp. niż np. takiego Returninga, który jak dla mnie ma za dużo wszystkiego i psuje cały klimat gry. Chyba nigdy się nie doczekamy moda, który w sensowny sposób rozszerzy oryginalną wersję Gothic 2 Noc Kruka, heh..
Imo cały ten "mod", to po prostu kolejna pomoc dla kogoś, kto w swojej modyfikacji chce porządnie wyeksploatować Dolinę Górniczą. Zawsze jest to jakieś większe pole do popisu a co za tym idzie - ciekawsza gra (pomińmy fakt, że 1 na 10000 modów ujrzy światło dzienne :lol2:)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: kaczka
Imo cały ten "mod", to po prostu kolejna pomoc dla kogoś, kto w swojej modyfikacji chce porządnie wyeksploatować Dolinę Górniczą.
I zbawienie dla tych, którzy już mają po dziurki w nosie wszelkich dodatkowych questów, które razem zajmują więcej niż sam wątek główny i chcą zagrać w czystego Gothica, ale nie z tak ograniczonym światem.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G2]Surface - Dodane lokacje
#71 2013-12-21, 10:14(Ostatnia zmiana: 2013-12-21, 10:41)
Mam też takie pytanie , czy zamierasz dodać  teren przed samą starą kopalnią ? W g2 po prostu PB walnęła tam głazy , kopalnia się zawaliła , ale bez przesady że nagle wyrosły jakieś głazy -_-
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze wczoraj usunąłem stamtąd część głazów(choć nie wszystkie). Vobów jak na razie tam nie ma, ale będą.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Mac Dun
kopalnia się zawaliła , ale bez przesady że nagle wyrosły jakieś głazy -_-
To akurat mały pikuś przy innych zmianach PB:
- bagno ze smokiem wzięte z dupy
- skały i wulkan, na miejscu dawnych ruin twierdzy
- droga do xardasa z 1 czesci (ta z golemami w wąwozie między skałami) w 2 nieistnieje... a najśmieszniejsze, że jest bardzo nieporadnie urwana:
http://oi41.tinypic.com/sb3k77.jpg
http://oi43.tinypic.com/2agu445.jpg

O ile te 2 pierwsze zmiany można na siłę jeszcze uzasadnić działalnością smoków to 3 jest już raczej wynikiem niedopatrzenia/braku czasu.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G2]Surface - Dodane lokacje
#74 2013-12-21, 17:21(Ostatnia zmiana: 2013-12-21, 17:29)
Akurat bagno i wulkan , oraz śnieg w nowym obozie można tłumaczyć zmianą smoków, W końcu nie wiemy jaka moc miały smoki  ;d
Ogólnie przeglądając GD w g2 można stwierdzić że PB chyba się trochę pogubiła.

Chociażby w zamku w starym obozie w GD w g2 są lochy, w g1 jest tylko kawałek budynku z tarczami strzeleckimi  O.o

No i szkoda że teksturki zostały tak zmienione w g2 w GD, jak dla mnie są na gorsze :(
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Mac Dun
Chociażby w zamku w starym obozie w GD w g2 są lochy, w g1 jest tylko kawałek budynku z tarczami strzeleckimi  O.o
Widać, żeś chuja a nie grał -.- Gdybyś grał a nie "grał", to bys wiedział, że to pomieszczenie zostało przerobione na lochy :x
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
wpiszcie sobie w google colony.zen swiat z g1 do g2 na potrzeby gothic multiplayer.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Podalibyscie linka do zena? Bo nie moge go znalesc

A i mam pytanie. Czy jest dolny pierścień w koło zamku w tym modzie?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi ci o mojego moda to stronę wcześniej jest link do zenów, ale to bardzo stara wersja i dużo tam brakuje. Pierścień jest spalony i taki pozostanie.

Jeśli chodzi ci o to co mrdragothic napisał to to w gruncie rzeczy zwykły świat z G1 bez większych zmian. W google wpisujesz colony.zen i na chomiku jakiegoś donnie018 tam jest.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry