Prace 3D 1151172 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1151172

Odpowiedzi 3194

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Zacznij od początku, od samej twarzy, albo reki, a nie całość na raz
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przede wszystkim od dobrego low poly.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy

Krolik

Prace 3D
#2002 2011-11-20, 17:38(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 17:59)
Sama kulka najpierw wystarczy, do pojedyńczych elementów typu głowa, chociaż z ręką byłby problem

EDIT: Swoją drogą rzeźba fajna sprawa, aż mi sie zachciało :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#2003 2011-11-20, 18:21(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 18:22)
Przede wszystkim od dobrego low poly.
Teraz już się nie robi takich rzeczy.
Sculpt a później z niego low poly. Wszystkie zaawansowane programy do sculptu posiadają taką funkcję.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mówię o low poly wyjściowym, tylko wzorze, jakimś zarysie - tak jak Gryzoń pisze.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Teraz już się nie robi takich rzeczy.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
W pewnym sensie robi, bo nie można rzeźbić z niczego, tylko np. w zbrushu robi się to zarys z zshpere
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Prace 3D
#2007 2011-11-20, 20:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 20:49)
40 minutowy speed  :D  
Uszy troche nie wyszły :lol:  


Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Nie zaczynaj od nie wiadomo czego z głowy, tylko odpal refki i z tego rób, ja kiedyś robiłem coś na wzór orca z lotr, na speedsculpting, gdzie praktycznie pierwszy raz podchodziłem do rzeźby i wyszło tak jak poniżej, jednak rzeźbiłem jeszcze długo po zakończeniu konkursu.



Jak dla mnie to nie wygląda źle, chociaż to i tak jest poniżej przeciętnej niestety, no ale wniosek z tego taki, że nie liczą się umiejętności, tylko czas włożony w daną pracę, speedy na początek to dobry pomysł, jak chcemy mieć motywacje do zaczęcia czegoś, a później sobie to poza konkursem kończyć. A jak się będziesz śpieszył, to wyjdzie z tego krzywe coś, jak niestety powyżej. Przyłóż się, nie rób na "odpieprz się", bo jeżeli masz zamiar wszystko tak robić, to zajmij się czymś innym bo to do niczego nie prowadzi.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
w zbrushu robi się to zarys z zshpere
To w innych programach nie ma czegoś podobnego?
Masakra :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wielu robi prosty basemesh w 3ds maxie czy innym do 3d i dopiero rzeźbi.
http://www.gameartisans.org/forums/attachment.php?attachmentid=26284&stc=1&d=1256700833

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Z nudow zachcialo mi sie modelowac, stwierdzilem ze wymodeluje krasnala :lol2:  Przyjalem dosc nietypowa technike: jako ze nie mialem dostepu do blueprintow (i.e. neta), narysowalem sobie blueprinta ze splinow :lol2:  Jak zrobie cokolwiek ciekawego to pokaze, zobaczymy co wyjdzie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Prace 3D
#2012 2011-11-22, 21:08(Ostatnia zmiana: 2011-11-22, 21:09)
Takiego fantasy czy takiego polaczkowskiego?


 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Krolik, mógłbyś zapodać jakieś refki głów, ludzi itp ?

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Takiego niby fantasy :D  Zrobilem juz sobie jako takie blueprinty i troche pomodelowalem: cale cialo oprocz glowy jest zrobione, teraz glowa i elementy takie jak pasy, broda, torba i jakies tam rekwizyty. Zobaczymy co wyjdzie, ale watpie by bylo to cokolwiek specjalnego :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Efekty mojej pracy na chwile obecna:


http://s3.ifotos.pl/img/krasnal1p_rpsxxph.png
http://s2.ifotos.pl/img/krasnal3p_rpsxxpw.png
http://s4.ifotos.pl/img/krasnal4p_rpsxxpq.png
http://s5.ifotos.pl/img/krasnal5P_rpsxxhh.PNG

Nie wiem w koncu kim on ma byc, poczatkowo planowalem zrobic gornika: dac mu jakis kask, kilof, swieczke/kaganek/lampe, torbe itd. Teraz mi bardziej wyglada na jakiegos mieszczucha, moze dam mu po prostu pas, sakwe i tyle.

Model ma na razie okolo 1350-1400 tris. Jesli cos dojdzie to tylko rekwizyty. Nie jestem zadowolony z rak ale nie wiem czy da sie z nimi cokolwiek zrobic.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome




265 tri

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tekstury mi się nie podobają ale ponieważ to temat o 3D to je pominę. Trzon jest zbyt prosty nakładem paru tri możesz go trochę wykrzywić. Ostrze powinno być większe.
Propsa nie dostaniesz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Prace 3D
#2018 2011-11-30, 14:17(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 14:21)
Trzon jest po prostu toporny jak to w toporach bywa a kształt jest oparty o pewne znalezisko z naszych terenów.  :wink:
Z większym ostrzem gówno prawda, jeśli masz powody by uważać inaczej podaj je.
A co ci się nie podoba w teksturze?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#2019 2011-11-30, 14:56(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 14:58)
Trzon skrzyw o chociaż 1 cm, bo wygląda nienaturalnie - takie rzeczy nigdy nie są idealnie proste i symetryczne.
Ostrze poprawne historycznie, chociaż jak na dzisiejsze gry jest nieproporcjonalne do trzonka.
Tekstury idą w dobrym kierunku, ale nadal źle. To wszystko ma jakiś specular?
Metal ma zbyt mocne zabrudzenia i fakturę. Daj je na większą przezroczystość.
Lekko zaznacz wszystkie krawędzie modelu - mały pędzel i duża przezroczystość.
IMO, to najlepszym przepisem na metal są zabrudzenia i faktura niemal niewidoczne na diffuse i dość mocno (jednak bez przesady) zaznaczone na specularze.
Oczywiście inaczej jest, gdy robisz model z samym diffuse. Wtedy trzeba kombinować, jak w goticzku. :D
Z resztą kiedyś nagrywałem coś o robieniu tekstur. Nie pamiętam czy tobie też linkowałem.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry