Prace 3D 1137409 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1137409

Odpowiedzi 3194

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To nie troll.
Znam go, zapewne zajebał teksturę, prawdopodobne że i model zresztą też.
Jeśli się mylę i jednak sprawę ogarnia, tutorial się przyda, sam skorzystam chętnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Prace 3D
#3001 2013-08-23, 10:46(Ostatnia zmiana: 2013-09-01, 11:10)
To nie troll.
Znam go, zapewne zajebał teksturę, prawdopodobne że i model zresztą też.
Jeśli się mylę i jednak sprawę ogarnia, tutorial się przyda, sam skorzystam chętnie.
wypierdalaj, nie dość że mnie niesłusznie oskarżałeś o stworzenie strony o tobie, to teraz jeszcze twierdzisz że pokazuje nie swoje prace, to jest już przegięcie, grubo się mylisz i na pewno nie będę robił tutorialu, bo po pierwsze nie mam czasu, a po drugie to na pewno nie zrobię dla ciebie, a po za tym to nie umiesz robić tekstur? przecież jesteś takim uzdolnionym grafikiem
i nie mógłbym wziąć modelu z w3 bo jeszcze nie wyszedł
tekstura http://s4.ifotos.pl/img/131png_nwhpxwn.png
 

LeOn91

LeOn91

Użytkownicy
posty60
Propsy7
  • Użytkownicy
Fajne, pewnie nie robiłes nic poza diff?

PS: Nie działa mi s z kreską na górze :D tak zwane si.
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jako, że poza grafiką interesuję się także tworzeniem muzyki postanowiłem to trochę połączyć w blenderze. I tak stworzyłem sobie koncept własnej gitary (bazowałem trochę na własnej jeśli chodzi o niektóre elementy). Póki co model, spróbuje w wolnym czasie zrobić materiały i wyrenderować cyclesem.













Po zrobieniu screenów doszedłem do wniosku, że struny są trochę za grube, więc je trochę "odchudziłem".
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ten kształt główki jest bardzo dziwny, mi osobiście zdecydowanie się nie podoba :D

Po napisaniu tego zdania rzuciłem okiem na screena jeszcze raz i zobaczyłem jak wygląda reszta. 
Reszta świetnie do niego pasuje :| Masz bardzo dziwne gusta.

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Przede wszystkim chciałem stworzyć jakiś oryginalny kształt, ale nie na siłę, więc po drodze zmieniło się trochę w stosunku do pierwszego zamysłu.
Gust gustem ;P
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
takie samo zdanie co av + zglutowana siatka
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Prawidłowo, ale opadu szczeny nie ma. W paru miejscach (konkretnie 2gi screen prawy dolny róg) widać lekkie zniekształcenia, ale jeśli to zbake'ujesz i oteksturujesz będzie to niezauważalne.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Są i rendery. Przewiduję jeszcze (o ile starczy chęci) drugi wariant kolorystyczny.







[
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
kucowa
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Boxy:




całość zajeła niecałe 2h razem z postpro. Renderowane w BI.

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Teraz was strolluję takim projektem. Dodam, że pas przechodzący przez pierś żywcem wytargałem Geraltowi z Rivii - ale to tylko w ramach nauki ;)

 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Obrazek nie działa?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Sory miałem kłopoty z hostingiem...

 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
No niezle to wyglada Kito. Szacun :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
WIP:Krasnolud
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jak na dwarfa nie powinien mieć większej klatki ? Twarz bardzo spoko/
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Damian94
Jak na dwarfa nie powinien mieć większej klatki ? Twarz bardzo spoko/
Widziałeś kiedyś dwarfa, że dyktujesz jak ma wyglądać?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry