Prace Game-Artowe 563908 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 563908

Odpowiedzi 1152

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace Game-Artowe
#100 2011-07-29, 15:20(Ostatnia zmiana: 2011-07-29, 15:21)
V3Q problem z metalowym elementem jest taki, że jego fragment uvki jest rozłożony tak, ze nie kumam co gdzie jest bo jest wszystko nawalone w jednym miejscu i np robiąc rysę na oko na krawędzi zrobił bym ją nie wiem gdzie jeszcze, dlatego ten element po prostu potraktowałem na oko teksturą metalu bez jakiś cudów

Szybka poprawka i tekstura. Te elementy które sa bez tekstury sa chyba niewidoczne i nawet nie wiem gdzie one sa więc je zostawiłem.


 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
W międzyczasie dalej się bawiłem w testurowanie teraz sam diff już o wiele szybciej

 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
To czerwone to farba?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak na sam diffuse, to wygląda bardzo dobrze ;)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
W pierwotnym założeniu  to właśnie farba
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
No to tak średnio wyszło, bo spod farby nie powinno być widać za mocno tekturki metalu ;).
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace Game-Artowe
#106 2011-08-05, 15:10(Ostatnia zmiana: 2011-08-05, 15:14)
Ogółem nie jest to świeża farba itp
http://www.cepolina.com/photo/object/barrel/2/barrels_metal_cylinder_zoom.jpg
wiem ze tu w większości jest syf ale na pewno ta w srodku wygląda podobnie xd
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Syf na farbie to nie to samo co metal prześwitujący spod spodu :) . Zobacz jak wyglądają niebieskie beczki. Z nimi nie ma problemu z pomyłką w rozróżneniu co jest farbą, co rdzą, a co pyłem.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace Game-Artowe
#108 2011-08-05, 19:48(Ostatnia zmiana: 2011-08-05, 20:00)
Oj czepiasz się xd ale spoko rozumiem
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
A tak z ciekawości - używał ktoś już Cryengine?

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
A tak z ciekawości - używał ktoś już Cryengine?
pam pam param :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Jest już cały komitet od CE3 xd nawet święta trójca chociaż Kereth to trochę naciagany Jezus w tym trio i nie wiem po co on tam : p
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Prace Game-Artowe
#112 2011-08-29, 12:37(Ostatnia zmiana: 2011-08-29, 12:38)
Cytuj
A tak z ciekawości - używał ktoś już Cryengine?
Dzień dobry :lol2: już odpisali :<
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace Game-Artowe
#113 2011-09-02, 17:42(Ostatnia zmiana: 2011-09-02, 17:43)
Siadłem sobie dzisiaj po powrocie z wakacji i wymodelowałem pierwszy raz od spokojnie roku mały model na podstawie swojego konceptu. Oczywiście jak przyszło do rozłożenia UVki to zaczęły się kłopoty i same takie więc potraktowałem to trochę na odpierdol i wiem że specular na metalu 'trochę' za mocny

 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Elementy na teksturze poumieszczane błędnie (wchodzą "pod" prostopadłe blachy), może to wynikać zarówno z siatki, jak i z mapowania lub samej tekstury. Dodatkowo te żłobienia wyglądają jakby miały cienie namalowane na diffuse (błędne kierunki) - do tego używa się przecież normalki. Generalnie są bardzo słabe, wyglądają jak banalne krzywe (którymi ofc są). W ogóle nie wziąłeś pod uwagę łączeń tych płytek z metalem. To co prawda detale, ale i tak mają znaczenie. Cień pod głowicą wygląda na nieprawidłowy - najlepiej nie robić takich rzeczy na oko jeśli nie jesteś pewien że oddajesz je realistycznie i uniwersalnie, można przecież wypalić AO. Dodatkowo drewno wygląda na dość plastikowe. Cień pod skórzanymi pasami jak poprzednie wygląda trochę przesadnie i nieprawidłowo.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wypal ao
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Skąd ja Ci w Wingsie wezmę AO i normala :p lenistwo nie pozwala mi na odpalenie Blendera Crazybumpa albo chociaż by tego marnego generatora online dlatego np wzorki po prostu namalowałem a i tak musiał bym je namalować jeśli chciał bym normala wypalać przez tą stronkę więc na przyszłość mogą się przydać a potem wystarczy tylko warstwie krycie zmienić zobaczę w wolnej chwili może coś z tym zrobię
 


Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
serio da się wypalić? ja się zatrzymałem w nim jakieś 3-4 lata temu i też raczej na poziomie boxa więc widocznie nie wiem o tym
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry