Postulaty 1785479 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1785479

Odpowiedzi 5186

Fraser
  • Gość
Czemu nie mam dostępu do tajnego ZW?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Sentarion poprosił mnie kiedyś, aby odebrać dostęp do tajnego ZW kilku osobom. Jak chcesz, to możesz porozmawiać o tym z Sentarionem.

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Proszę o usunięcie tego tematu: http://themodders.org/index.php?/topic/16958-nowa-strona/
To na cholerę dostaliście dział? A Jokero moderatora tego działu? Po to by nie truć dupy administracji, nie?
Nawet jeżeli nie możecie go usunąć (a na 99% jestem pewien że usunąć możecie) to możecie go wyczyścić z postów, zamknąć i po sprawie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1664 2012-04-25, 21:59(Ostatnia zmiana: 2012-04-26, 14:24)
Oczywiście że mają. Przy zmienianiu moderatora z Reverse na Jokero miałem wątpliwości właśnie ze względu na to że zdaje się on rzadziej zaglądać na forum. Naprawdę macie straszne problemy z organizacją wewnątrz tej grupy, czy też może bardziej "ruchu".

Temat ukryłem.

@down: po prostu go przegapiliśmy, już zaakceptowałem.

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Postulaty
#1665 2012-04-26, 14:04(Ostatnia zmiana: 2012-04-26, 14:30)
Organizacja jest naprawdę straszna. JoKeRo się na mnie "ofuczył" i nie mam zamiaru go o coś prosić.
A z resztą, przecież ukrycie czy wywalenie tematu to nie jest taka ciężka robota.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz mój postulat:
Jakiś czas temu dałem post w temacie "Stawianie i niszczenie bloków" i pisało:
"Twój post przed dodaniem zostanie sprawdzony przez moderatora"
Gdzieś się zapodział? Coś go zjadło :D  ? Nie był wulgarny czy coś, więc sądzę że powinien być przepuszczony. Oczywiście mogę napisać jeszcze raz, ale nie chce aby działo się tak z innymi postami.

Edit:
Dzięki :wink:
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Jaśli coś takiego się dzieje, to znaczy, że masz narzuconą kontrolę postów. Sam ją sobie kiedyś nałożyłem :D
 


Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Postulaty
#1668 2012-04-26, 17:11(Ostatnia zmiana: 2012-04-26, 17:11)
Niedługo na TM dojdzie do całkowitej anihilacji :D .
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Proponuję by osoby których posty/tematy w dziale tutoriale były informowane o tym w jakiś sposób, możliwe z dodaniem czemu moderator podjął taką, a nie inną decyzję. Chodzi o to by nie było takich sytuacji jak teraz z Reverse, my nie wiemy czy wy tego posta nie zauważyliście czy odrzuciliście.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Postulaty
#1670 2012-04-26, 19:54(Ostatnia zmiana: 2012-04-26, 19:58)
Jakby powód był konkretny, to byśmy pewnie zostawili pamiątkę w warnlogu :lol: :ok:

W każdym razie widzę że pomysł z moderowaniem w tym dziale i postów i tematów był failem. Cofam to, posty znowu można pisać ile się chce, a tylko tematy będą podlegać moderacji (bo dość często nowo zarejestrowane nooby pisały tam z prośbami/pytaniami).
Po prostu śmiecioposty będą zwyczajnie wywalane.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Od maja muszę zacząć się uczyć na egzaminy, a themodders zajmuje mi za dużo czasu. Dlatego też proszę o zbanowanie mojego konta i odbanowanie kiedyś tam w czerwcu.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Postulaty
#1672 2012-04-30, 12:40(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 12:59)
Ktoś jeszcze chce?

EDYCJA
No to żegnaj, Małgosiu.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Postulaty
#1673 2012-04-30, 13:20(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 13:21)
Mięczaki, ja niecały tydzień przed maturą znajduję czas dla themodders :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Podbijam, też chcę bana na miesiąc.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tylko przypomnij, że za miesiąc mam cię odbanować :D

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Postulaty
#1676 2012-04-30, 13:30(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 13:30)
Z banem nie będę mógł :D


Edit. co to za ban, skoro mogę posty pisać? :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie, co to ma być.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przepraszam za tą nieuwagę :D  Myślałem, że zmiana grupy wystarczy, teraz powinno być ok.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Adanos, przecież jest opcja bana tymczasowego w panelu ostrzeżeń:
Blokada lub zawieszenie konta -> zawieś na czas X dni.

Jak będzie ci się chciało to przerób te bany na właśnie takie, nie będzie trzeba pamiętać o odbanowywaniu.


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry