Postulaty 1789063 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1789063

Odpowiedzi 5186


Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Postulaty
#2381 2013-07-16, 21:57(Ostatnia zmiana: 2013-07-16, 21:59)
A niech sobie ciśnie bekę, ale niech to robi na offtopicu, a nie w działach gdzie prowadzi się dyskusje, a on krytykuje i robi z siebie idiotę.

Jak to śmiesznie zabrzmiało. Załóżcie mu temat w offtopicu i niech tam sobie krytykuje, chętnie popatrzę, bo niezłe prowo z tego wychodzi :D

Edit:  :confused:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A niech sobie ciśnie bekę, ale niech to robi na offtopicu, a nie w działach gdzie prowadzi się dyskusje, a on krytykuje i robi z siebie idiotę.
Ale kurwa bez przesady. Już mnie od jego głupoty oczęta bolą.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Brawo ahoj panie Paradox, przynajmniej przyczyniłeś się do tego że KZW wrócił z dobrowolnego wygnania.  ;d

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Postulaty
#2384 2013-07-16, 23:33(Ostatnia zmiana: 2013-07-16, 23:36)
Ale kurwa bez przesady. Już mnie od jego głupoty oczęta bolą.
Chodziło mi o to, że mógłby sobie założyć temat na offtopicu, na którym by się żalił i nikt poza nim nie zaglądał.

Edit :
Avallach, w dziale Bany wspomniałeś o multikoncie. Jakie były konta poza Panem Paradoxem?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Proszę o dostęp do działu wk dla Sawika :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
///
Proszę  ponownie o dostęp do działu wk dla Sawika :D

Poprawiłem
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#2387 2013-07-17, 00:52(Ostatnia zmiana: 2013-07-17, 00:53)
Avallach, w dziale Bany wspomniałeś o multikoncie. Jakie były konta poza Panem Paradoxem?
GameOver, ale nie jest to raczej ważne biorąc pod uwagę że zbanowałem je dawno temu, jeszcze zanim zaczął wygłupiać się na tym koncie. Do tego dałem mu wtedy w logach notatkę "Do obserwacji", ale niestety już nie pamiętam dlaczego, cośtam mi się w nim nie podobało.

Edek, zrobione.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Na SMF nie ma "historii nazw wyświetlanych", więc postuluję żeby jak już ktoś zmienia komuś nick, to żeby o tym pisał w odpowiednim temacie. Czasami można co prawda odgadnąć kim jest dana osoba po tematach / nazwie użytkownika, ale byłoby lepiej gdyby było to po prostu gdzieś zapisane.

Kazzmir
  • Gość
Na SMF nie ma "historii nazw wyświetlanych", więc postuluję żeby jak już ktoś zmienia komuś nick, to żeby o tym pisał w odpowiednim temacie

obiecuję robić notatki xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Postulaty
#2392 2013-08-16, 22:56(Ostatnia zmiana: 2013-08-16, 23:14)
Na pamiątkę [*]
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Wydzielcie osobny temat wy pały jedne. :D


Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Osobny ze zmianą nicków a drugi z zapytaniami o zmiany, pały jedne. :D


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Historii nicków mi chyba najbardziej szkoda z całego starego forum.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak chcesz jakąś konkretną, to można ją zawsze skopiować. Stare forum nadal istnieje jako backup. Po prostu odtąd będzie trzeba kontynuować ją ręcznie, w formie postów. Na razie ktoś, jakbym miał zgadywać to Adanos, zmienił nick gothicowi1210 i to na razie pierwszy przypadek który nie jest nigdzie udokumentowany i zaginie w mrokach dziejów jeśli się to nie zmieni.

gothic1210
  • Gość
Ale u mnie na profilu pisze oryginalna nazwa użytkownika, więc chyba nie zginie.
 


0 użytkowników i 11 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry