Postulaty 1785845 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1785845

Odpowiedzi 5186

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Proszę o zdjęcie warna i usunięcie/zamknięcie tematu: http://themodders.org/index.php?topic=23940.0 Już nie będę, obiecuje :<
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zdejmijcie mi tego warna kawałek, bo od 24 listopada żaden Aztek, Adanos, Allah nie miał psychy, żeby mi czegoś dojebać. mamy luty.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No to zdejmijcie chociaż warna. Minął już miesiąc.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak dla zasady... Postuluję o stanowisko administracji w sprawie działu Dzieje Khornis. Sprawa do wglądu w ostatnich postach tematu "Pytania i odpowiedzi" 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dzieje Khorinis i Rzeka trafiają do działu projektów porzuconych. Jeśli któryś z teamów pokaże postępy prac, to zostaną przeniesione z powrotem.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Dzieje Khorinis i Rzeka trafiają do działu projektów porzuconych. Jeśli któryś z teamów pokaże postępy prac, to zostaną przeniesione z powrotem.
W końcu! Wielkie propsy, jezeli mialbym multikonta to bym spropsowal ze wszystkich :ok:

Choć co do losu Rzeki sie nie do konca zgadzam, bo jednak KzW pokazywal duuuzo wiecej i czesciej, ale mam nadzieje, ze juz niedlugo sie ocknie i cos pokaże.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
KzW pokazywal
Dark tez POKAZYWAŁ. Jak już coś robić w tym kierunku to sprawiedliwie
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No. Pozbyć się jeszcze Dziedzictwa i Złotych Wrót i górne forum można zamykać. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 17:22KzW pokazywal Dark tez POKAZYWAŁ. Jak już coś robić w tym kierunku to sprawiedliwie

Co i KIEDY? Jakies screeny, pewnie z lokacji, ktore jak powiedzial Sawik, zostały przygotowane specjalnie pod publike. A co pokazał KzW? CAŁE LOKACJE, miasta, duże połacie terenu, wsie, od chuja rzeczy i przede wszystkim - jak pokazywal i kiedy - wiele, wiele, duzo screenow co jakis czas. Kiedy ostatni raz pokazal cos dark i co to bylo? Zbroja wiedzminów która jest na soulfire od roku jak ktos slusznie zauwazyl? Dwa screeny prezentujace hełm, zbroje i odswiezony targ Khorinis ktore juz ze dwa lata wisza na "aktualnosciach"? Odswiezone przejscie do Khorinis polegajace na dodaniu wózka, zmiany tekstur i owobowania? Prosze Cie, jak powiedziales - bądzmy sprawiedliwi.

W ogole proponuje przeniesc sie do "Spam z postulatów".
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy jest możliwość, żeby admin/moderator mógł cofać zmiany w edycji postów?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Obecnie to bardzo problematyczne (teoretycznie wykonalne, ale jeszcze ani razu nam się nie chciało w tym babrać). W najbliszych tygodniach tm zostanie przeniesione na inny serwer, gdzie będzie to stosunkowo proste. No i na pewno nie moderator, to wymaga odczytu snapshota bazy danych.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No i na pewno nie moderator, to wymaga odczytu snapshota bazy danych.
Ja kiedyś miałem włączoną zajebistą funkcję która pozwalała mi widzieć posty przed edycją i po, ale to miało swoje ograniczenia. Jednak analogicznie do tej funkcji można by utworzyć funkcję która by je obeszła.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
IPB, ale na SMF też chyba jest. 
Po prostu gdy ktoś mnie zacytował, dostawałem powiadomienie... z treścią wiadomości. 
Można by zrobić że przy edycji (post.php) stara treść wiadomości jest wysyłana (lub tworzony duplikat wiadomości, chociaż z tym już by było trudniej) do danego tematu, łatwo można zrobić by ów temat był wybrany w panelu admina lub moderatora. 
Wcześniej niż w święta nie będę miał raczej czasu, chyba że coś mi się zmieni, bo mógłbym spróbować nawet samemu coś takiego napisać.  
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Rozwiązanie o którym piszesz uważam z wielu powodów za złe. Ogólnie rzecz biorąc, jest niepotrzebnie skomplikowane i tworzy wiele problemów. Chciciałbyś trzymać stare wersje postów jako osobne posty. Jak byłaby ustawiana ich widoczność? Jak blokowałbyś ich edycję? Co by się z nimi działo przy usuwaniu oryginału? Jak wiązałbyś oryginał z poprzednimi wersjami? Po co chcesz duplikować masę informacji? (post w bazie danych to o wiele więcej niż tylko treść - a przecież tylko treść się zmienia) Jeśli trzeba mogę wymieniać dalej.

Taki mechanizm powiniem działać na zasadzie trzymania starych wersji postów w osobnej tabeli bazy danych MessagesBeforeEdit (postId, editTimestamp, content). Do skina trzeba by dodać jakieś chowalne widoczne dla adminów ramki wewnątrz postów do których trafiałyby odopowiednio posortowane poprzednie wersje ich treści. Do funkcji służącej do całkowitego usuwania posta (z kosza) trzeba by dodać usuwanie wszystkich starych wersji jego treści. 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To spoko, jak będzie nowsza wersja to polecam to zrobić ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Postulaty
#3237 2015-02-18, 14:33(Ostatnia zmiana: 2016-01-09, 23:39)
Z takimi rzeczami tak czy siak zaczekałbym do nowej wersji SMF(2.1). Sporo się zmienia, chociażby dojdzie wołanie(te @Nick) i szkice posta(podczas pisania będzie wyskakiwać: Zawartość została zapisana jako szkic i będzie dostępna w sekcji Pokaż szkice Twojego profilu. Pamiętaj że wszystkie szkice zostaną automatycznie skasowane po 7 dniach.) To drugie to dobra sprawa jak się pisze dłuższy post i w międzyczasie nastąpi np. awaria prądu.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zrobi ktos porzadek w dziale unity?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda mi na bardzo uporządkowany - w czym problem?
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry