Postulaty 1792812 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1792812

Odpowiedzi 5186

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie wiem, czy ja tylko mam na IE, ale czy jest na to sposób?
Oczywiście, przestać mieć IE (albo umrzyj). Polecam jednak Chrome#msg1042788a, skoro siedzisz na tym forum to pewnie i tak nie masz życia, ale na umieranie będzie jeszcze czas.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niektóre z wiadomości systemowych mają literówki, zrobicie coś z tym?

Przykłady:
zistał zamiast został
post zamiast Post (wyraz rozpoczyna zdanie)
znlaźć zamiast znaleźć

Zapewne jest jeszcze kilka, ale z tych które rzuciły mi się dziś w oczy tylko te zapamiętałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Postulaty
#1882 2012-07-04, 12:07(Ostatnia zmiana: 2012-07-04, 12:09)
postuluje o mozliwosc zamykania i otwierania tematu w dowolnej chwili przez jego autora. autor bylby zobowiazany do jego zamkniecia w przypadku otrzymania satysfakcjonujacej go odpowiedzi i administracja mialaby mnie roboty a takze imo czasem zapobiegaloby klotiom

ps. zmiana mialaby dotyczyc przede wszystkim dzialow typowo zapytaniowych jak problematyka (a takze tutoriale), nad reszta dzialow wypadaloby sie zastanowic
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1883 2012-07-04, 12:18(Ostatnia zmiana: 2012-07-04, 12:19)
Niewykonalne. Można ustawić albo żeby każdy mógł zamykać dowolny temat w wybranych działach (problematyka), albo żeby każdy mógł zamykać własne tematy, ale we wszystkich działach na raz. Niestety oba rozwiązania są nieakceptowalne i potencjalnie mogłyby prowadzić do poważnych nadużyć.
Zamykanie tematów przez administrację nie jest dużym wysiłkiem, właściwie nawet nie jest niezbędne. Czasami sam zastanawiam się po co to robimy, przecież czasami ktoś może chcieć napisać o tym samym, a wtedy lepiej napisać w już gotowym temacie niż zakładać za każdym razem nowy. Wręcz idealnym rozwiązaniem byłoby gdyby o każdym możliwym problemie był tylko jeden temat, i ci którzy mają taki sam pisali w nim. O wiele łatwiej byłoby się rozeznać w liście tematów, nie trzeba by tworzyć specjalnych spisów, a ci którzy mają problem mogliby łatwo zobaczyć jak poradzili z nim sobie inni.

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Postuluję o zwiększenie dziennego limitu propsów, te 10 wykorzystuje się dosyć szybko. Nie musiałoby być zwiększone strasznie, myślę że 15-20 max -by starczyło.
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluję o zwiększenie dziennego limitu propsów, te 10 wykorzystuje się dosyć szybko. Nie musiałoby być zwiększone strasznie, myślę że 15-20 max -by starczyło.
10? To to nie jest 3 dla szarych userów, pięć dla tych z grupą i brak limitu dla adminów?


Odnośnie mojego wcześniejszego postulatu, ktoś go w ogóle przeczytał?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1886 2012-07-07, 23:54(Ostatnia zmiana: 2012-07-07, 23:58)
Załatwione, limit zwiększony trzykrotnie (na razie trochę w ramach testu, bo zaraz ktoś może się sprzeciwić). Jakiś jednak pozostać musi, żeby nie nastąpiła całkowita "inflacja" :D

@sawik: ja przeczytałem i niestety zignorowałem. Za dużo grzebania w stosunku do zysków, wolę spełnianie postulatów proste i efektowne xD

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Arigato gozaimasu :3
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
rozumiem ze Old and Significant maja wiecej propsów?  :lol:
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No to kwrva nam też. Czuje sie dyskryminowany
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Bo co? Bo JESTEŚ CZARNY?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Postulaty
#1892 2012-07-08, 13:36(Ostatnia zmiana: 2012-07-08, 13:36)
No kurwa nie moge dawać propsów  :ayfkm:  po co w ogole ten limit?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Osobiście mam nadzieję, że na 'testach' się skończy :ok:  Wiecie... im więcej naprodukuje się pieniędzy, tym mniejszą mają one wartość na rynku. A jeżeli zwiększenia chce taki Zębacz, który z propsów korzysta tak:
http://themodders.org/index.php?topic=17590.msg1043758#msg1043758
To nie widzę podstaw do zwiększania limitu :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Akcja zakończona niepowodzeniem: Wykorzystałeś już dzienny limit pozytywnych głosów reputacji
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
O co wam chodzi. Mi starcza 5 propsów na dobe.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mi na miesiąc
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cieszcie się, że jedna osoba nie może dawać kilka propsów w jednym poście. Zębacz po 30 sekundach miałby przekroczony limit.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1898 2012-07-08, 16:31(Ostatnia zmiana: 2012-07-08, 16:45)
Osobiście mam nadzieję, że na #msg1043816testach#msg1043816 się skończy :ok:  Wiecie... im więcej naprodukuje się pieniędzy, tym mniejszą mają one wartość na rynku. A jeżeli zwiększenia chce taki Zębacz, który z propsów korzysta tak:
http://themodders.org/index.php?topic=17590.msg1043758#msg1043758
To nie widzę podstaw do zwiększania limitu :ok:
Dobra, zmniejszam do 10, mam nadzieję że ta ilość zadowoli wszystkich. Dotąd miała tyle grupa Old&Significant.

@down: Nie. Niech żyje równość :confused:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
w takim razie domagam się 15 dla nas  :lol:
 


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry