Sprawy związane z Forum 897955 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 897955

Odpowiedzi 2604


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tym razem pół roku od ostrzeżenia, bo prawo nie działa wstecz. Na przyszłość pół roku od ostatnich materiałów. Chyba że chcecie inaczej. My tu tylko administrujemy.
Takie coś powinno być ok, ale to tylko moje zdanie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak juz czepiacie sie DK, to badzmy sprawiedliwi odnosnie Rzeki. Ostatnie materialy byly jak KzW napisal posta pozegnalnego i wrzucil SS potwora jako bonus.

No chyba ze jestem slepy.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wcześniej Avallach chyba pisał, że trzeba być konsekwentnym i oba mody polecą. Prawda?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Myślę, że powinno się napisać do przywódców grup wiadomość, że do terminu X mają pokazać jakieś postępy prac w postaci obrazków lub filmów z GRY. Nie chcę sytuacji, że wbija KZW zbulwersowany, że nic nie wie. Niech każdy pozna warunki i niech je zaakceptuje lub zaproponuje lepsze.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wydaje mi się że wymaganie materiałów z gry może być przesadzone. Osobiście nie widzę różnicy nad czym właściwie pracują teamy - jak chcą, to niech zamiast modów robą i choćby i film pełnometrażowy. Lepiej pokazywać porządne materiały spoza gry niż parę vobów ustawionych na krzyż żeby coś było (patrz "projekt" Werewolfa).

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To nie są przesadzone wymagania. Nie napisałem, że co miesiąc mają pokazać materiały z gry. Raz na pół roku czy raz na rok, to dość rozsądne, by pokazać coś rozsądnego, a nie rendery z 3dsmaxa, które nie wiadomo, czy trafią do gry. Tu na forum ludzie są mało ufni i uwierzą jak zobaczą. Jeśli ktoś przez pół roku nie jest w stanie pokazać coś więcej niż zlepek bezsensownych vobów, renderów z 3dsmaxa czy jednej misji czy kilku dialogów (żeby nikt nie pisał, że pracuje nad skryptami i trudno pokazać), to dlaczego ktoś miałby wierzyć, że kiedykolwiek coś powstanie?


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To nie są przesadzone wymagania. Nie napisałem, że co miesiąc mają pokazać materiały z gry. Raz na pół roku czy raz na rok, to dość rozsądne, by pokazać coś rozsądnego, a nie rendery z 3dsmaxa, które nie wiadomo, czy trafią do gry. Tu na forum ludzie są mało ufni i uwierzą jak zobaczą. Jeśli ktoś przez pół roku nie jest w stanie pokazać coś więcej niż zlepek bezsensownych vobów, renderów z 3dsmaxa czy jednej misji czy kilku dialogów (żeby nikt nie pisał, że pracuje nad skryptami i trudno pokazać), to dlaczego ktoś miałby wierzyć, że kiedykolwiek coś powstanie?

Powiedz mi tylko co mam pokazać, jak siedzimy głównie nad skryptami?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
W związku ze sprawą, która jest poruszana od kilku tygodni, modów "Dzieje Khorinis" oraz "Rzeki" dotycząca tego czy są one dalej tworzone, administracja postanowiła zająć stanowisko w tej sprawie. Niniejszym ogłasza się, że mody, które mają działy jawne na forum, zobowiązane są raz na pół roku o przedstawienie postępów prac. Interesują nas tylko zrzuty ekranów czy filmiki z moda podczas rozgrywki. Może to być prezentacja części lokacji, dialogów z gry, zadań, czy nowych pancerzy - wszystko zależy od tego nad czym pracowała dana grupa. W wypadku gdy w ciągu pół roku nie zostaną przedstawione postępy prac, dział z modem ląduje do działu "modów porzuconych lub zawieszonych". Ma to na celu zwiększyć wiarygodność danego moda i uniknąć spekulacji, czy mod jest robiony czy nie. Tak więc wszyscy użytkownicy forum oczekują, że w okresie maj - wrzesień zostaną przynajmniej raz zaprezentowane materiały z rozgrywki moda w postaci zrzutów ekranów czy filmiku. W wypadku wątpliwości, uwag lub innej propozycji, administracja jest skłonna wysłuchać i udzielić odpowiedzi. Wiadomość została wysłana również do innych szefów grup tworzących modyfikacje.

Wiadomość została wysłana do: Darka, Gothera, Sentariona, kaczki, KolegiZWojska, Avallacha.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To nie są przesadzone wymagania. Nie napisałem, że co miesiąc mają pokazać materiały z gry. Raz na pół roku czy raz na rok, to dość rozsądne, by pokazać coś rozsądnego, a nie rendery z 3dsmaxa, które nie wiadomo, czy trafią do gry. Tu na forum ludzie są mało ufni i uwierzą jak zobaczą. Jeśli ktoś przez pół roku nie jest w stanie pokazać coś więcej niż zlepek bezsensownych vobów, renderów z 3dsmaxa czy jednej misji czy kilku dialogów (żeby nikt nie pisał, że pracuje nad skryptami i trudno pokazać), to dlaczego ktoś miałby wierzyć, że kiedykolwiek coś powstanie?

Powiedz mi tylko co mam pokazać, jak siedzimy głównie nad skryptami?
Cokolwiek. Dialogi, zadania, nowych NPC, duale, tarcze, tytany, nowe paski, nowy wygląd menu. Mam dalej wymieniać?

A poza tym nie jesteś w żądnej grupie, która tworzy moda, to po się pytasz? :P

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale nie masz działu na forum przecież, więc cię to nie dotyczy. :D

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Wydaje mi się że wymaganie materiałów z gry może być przesadzone. Osobiście nie widzę różnicy nad czym właściwie pracują teamy - jak chcą, to niech zamiast modów robą i choćby i film pełnometrażowy. Lepiej pokazywać porządne materiały spoza gry niż parę vobów ustawionych na krzyż żeby coś było (patrz "projekt" Werewolfa).
Oh wait, a czy przypadkiem tego samego nie pokazaly DK? Bo KzW to rzeczywiscie wykazal sie zajebistoscia i pokazal duży, ogromny połać świata świetnie ovobowowanego. Ale bądzmy sprawiedliwi - DK pokazali ten sam poziom co ja (może troche wiekszy, bo te wszysdtkie animacje, tekstury, modele to jednak plus).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
O matko, on naprawdę nie uważa że "Dzieło Księcia" to troll :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
O matko, on naprawdę nie uważa że "Dzieło Księcia" to troll
I dobrze, ze nie uważa :ok: Bo trolem nie jest.

Może ścierwojadem, ale nie trollem...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Wydaje mi się że wymaganie materiałów z gry może być przesadzone. Osobiście nie widzę różnicy nad czym właściwie pracują teamy - jak chcą, to niech zamiast modów robą i choćby i film pełnometrażowy. Lepiej pokazywać porządne materiały spoza gry niż parę vobów ustawionych na krzyż żeby coś było (patrz "projekt" Werewolfa).
Oh wait, a czy przypadkiem tego samego nie pokazaly DK? Bo KzW to rzeczywiscie wykazal sie zajebistoscia i pokazal duży, ogromny połać świata świetnie ovobowowanego. Ale bądzmy sprawiedliwi - DK pokazali ten sam poziom co ja (może troche wiekszy, bo te wszysdtkie animacje, tekstury, modele to jednak plus).
Co ty gadasz? Przecież DK w czasach świetności też pokazało olbrzymią ilość wykonanej pracy.
http://soulfire.worldofgothic.com/dzieje-khornis/screeny-28.html
Weź się już uspokój człowieku, bo domagasz się jakiejś chorej sprawiedliwości. Zarówno DK jak i Rzeka są teraz w takiej samej sytuacji - dawno nie aktualizowali informacji o postępach. Z tą uwagą, że w przypadku Rzeki ten czas jest troszeczkę mniejszy. Tak naprawdę, to ty nie pokazałeś za wiele. Wynosząc to swoje marne prowo na piedestał jesteś w błędzie. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Wynosząc to swoje marne prowo na piedestał jesteś w błędzie.

Powtarzam - to nie prowo.


Nie obchodzi mnie co pokazali kiedys, tym bardziej, że zalozylbym sie o wiele, że te lokacje byly specjalnie vobowane do screenow (patrz post Lansjera oraz Gizbora, ten pierwszy pisał o tym, że Dark prosił go o ovobowanie tylko kilku miejsc specjalnie pod screeny, drugi pisał, że dopiero co 50% jest zrobione z Khorinis, co troche sie kloci z tym co Dark mowil wczesniej, ze modyfikacja jest juz na wykonczeniu (chyba, ze mowil o tym, że na upadku - to spoko).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Werewolf - nie przejmuj się, nowe wymagania nie dotyczą pseudo-zapowiedzi. Przecież nawet nie poszła do ciebie ta grupowa wiadomosć od Adanosa :lol2:

Nie obchodzi nas to że piszesz że to nie prowo. Przykro mi :( *

*wcale nie


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry