Sprawy związane z Forum 869360 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 869360

Odpowiedzi 2604

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Rozważałem nawet bezczelne podkupienie domeny - jednak o dziwo strona ma w miarę dobre pozycjonowanie etc. przez co cena jest BARDZO wygórowana, no i Kazzmir był właścicielem domeny przez 9 lat, przez co możliwe że prawo pierwszeństwa będzie mu przysługiwało dość długo - nawet do roku. 
Myślę że jeżeli w przeciągu tygodnia nic nie zostanie uzgodnione z Kazzmirem, będzie trzeba pomyśleć nad zmianą na stałe domeny - albo używane obecnie .ovh albo .net - .pl jest zajęte - i co zabawne prowadzi do TEGO forum, jednak tylko częściowo, po zalogowaniu przerzuca nas na .ovh, jeżeli mnie pamięć nie zawodzi było tak już rok temu.  

Sprawdzając przed chwilą zauważyłem że ostatnia aktualizacja była czwartego, jednak jest to raczej wspomniane przez Avallacha częściowe przejęcie, a nie Kazzmir opłacający domenę. Tym bardziej że raczej by nas o tym poinformował i adres znów by działał. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sawik, .pl jest nasze (przygotowane właśnie na tą sytuację) i na nie przejdziemy jeśli nie uda się w ciągu paru dni odzyskać .org (Aztek nad tym pracuje).
Przerzucanie przy logowaniu i inne ewentualne anomalie są spowodowane tym że SMF musi być skonfigurowane pod jedną domenę. Inne niż ta główna mogą do niego prowadzić, ale nie będą normalnie działały.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A to nie Zdunek płacił za domene? :o
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A to nie Zdunek płacił za domene? :o
Zdunek za serwera płaci, a raczej na jego serwerze to siedzi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W zeszłym roku zapłacił też za domenę (chociaż jej właścicielem jest Kazzmir).
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
To coś na zasadzie tych "Las Vegas", które de fakto zaczynają podupadać :F Na papierze lokalu jest teoretyczny właściciel, który po prostu ma lokal, a właścicielami maszyn i siana są ludzie, którzy namówili frajera w/w na podpisania umowy najmu XD
Kazz pewnie olał sprawe i nieświadomie robi coś podobnego :lol:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Chyba coś tło forum przestało działać, jak i ikony  :F
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Prawie wszystkie ścieżki do obrazów są bezwzględne i używają domeny .org. Zaprogramowano to tak w SMF aby umożliwić korzystanie z CDNa (znajdującego się w innej niż forum domenie), a co za tym idzie odciążenia głównego serwera. Administracja nie zmieniła tego ustawienia, bo używanie domeny .ovh miało być tymczasowe (i ponieważ domena .org jest już opłacona, to powinna wrócić lada chwila).

Problem mógł nie być widoczny od razu ze względu na cachowanie obrazów przez przeglądarkę.
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
O co chodzi z tą zmianą domeny da się jakoś odkupić themodders.org?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jebać domenę. Możecie naprawić jakoś te zepsute obrazki na forum? Część działa, część nie, why
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Mówię nie dla żydowskich roszczeń wobec domeny internetowego forum nastoletniej niemieckiej gry dla zmylenia użytkownika zwanym game devowym pod zdunkowsko-kazzmirskim zarządem powierniczym. W ramach odwetu proponuje wykupienie domeny themodders.il
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Też jestem za wykupieniem ile by to kosztowało?

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
2 litry krwi chrześcijańskich niemowląt.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Czekamy tylko aż Kazzmir ustawi ją na nowo na adres naszego serwera.

Ile lat?

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czekamy tylko aż Kazzmir ustawi ją na nowo na adres naszego serwera.

Ile lat?
Czytaj ze zrozumieniem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak na razie czekamy w przybliżeniu 0.0137 lat. Dopiero w tym tygodniu domena została aktywowana (jest to zapisane w rekordach whois: "Updated on 2015-08-17").
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ten oskar to jakiś tajny agent. Ile on wie c:
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
http://whois.domaintools.com/themodders.org
Wystarczy wiedzieć jak działa system whois (i pingowanie) żeby na żywo widzieć co się dzieje z tą nieszczęsną domeną od momentu kiedy zaczęła wygasać
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jest meil kazza, idem spamic
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry