Kilka nowych ciekawostek odnośnie varantu:
1)Schodząc na dno przekletej kopalni nie spadamy na sam dol. Na lewo przy scianie jest skrzynia z bardzo mocnym amuletem.
2)Odbijajac miasta w zbroi koczownika, asasyni nie staja sie wrodzy
3)Niedaleko piramidy w tadmorze, idac przed siebie trafimy na strzeliste skaly. Tam jest eliksir ducha, pelnie many i mocne zwoje. Nie wiem jak wejsc tam bez marvina. Nie mozna wskoczyc po wyrzucanym pod siebie przedmiotem, skokiem z gory, wspinaczka, przemiana itd.
4)W Swiatyni Adanosa, tam gdzie jest niebianska tarcza na samym szczycie filarow sa 2 stale mikstury.
5)W planach tworcow varant mial byc znacznie wiekszy. Jest niedokonczone przejscie do Ishtar, na tym terenie znajdziemy rune teleportacyjna(nie potrzebna do zadania dla maga).
6)Na terenie gdzie miałoby byc przejscie do Ishtar trzeba uzyc marvina. Na niedostepnym terenie w gorach znajdziemy Easter egg od tworcow moda
7)Za piratami, jezeli bedziemy trzymac sie skaly i wody, to dojdziemy do miejsca gdzie jest eliksir ducha, ksiazka dajace wiedze magiczna i unikatowy item(siec rybacka). Odpala sie film z potworem morskim, wiec chyba tylko gora, tam gdzie jest easter egg, mozna trafic bez odpalania filmu.
8)Po dostaniu sie do skrzyni Almansora w bibliotece, mozna wybic wszystkich asasynow. Zrobcie wczesniej misje.
9)Handlarz ktorego znajdziecie dla koczownikow w aszdodzie sprzedaje eliksir zycia.
10)Na dnie pewnej frustrujacej jaskini(kazdy kto dojdzie do tego momentu, bedzie wiedzial o jaka chodzi) znajduje sie potwor ktory jest easter eggiem(nie wiem z czym zwiazany)
11)W zachodnim varancie warto udac sie najpierw do zamku. Itemy ktore pojawiaja sie w misjach, respia sie dopiero po dialogu.