To nie wystarczy zmienić nazwy pliku .zen? Bariera była chyba ładowana tylko dla oldworld.zen czy coś takiego.
Nah. W trakcie tworzenia Gothica 1, Piranha Bytes nie przewidywali jeszcze wtedy, że ta gra będzie modowana. Dlatego też w kodzie gry nie uwzględnili wyłącznie world.zen, tylko działa jeśli świat jest outdoor.
SystemPack pozwala wyłączyć barierę. W jego pliku konfiguracyjnym znajdują się takie opcje:
[BARRIER]
AlwaysON=0
AlwaysOFF=0
DisableSound=0
DisableDamage=0
Dzięki za pomoc o coś takie mi chodziło
Temat do zamknięcia
Niestety, jeśli robisz modyfikację, to będzie średnim pomysłem, ponieważ każdy będzie musiał sobie przestawić w systempack.ini te rzeczy. Niektórzy nawet nie grają na systempacku, więc to jeszcze gorszy pomysł (choć większość używa).
Są 2 podstawowe sposoby na to:
1.Zmienienie textury bariery na przezroczystą.
2.Przeniesienie modelu świata z dala od bariery.
Na szybko wykombinowałem też coś ikarusem. (musisz zainicjować ikarusa i lego!)
Wywołujemy to raz:
func void foo(){
const int oCMagFrontier__DoShootFX = 4646288;
const int oCMagFrontier__DoWarningFX = 4645760;
const int oCBarrier__Render = 6490048;
DisableEngineFunc(oCBarrier__Render ,3);
DisableEngineFunc(oCMagFrontier__DoShootFX, 1);
DisableEngineFunc(oCMagFrontier__DoWarningFX, 1);
};