Kyro - tylko czy symetryczne zagniecenia i jakieś zabrudzenia nie będą źle wyglądały?
Faktycznie mogą wyglądać źle jeśli zrobiłbyś je bardzo wyraźne i charakterystyczne. Takie w miarę normalne, nierzucające się w oczy powinny wyglądać dobrze nawet w symetrii. W tej sytuacji wydaje mi się, że jak największa optymalizacja mapy jest ważniejsza niż dbanie o asymetrię. Z drugiej strony, górna część surkotu cały czas może zostać w jednym kawałku i tam możesz do woli robić asymetrię. Spójrz jednak, ile dodatkowego miejsca uzyskałbyś właśnie przez zmirrorowanie dolnej części i jak odbiłoby się to na jakości innych elementów po zeskalowaniu.
Co to znaczy #msgote author=Konserwa link=topic=31.msg63584#msg63584 date=1251632700]Kyro - tylko czy symetryczne zagniecenia i jakieś zabrudzenia nie będą źle wyglądały?
Faktycznie mogą wyglądać źle jeśli zrobiłbyś je bardzo wyraźne i charakterystyczne. Takie w miarę normalne, nierzucające się w oczy powinny wyglądać dobrze nawet w symetrii. W tej sytuacji wydaje mi się, że jak największa optymalizacja mapy jest ważniejsza niż dbanie o asymetrię. Z drugiej strony, górna część surkotu cały czas może zostać w jednym kawałku i tam możesz do woli robić asymetrię. Spójrz jednak, ile dodatkowego miejsca uzyskałbyś właśnie przez zmirrorowanie dolnej części i jak odbiłoby się to na jakości innych elementów po zeskalowaniu.
Co to znaczy zrelaksuj#msgote author=Konserwa link=topic=31.msg63584#msg63584 date=1251632700]Kyro - tylko czy symetryczne zagniecenia i jakieś zabrudzenia nie będą źle wyglądały?
Faktycznie mogą wyglądać źle jeśli zrobiłbyś je bardzo wyraźne i charakterystyczne. Takie w miarę normalne, nierzucające się w oczy powinny wyglądać dobrze nawet w symetrii. W tej sytuacji wydaje mi się, że jak największa optymalizacja mapy jest ważniejsza niż dbanie o asymetrię. Z drugiej strony, górna część surkotu cały czas może zostać w jednym kawałku i tam możesz do woli robić asymetrię. Spójrz jednak, ile dodatkowego miejsca uzyskałbyś właśnie przez zmirrorowanie dolnej części i jak odbiłoby się to na jakości innych elementów po zeskalowaniu.
Co to znaczy ?
No wiesz, chillout: piwko, gorąca kąpiel...
Z jakiego programu korzystasz? Jeśli z Maxa, to w oknie Edit UVs w zakładce Tools masz opcję Relax - pobaw się tym. Użycie tej opcji powoduje, że wielkość wszystkich wielokątów w elemencie (lub także względna wielkość elementów, zależnie co zaznaczysz) się wyrówna. Nie będzie wtedy tego co masz teraz na kolczudze - że w jednym miejscu oczka są małe, a w drugim wielkie i rozciągnięte. Wszystko powinno być równo.
Jarro - widziałem parę ilustracji, na których butów nie miał
Postuluję o zrobienie butów i rękawic