Postulaty 1810563 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1810563

Odpowiedzi 5186

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja chcę takie z Dzikim.
A czy z samym sobą też można mieć?



pls
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wymaganie to samo co do innych par, zdjęcie jak dajecie (dajesz?) sobie buzi. Odbicia się nie liczą. Właściwie to nawet nie jesteś parą, chyba że masz rozdwojenie jaźni, ale ono nie wystarczy do zrobienia zdjęcia. To jest problem.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Postulaty
#2702 2014-06-19, 09:44(Ostatnia zmiana: 2014-06-19, 09:56)
Ja mam tylko gifa :D Z Verką
Spoiler

Spoiler

 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Masz waść, zdjęcie nawet wynalazłem xD
 

gothic1210
  • Gość
Szczerze nie rozumiem, dlaczego ten temat jeszcze istnieje http://themodders.org/index.php?topic=22284.msg1149030#lastPost
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czy posty usunięte w tajnych działach są stracone bezpowrotnie, czy przechodzą do jakiegoś archiwum? 
Bo Kaczy trochę bardzo zjebał... 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Czy posty usunięte w tajnych działach są stracone bezpowrotnie, czy przechodzą do jakiegoś archiwum?
Bo Kaczy trochę bardzo zjebał...
:*

Postuluję o utworzenie w tajnym rejvenków subdziału "Archiwum"
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
"Sawik - raporty ukończenia prac" jeśli dobrze pamiętam. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przywrócone.

Dział też dodany.

gothic1210
  • Gość
Link
To powinno być w ukończonych modyfikacjach + dopisać w nazwie słowo "solucja".
 


Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Postuluję o usunięcie tego tematu  http://themodders.org/index.php?topic=22355.msg1149701#lastPost
Takie porównania powinny być w działach o tych modyfikacjach a nie w dziale o ukończonych projektach w linkami do pobrania i opisami.
Poza tym gracze mogą założyć temat o opiniach w dziale Returning lub pisać tu  http://themodders.org/index.php?topic=21767.0
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o usunięcie tego tematu  http://themodders.org/index.php?topic=22355.msg1149701#lastPost
Takie porównania powinny być w działach o tych modyfikacjach a nie w dziale o ukończonych projektach w linkami do pobrania i opisami.
Poza tym gracze mogą założyć temat o opiniach w dziale Returning lub pisać tu  http://themodders.org/index.php?topic=21767.0
1. Górnym forum zajmuje sie Outlander.
2. Temat jest jak najbardziej na miejscu, ukraca to spam w dwóch tematach. "Wrazenia z modyfikacji" nie jest tematem do porównan z innymi modyfikacjami.
3. Z twojego punktu widzenia ten temat powinien sie znajdowac w dwóch osobnych dzialach, dlatego dzial nadrzedny nadaje sie lepiej.
4. Outlander stwierdzil ze nie nadaje sie do kasacji, to tak nawiazujac do #1.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zgadzam się w 100 % z Sawikiem :D

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Rozumiem. W takim razie, mam nadzieje że obejdzie się bez spamu i wyzwisk. 
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry