Returning 2.0 AB 17-11-2020 - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 318569 930

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 27.02.2019 roku

Wyświetleń 318569

Odpowiedzi 930

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy tylko u mnie ale skrypty z 01.03 strasznie zamulały, na każdym kroku miałem straszne spadki FPS'ów. Nowe z 08.03 na szczęście przywracają, co zabrały te poprzednie, chęć gry;)
 

Delth

Delth

Użytkownicy
posty193
Propsy48
  • Użytkownicy
@Sorfarius zasadniczo jeśli wywalisz z save'a stan zone to powinno ci władować nową wersję. Tylko że przywróci też do życia wszystko co zabiłeś, co zebrałes, i nie mam pojęcia czy NPC i questy się nie zbugują.
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
@Sorfarius zasadniczo jeśli wywalisz z save'a stan zone to powinno ci władować nową wersję. Tylko że przywróci też do życia wszystko co zabiłeś, co zebrałes, i nie mam pojęcia czy NPC i questy się nie zbugują.

Ciekaw więc wystarczy tylko sprawdzić :P
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

Duriel

Duriel

Użytkownicy
posty34
  • Użytkownicy
Ukazała się nowa wersja skryptów:

Weakened characteristics of the hero as on the COP" - is no longer available in the settings menu of the new game on Gothic complexity
Now, at the gothic level of difficulty with the new game, you can select "Increased difficulty", all chips from the level of KS or KS + (optional) will be available on the Gothic, there will also be no limit on saves. In the game, the difficulty level will be written as "Gothic"
Fixed bug with unstable focus stairs
Bug fixed: donned trophies are now displayed after a save game
Fixed a bug with three skeleton bosses in the old dungeon
Fixed a bug with the damage of fire periodic damage. Now the cover of fire does not affect the minimum damage of periodic fire damage. Now minimal damage always works
The wandering light is now called once and is not deleted in the current session (the current session is the launch of the game, before exiting the game) on its own. When turning / when moving to another location / when entering an unacceptable place - the firefly disappears, but then appears on its own. You can forcefully recall the same keys, Shift + F5.
After selecting a Stone element, the necessary spell scrolls will be sold at Gallahad.
Terrible Stench spell time now appears on screen
The Guardian of the Dead shield now drops again with an old dungeon from Ilesil
Ur Khash Nar, after killing a demon in a swamp, now gives the hero a permanent potion, and not the shaman’s robe, the robe will give Ur-Thrall as usual after cleaning the orc mine
Orc shamans now use another fireball
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kiedy możemy spodziewać się spolszczenia? Ciekaw jestem jak będzie wyglądać teraz konfigurator poziomu trudności
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Po prostu będzie można odpalić  1:1 trudność  koszmarna ale bez tych upierdliwiaczy co  w końcu rozwiąże ostatecznie ten problem, ofc wciąż nie rozwiązuje to problemu ze topowe konfiguracje postaci będą nawet na tym op po 1 rozdziale ale to wynika juz z "balansu"
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
Po prostu będzie można odpalić  1:1 trudność  koszmarna ale bez tych upierdliwiaczy co  w końcu rozwiąże ostatecznie ten problem, ofc wciąż nie rozwiązuje to problemu ze topowe konfiguracje postaci będą nawet na tym op po 1 rozdziale ale to wynika juz z "balansu"

Apropo balansu i tak zrobili już trochę np usunelii mutageny z gry i wielokrotne bonusy kiedyś robiło się postacie dużo mocniejsze od aktualnych zmienili też ilość tablic zauważyłem że najwięcej dostajemy do kuszy  aktualnie gra nie jest za łatwa ani za trudna jest w sam raz dla przeciętnego gracza i każdy może ustawić opcję po swojemu osiąganie super statystyk w tej grze wymaga nieco wiedzy na ten temat i samozaparcia co nie każdemu się podoba, gdy było coś gorszego od koszmaru pewnie bym nie zagrał sory ale nie z takimi animacjami i topornością bossów które trzeba bić miniutami to nie dla mnie

Gothic to powiedzmy sobię szczerze głównie zbieractwo i wiedza co z tym zrobić potem walka z uzyskanych statytyk z tego co uzbieraliśmy nie ma tutaj jakiejś większej filozofii na ten temat sprawa jest banalna ponieważ mając możliwość otwartego świata możemy wyzbierać więszkość bonusów praktycznie bez inwestowania żadnego pn ale taki jest gothic

Nawet jak komuś nie pasuje poziom trudności że jest za łatwo może grać bez wydadawania pn w atrybuty klasowe wtedy można poczuć naprawdę koszmar dla każdego coś się znajdzie

W gothicu zawsze stawiałem na fabułę i klimat gameplay był dla mnie bez znaczenia(jaki by on nie był lubie go chodź jest strasznie toporny i mało urozmaicony) jako że  gram w returninga tylko dlatego że mam sentyment bez tego nie dotknąłbym tego moda palcem szkoda że niema modów jak do skyrima do gothica aj wielka szkoda ale może środowisko moderskie z nexusa coś zrobi do gothic 1 remake i będzie zajebiście
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To chyba nie widziałeś jak wyglądał Returning bez AB.
Ab trochę poprawiło balans  klasowy owszem ale postacie można zrobić teraz aż zbyt potężne w podstawce osiągnięcie 1k siły czy zreki było możliwe na sam koniec 7 rozdziału w Ab osiągamy to pod koniec 4 rozdziału także no balans wciąż lezy

Usuniecie mutagenów  nic nie zmieniło skoro dodali w zmian za dużo bonusów
Gothic czym jest to mało istotne Return opiera się w całości za pogoni za bonusami ten kto  wie gdzie za co są wszystko ma szybciej gra wiedzy i powtarzania czynności nie ma się co dziwić ze ludziom się to nie podoba przyjemne to to nie jest.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
To chyba nie widziałeś jak wyglądał Returning bez AB.
Ab trochę poprawiło balans  klasowy owszem ale postacie można zrobić teraz aż zbyt potężne w podstawce osiągnięcie 1k siły czy zreki było możliwe na sam koniec 7 rozdziału w Ab osiągamy to pod koniec 4 rozdziału także no balans wciąż lezy

Usuniecie mutagenów  nic nie zmieniło skoro dodali w zmian za dużo bonusów
Gothic czym jest to mało istotne Return opiera się w całości za pogoni za bonusami ten kto  wie gdzie za co są wszystko ma szybciej gra wiedzy i powtarzania czynności nie ma się co dziwić ze ludziom się to nie podoba przyjemne to to nie jest.

Returninga bez AB nie tylko widziałem ale go ograłem raz postacią pod 2h no i co mogę powiedzieć było oczywiście łatwo ledwo dobrnąłem do końca z zaciśniętymi zębami zasypiając bijąc orki

Jakoś zręki w 4rodzialę nie wbiłem 1k może coś pominąłem jedyne sposoby na zręke jakie znam to
-potki z jagód
-rybie ciasta
-dary
-za pn u nauczycieli
-tablice
-mini bonusy od npc
-amulet&ring

Zmarnowałem pn ale i tak nie dałbym rady dobić do 1k pomimo że zrobiłem co mogłem by trochę zbliżyć się do tej wartości ale nie będę pisał za wcześnie jeszcze dobije koniec 4rodziału może wtedy pojawi się obiecują wartość zręczności, ale do rzeczy ja głównie skupiłem się na tym by spełnić wymogi danej broni na jakimś tam etapie gry i to bardzo poprawia balans nie jesteśmy wtedy bogami i gra się inaczej więc dla takich którzy chcą trudniejszej rozgrywki od 4Rodziału nie radzę maksować już postaci od osiągniecia zręczności na wymóg najlepszej broni, oczywiście można uznać to za marnowanie czasu bo będzie nam trudniej ale taki jest efekt zamierzony dla osoby która nie lubi łatwizny dodatkowo oszczędzamy czas bo nie zbieramy pierdółek do maksowania zręczności tylko robimy zadania i kończymy grę postacią zbliżoną do dobrego balansu ale to oczywiście nie jest balans idealny bo do tego jeszcze daleko, po prostu chodzi mi o to że gra nie narzuca zbierania wszystkiego, twórcy dali tyle bonusów dla chętnych szczególnie kierowane to do osób grających moim zdaniem na 5pn lubujące się w zbieractwie ktoś grający 10pn nie musi tego robić w przeciwnym wypadku będzie bogiem czego nie udało mi się osiągnąć chodź robiłem wszystko co mogłem w granicach rozsądku ale moim zamiarem nie było stworzenie boga tylko postaci grywalnej nie posiadającej mocy bicia orków na hita no i udało się rzecz jasna

Podsumowując ustawiając poziom trudności oraz zbierając wszystko sami kreujemy swój własny balans odpowiednio to rozłożyć i można naprawde wiele aspektów ułożyć pod siebie zaznaczam że nie istnieje poziom trudności idealny to nasza włąsna decyzja jak gramy i co robimy oraz to jakie możliwości dali nam twórcy moda&ograniczenia
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Balans ciągle jest nie równy, postacie pod zręczność są przesadzone ( zwłaszcza duale) gdzie postać pod 2H miecz nie ma nawet podjazdu do zręki, a najmocniejsze łuki zadają w AB po wielu aktualizacjach wieksze obrażenia niż Kusze, gdzie jest to trochę nielogiczne gdyż kusza zawsze powinna być mocniejsza.
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
Balans ciągle jest nie równy, postacie pod zręczność są przesadzone ( zwłaszcza duale) gdzie postać pod 2H miecz nie ma nawet podjazdu do zręki, a najmocniejsze łuki zadają w AB po wielu aktualizacjach wieksze obrażenia niż Kusze, gdzie jest to trochę nielogiczne gdyż kusza zawsze powinna być mocniejsza.

Niby tak ale ciężko dogodzić jednym jest za łątwo drugim za trudno postać pod siłę tak czy inaczej jest grywalna ale jak piszesz sporo rzeczy do poprawy dmg z 2h powinien być dużo większy niż z 1h skoro broń 3x większa i cięższa jakaś logika musi być zachowana a kusze powinny dłużej się ładować ale za to bić naprawde spory dmg to na pewno
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

Duriel

Duriel

Użytkownicy
posty34
  • Użytkownicy
Pojawiła się nowa wersja AB + skrypty:

Changes on 03/12/20
"Weakened characteristics of the hero as on the COP" - is no longer available in the settings menu of the new game on Gothic complexity
Now, at the gothic level of difficulty with the new game, you can select "Increased difficulty", all chips from the level of KS or KS + (optional) will be available on the Gothic, there will also be no limit on saves. In the game, the difficulty level will be written as "Gothic"
Fixed bug with unstable focus stairs
Bug fixed: donned trophies are now displayed after a save game
Fixed a bug with three skeleton bosses in the old dungeon
Fixed a bug with the damage of fire periodic damage. Now the cover of fire does not affect the minimum damage of periodic fire damage. Now minimal damage always works
The wandering light is now called once and is not deleted in the current session (the current session is the launch of the game, before exiting the game) on its own. When turning / when moving to another location / when entering an unacceptable place - the firefly disappears, but then appears on its own. You can forcefully recall the same keys, Shift + F5.
After selecting a Stone element, the necessary spell scrolls will be sold at Gallahad.
Terrible Stench spell time now appears on screen
The Guardian of the Dead shield now drops again with an old dungeon from Ilesil
Ur Khash Nar, after killing a demon in a swamp, now gives the hero a permanent potion, and not the shaman’s robe, the robe will give Ur-Thrall as usual after cleaning the orc mine
Orc shamans now use another fireball

Changes on 03/14/20
Fisku and Matteo added new soup ladles for sale
In a fire location, a fly no longer takes damage from lava
Minor edits
Now, books and documents that have been read will have a postfix in the name: Read - deleted, possibly leading to crashes and breakdowns of saves
Fixed a bug with low stats on Gothic difficulty when starting a new game, if before that you selected the complicated mode
Corrections requiring to download the mod completely (a new game, if you were already in the current location)
Now lava in locations does not kill the hero instantly
Fixed some objects in Khorinis
Fixed minor bugs in locations
The elevator has been fixed in the orc mine (if you are already in this location, then try to prevent the orcs from standing at the edges of the platform, otherwise it will get clogged)
Improved versions of runes now lie in Luthero's chest for the rare claws of glorus.
In the sewers of thieves, the grill is now slightly raised so that it can be climbed in a meat beetle
The range of drawing in the bandit camp of Yarkendar is fixed

@Ventrue Możemy liczyć na aktualizację w najbliższym czasie? :)
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1124
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Ukazała się nowa wersja moda 14-03-2020. Wymagane jest pobranie od nowa podstawki AB oraz gra od początku.
 

Aziral

Aziral

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Tak powinno być, że w "Gothic'owym" poziomie trudności ustawiam sobie Koszmar+ i WYŁĄCZAM upierdliwiacze typu: ograniczony sen, mniej pkt. nauki na poziom i tak dalej (Bo nowa aktualizacja dodaje taką możliwość), a mimo tego po starcie to wszystko jest WŁĄCZONE, mimo iż to WYŁĄCZYŁEM? Chciałem zagrać na Koszmarze+ bez upierdliwiaczy, bo widziałem, że potwory są trudniejsze do zabicia i dodatkowo są w miejscach, gdzie wcześniej ich nie było.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo koszmar+ został stworzony dla wybrańców, którzy chcą jeszcze mieć trudniejszą grę;) i tego się chyba nie da zmienić.
 I PRAWIDŁO, bo za niedługo z koszmaru zostanie niedzielna rozgrywka.
 

Aziral

Aziral

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Spoiler

Opcja, która została niedawno dodana sugeruje, że MOŻNA tak grać, ale w grze jest zupełnie coś innego.
 

Duriel

Duriel

Użytkownicy
posty34
  • Użytkownicy
@Ventrue  Nowa wersja skryptów:

Changes on 03/22/20
Game Timer no longer counts pause time
Trophy bug fixed
Now the game interface supports 4k resolution
Water Mage novices will also now be given a combat staff upon entry
Haste Potion no longer drops after turning
NPCs will no longer attempt to shoot golems or stone guards from long-range weapons
Bloody flies and goblins NPCs will primarily try to shoot from the bow
NPCs no longer change weapons (to near or far) when fighting animals and orcs, but will fight with the weapons that they initially got
The NPC no longer removes weapons after killing the enemy, the NPC will first make sure that there are no enemies nearby, otherwise it will continue to attack another target
Slightly changed the model of the medicinal plant and the healing root (thanks to Othello for the model)
Puff hooks for the Guru now give 2 maximum mana per day, however, the bonus is limited: 50 mana per chapter. Maximum bonus remained as it was: 200 mana
Skeletal warriors of the necromancer now after 300 intellect use more powerful swords, which increases their damage
Dark Army skeletons also received reinforced swords
Now the Dragon Helmet falls from the dragon Feomatar (helmet characteristics changed)
Blood helmet now drops in a new dungeon from Raven (helmet characteristics changed)
Ancient helmet now drops from Azgalor (helmet characteristics changed)
Helmet "Berserker Veil" now has a bonus to resistance: 1
Light spell can now be called on * (numpad)
The language of demons Langa Creol now teaches for free, however, for this you need to have the achievement Hand of Beliar (kill any 100 people) or 400 karma (karma is not withdrawn)
Slightly reduced endurance required per hit of ore mining
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Mam nadzieję że te zmiany nienwymusza gry na nowo mam 2 rozdzial
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kiedy update? @Ventrue


Jeśli nie piszą że potrzeba nowej gry to nie musisz zaczynać
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry