Postulaty 1788893 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1788893

Odpowiedzi 5186

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie ma sprawy, jeśli tylko rozegrasz wszystkie mecze grupowe. :D
Za to, chce jeszcze wiedzieć na pewno czy Cum landryna jest jednak chłopakiem. Musi być potwierdzone info  :ok:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie jesteś osobą, która w tej sytuacji ma prawo do żądania czegokolwiek.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Pff
 


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Postulaty
#3164 2015-01-20, 00:02(Ostatnia zmiana: 2015-01-20, 00:28)
Ja też chcę, bo zbieram.

Post połączony: 2015-01-20, 00:28
dziękuje :>

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Proszę o ukrycie sygnatury chickena w spoilerze
 
makin' bacon

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A ja poproszę o zdjęcie warna... :)

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jutro c:
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Postulaty
#3168 2015-01-21, 12:08(Ostatnia zmiana: 2015-01-21, 16:13)
Poproszę o usunięcie mojego ostatniego posta w temacie "Prace Game-Artowe". Z góry dziękuje.Teraz proszę o usunięcie tego  :lol2:
 
some things are meant to be

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Proszę o ukrycie sygnatury chickena w spoilerze

Proszę o ukrycie sygnatury Remixa w spoilerze

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Proszę o ukrycie sygnatury chickena w spoilerze
Proszę o ukrycie sygnatury Remixa w spoilerze
Zrobione, najchętniej do tego wystawiłbym za taką dużą animowaną sygnaturę warna, gdyby nie to że mieści się w regulaminowych granicach :<

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Proszę o zdjęcie mojego warna.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Mi też w sumie możecie zdjąć.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Cytat: Halk_Hogan_PL
Też bym prosił o zdjęcie.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie chce mi się :c
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postuluje o zrobienie tematu zbiorczego z tutorialami Tajemniczego w dziale Unity. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Abaddon

Postulaty
#3177 2015-01-26, 22:44(Ostatnia zmiana: 2015-01-27, 00:27)
Prosiłbym o utworzenie w tajnym Recovery Team poddziałów "Archiwum", "Alvar" oraz "Spolszczenia".
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja również prosiłbym o dodanie poddziału "Archiwum" do tajnego White&Red Group.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wykonane oba postulaty.


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry