Sprawy związane z Forum 724392 2598

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 724392

Odpowiedzi 2598

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie ma mowy. Musimy was jakoś dręczyć. :P

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Kolego Avallach

Cytuj
Skoro twierdzisz że to że regulamin dotyczy forum jako całości musi być wprost zapisane, to równie dobrze można by twierdzić że trzeba by napisać że w ogóle dotyczy wątków (czy czegokolwiek).
niekoniecznie, albowiem forum jest w domyśle  zbiorem wątków z definicji
sb jest dodatkiem pożądanym ale niekoniecznym , a odwracając całą sytuację twór w formie sb bez wątków nie jest forum a rodzajem szybkiego komunikatora w type chat i znaczna część ustaleń regulaminowych dotyczącyh for  nie ma w nim racji bytu

powracając do
Cytuj
To że na sb wpisy bywają dość długo widoczne nie znaczy że nie ma potrzeby go moderować. Jest na odwrót, potrzeba moderacji jest tym większa im bardziej rzucające się w oczy jest dane miejsce na forum.
w powiązaniu z
Cytuj
Dodatkowo skonfrontuj to sobie z punktem 1.4 mówiącym o "wszelkiej treści umieszczonej na forum przez użytkowników" i dorzuć 4.4 który mówi o tym że użytkownik może zostać zbanowany i bynajmniej nie ogranicza tego do sytuacji związanych z jego aktywnością jedynie w wątkach
.
wskazuje, że Administracja stoi na stanowisku restrykcyjnego modelu egzekwowania nieregulaminowych zachowań użytkowników w sb.
Uważam, że jest to podejście słuszne, zwłaszcza teraz w dobie nagminnego naruszania punktów 3.1 w ścisłym powiązaniu z 3.3 oraz w mniejszym stopniu 3.8.
Naturalnie w takiej interpretacji znaczenia sb jako integralnej części forum TM należy konsekwentnie powiązać
3.13 (szczególnie gdy związany jest z tym ban na sb , niezależnie czy permanentny czy czasowy)  z 4.  w oparciu o 4.2 i tu słusznie Kolega podparł swoja argumentację wskazując na
Cytuj
i dorzuć 4.4
.
Przekładając to na restrykcyjne podejście do interpretacji powyższego należy zarówno połączyć 3.13 z ostrzeżeniami za to naruszenie Regulaminu jak konsekwentnie rozciągnąć wszelkie naruszenia wskazane w 3.
zwłaszcza 3.15 a pojawiające się w sb na adekwatne stosowanie kar ustalonych w 4.
Wydaje mi się , że teraz dzięki tematowi Uprzejmie donoszę , nawiązującemu do 3.9 łatwiej będzie monitorować zachowania użytkowników sb i tym samym realizować przez Administrację postanowienia z 4.

Nie sądzę aby istniała potrzeba pisania na ten temat w Postulatach albowiem temat ten nie służy do przypominania Administracji o egzekwowaniu Regulaminu , tym bardziej ,ze Kolega Avallach sam opowiedział się za restrykcyjną jego interpretacją w omawianych aspektach.

Życzę miłego dnia Kolego Avallach :)


 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Sprawy związane z Forum
#1222 2014-09-12, 11:45(Ostatnia zmiana: 2014-09-28, 13:54)
xxx
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Sprawy związane z Forum
#1223 2014-09-12, 12:46(Ostatnia zmiana: 2014-09-12, 12:59)
Cytuj
Skoro twierdzisz że to że regulamin dotyczy forum jako całości musi być wprost zapisane, to równie dobrze można by twierdzić że trzeba by napisać że w ogóle dotyczy wątków (czy czegokolwiek).
niekoniecznie, albowiem forum jest w domyśle  zbiorem wątków z definicji
Nie jest nigdzie napisane że to regulamin "forum dyskusyjnego jako zbioru wątków". Nie jest nawet nigdzie napisane że to regulamin "forum dyskusyjnego". Wręcz przeciwnie, jego zawartość omawia różne sekcje naszej działalności - takie jak wątki, konta użytkowników czy własnie shoutbox.
Nie jest nigdzie ograniczony do wybranej części theModders. Co do tego się zgadzamy? Jeśli pomoże ci to zrozumieć czego on dotyczy, możesz nazwać go sobie "Regulaminem serwisu internetowego znajdującego się pod adresem themodders.org". Być może wiele osób dla uproszczenia skraca to do "forum" - bo ono jest głównym aspektem naszej działalności. Ale chyba nikt nie był nigdy na tyle naiwny żeby interpretować to jako twierdzenie że theModders to jedynie zbiór wątków.

Mamy więc kilka faktów:
1) Shoutbox jest częścią theModders
2) Regulamin obejmuje theModders jako całość
3) Regulamin wprost wymienia różne części theModders jakie między innymi obejmuje (wątki, konta, czy własnie shoutbox)

Z nich można wyprowadzić prosty wniosek:
4) Shoutbox jest objęty regulaminem forum

wskazuje, że Administracja stoi na stanowisku restrykcyjnego modelu egzekwowania nieregulaminowych zachowań użytkowników w sb.
Uważam, że jest to podejście słuszne, zwłaszcza teraz w dobie nagminnego naruszania punktów 3.1 w ścisłym powiązaniu z 3.3 oraz w mniejszym stopniu 3.8.
Naturalnie w takiej interpretacji znaczenia sb jako integralnej części forum TM należy konsekwentnie powiązać
3.13 (szczególnie gdy związany jest z tym ban na sb , niezależnie czy permanentny czy czasowy)  z 4.  w oparciu o 4.2 i tu słusznie Kolega podparł swoja argumentację wskazując na
Cytuj
i dorzuć 4.4
.
Przekładając to na restrykcyjne podejście do interpretacji powyższego należy zarówno połączyć 3.13 z ostrzeżeniami za to naruszenie Regulaminu jak konsekwentnie rozciągnąć wszelkie naruszenia wskazane w 3.
zwłaszcza 3.15 a pojawiające się w sb na adekwatne stosowanie kar ustalonych w 4.
Wydaje mi się , że teraz dzięki tematowi Uprzejmie donoszę , nawiązującemu do 3.9 łatwiej będzie monitorować zachowania użytkowników sb i tym samym realizować przez Administrację postanowienia z 4.

Dzięki za opinię na temat tego jakie podejście do moderacji twoim zdaniem mamy, ale ciężko mi doszukać się jakiegokolwiek sensu w wyrażaniu jej. Jakakolwiek by nie była, przecież w żaden sposób na nie nie wpływa. To nawet nie jest uwaga co do niego. A nawet gdyby była, to nie miałaby znaczenia dopóki nie byłaby wyrażana przez znaczną część społeczności.

Nie sądzę aby istniała potrzeba pisania na ten temat w Postulatach albowiem temat ten nie służy do przypominania Administracji o egzekwowaniu Regulaminu
Tutaj też nie wiem po co to w ogóle piszesz, skoro ostatnio napisałem w postulatach mniej więcej to samo - zaznaczając że takie postulaty będą od razu usuwane bez wcześniejszego rozpatrzenia.

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Memorius, Ty chyba chcesz tego bana.
nie wtrącaj się jak dorośli rozmawiają


Cytuj
Dzięki za opinię na temat tego jakie podejście do moderacji twoim zdaniem mamy
też dzięki :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Sprawy związane z Forum
#1225 2014-09-12, 14:35(Ostatnia zmiana: 2014-09-28, 13:53)
xxx
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czy SMF daje możliwość napisania ogłoszenia globalnego? Pamiętam za czasów IPB było takie coś że temat wyświetlał się w każdym dziale przez jakiś tam czas. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie chcę jej robić. Chcę zobaczyć czy jest dla kogo. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wiem, że na SMF jest wbudowany ten zjebany pasek z aktualnościami, ale jest le fu i maluśki, więc gówno raczej da.
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie myśleliście nad zainstalowaniem tej modyfikacji? Dodałaby imo jakiejś estetyki przy szacowaniu tych procentowych punktów ukończenia zadania/[projektu/whatever.

http://custom.simplemachines.org/mods/?mod=3436
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Już to by było ciekawsze: http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2681
Tym bardziej jeśli ogarniałoby(trzeba sprawdzić) pliki wideo z Dropboxa czy też copy.com
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Luźna sugestia. U mnie na rejvenkach to się sprawdziło
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W sumie sam też korzystałem, ale to na zamkniętym forum dla zespołu. Może się nadać do tajnych działów.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wątpię. Bo co znaczy ukończone w 30 %? Lepsza by była informacja, że jeszcze dzień został na zrobienie czegoś i to tylko wtedy gdy praca byłaby regularna, a nie sezonowa.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To miałoby fajne przełożenie psychologiczne - myślę, że mogłoby pchać prace do przodu. Także mi się podoba.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kaczka, imo bez sensu. Co innego gdyby był tam algorytm obliczający aktualny progres nad projektem. Obecnie wygląda to tak że wpisujesz np. [progresbar=50] czy coś w ten deseń i masz do połowy pełny pasek postępu. 

Avallach, założyłem, z fajnym chwytem marketingowym przez co skasowałeś temat. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry