Jeśli grasz z DX11 i chcesz grać przez steam to musisz przekopiować folder GD3D11 do głównego folderu z grą (tam gdzie masz foldery _work, Data itd) drugi folder z DX11 zostawiasz sobie w folderze system
Nie, problemem nie jest naliczanie czasu, tylko klatki.
Returning2.0 bez DX11 jest totalnie niegrywalny.
Dzisiaj z rana znowu (10 kombinacja) zainstalowałem go na czystym steamowym gothicu, tym razem postawiłem najnowszy playerkit(nie z instalki returna) + patch 2.6. Potem zainstalowałem Returninga
bez DX11. Na koniec doinstalowałem
systempacka 1.7 (Returning). Teraz zamiast 5 FPS mam 9 FPS. Zmiana ustawień graficznych na najniższe wszystko nie zwiększa ilości klatek.
Już wielokrotnie instalowałem Returninga na DX11 z sukcesem według tego poradnika, ale mam wrażenie, że za każdym razem działa coraz gorzej. Na HD5830 działał mi lepiej niż teraz na RX570.
No i nigdy wcześniej nie istalowałem Returninga bez DX11, nie jestem w stanie zrobić, żeby Returning 2.0 bez DX11 miał rozsądne klatki.
Edit - Po instalacji returna wedle poradnika trzeba zainstalować systempacka1.8! (30-40 klatek bez DX11)
Edit 2 - w mieście z minimalnymi graficznymi, zasięgiem renderowania na rzut papierkiem 20 fps. Stwierdziłem ostatecznie, że mod jest niegrywalny i się poddałem.