Cześć! Skrypt mojej postaci wygląda tak:
instance KDW_10000_Sebastian (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Sebastian";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_KDW;
level = 21;
voice = 11;
id = 10000;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 25;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 73;
attribute[ATR_MANA] = 70;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 598;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 588;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",1, 0,"Hum_Head_Bald",11, 1,KDW_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,0);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,2);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Warhammer_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_04);
CreateInvItems (self,ItArRuneteleport4,1);
CreateInvItems (self,ItFo_Potion_Strength_03,1);
CreateInvItems (self,ItFo_Potion_Mana_Perma_01,1);
CreateInvItems (self,ItWr_Book_Circle_06,1);
CreateInvItems (self,Geheimnisse_der_Zauberei,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Mage;
daily_routine = Rtn_start_10000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_10000 ()
{
TA_PracticeMagic (09,00,12,45,"1");
TA_Stay (12,45,20,45,"1");
TA_Sleep (20,45,09,00,"1");
};
Problem polega na tym ,że już kilka podobnych postaci zrobiłem i dodałem jak jest w poradniku ,ale w grze owych postaci nie ma. Nie wiem co robię źle ,chociaż wydaje mi się ,że nic. Grę otwieram przez Gothic Starter Mod i bez zaznaczonej opcji Reprease Scripts ,ponieważ gdy zaznaczę ją to wyskakuje mi błąd po filmiku Piranha Bytes. Błąd wygląda tak:
U:PAR:Excepted'('(line 1)
Od razu mówię ,że waypoint 1 dodałem w Spacerze i jeśli przegapiłem podobny problem to przepraszam. Z góry dziękuję za pomoc.