Mi się tam nawet podoba. G2 miało moim zdaniem mega ładnie zrobione tekstury (z pewnością najlepsze jakie kiedykolwiek zrobiło PB), więc mi pasuje że Halk na nich pracuje, zamiast robić zupełnie nowe. Tekstury murów wyszły imo najbardziej korzystnie, jest dużo lepiej niż było. Ze screenów jak na razie tylko
https://i.imgur.com/gyScWss.jpg mi się nie podoba, bo detali dalej nie ma, tylko tyle że już nie jest rozpikselowana. Chyba w G3 jest ta sama tekstura, tylko w wyższej rozdzielczości, to mógłbyś się nią pobawić. Jakbyś zrobił jeszcze do tego ręcznie normalmapy dla wrappera DX11 to już w ogóle byłoby super.
Gothic potrzebuje nowe textury. Takie jako robi Gothic Reloaded Mod.
Gothic Reloaded to już w ogóle inna liga jeśli chodzi o jakość, ale oni mieli znacznie gorszy materiał do pracy więc nie dziwię się, że wszystko od nowa robią. Tekstury z G1 są paskudnie brzydkie i kiepskiej jakości. W G2 baza już sama w sobie jest ładna i ten AI upscalling sobie radzi. Moim zdaniem najlepiej by było przeskalować wszystkie tekstury i zrobić od nowa te które najmniej korzystnie wyszły.
W każdy razie i tak najlepsze texy jakie dotąd widziałem u halka. Wreszcie nie ma wrażenia kontrastu +1000 i jasności -1000. A do tego nie stara się zrobić z Gothica Wiedźmina co też jest na plus u mnie. Nie umiem znieść tego graficznego cyrku który się dzieje w L'Hiver.