Kharynic - The History of Mine Valley 4906 83

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 6.02.2018 roku

Wyświetleń 4906

Odpowiedzi 83

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty212
Propsy269
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Av, jak projekt będzie wyglądał od strony fabuły, historii? Czy masz to rozpisane? Jak wyobrażasz sobie formę kontrybucji projektu pod kątem contentu? Wolna amerykanka czy rozpisywanie zadań do wzięcia?

edit: jakie narzędzie do zarządzania procesem developmentu planujesz użyć? 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7588
Propsy5061
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?

inż. Avallach
Administrator

Kharynic - The History of Mine Valley
#81 2018-03-28, 22:42(Ostatnia zmiana: 2018-03-30, 09:22)
Od strony fabuły - tak, mam rozpisane, ale głównie w formie "szkiców". Nie ma sensu rozwijać części artystycznej dopóki część techniczna jest ciągle tak mało rozwinięta. Tak jak było to już pisane, historia obraca się wokół powstawania obozu pracy przymusowej / więzienia dla wrogów reżimu i rosnącego wewnętrznego konfliktu bohatera, który pracuje na usługach tego reżimu. Początkowo ścigani przez niego zbiegowie byli mordercami, gwałcicielami czy zdrajcami narodu. Teraz coraz częściej są to osoby które nie miały z czego zapłacić podatków, próbując nakarmić rodzinę zostały złapane na kłusownictwie, czy mówiły źle o królu.
Fabuła będzie istniała głównie w formie szkicu i krystalizowała się w miarę implementowania jej.

Kontrybucja ma działać na tej zasadzie, że jest i będzie utrzymywana publiczna lista obszarów pracy, z najbardziej szczegółowo rozpisanym tym aktualnym. Każdy kto chce, może na swoim branchu robić cokolwiek - ale te zmiany które są zgodne z planowaną formą gry i najlepiej są powiązane z aktualnym etapem prac będą importowane do "mastera" na kharynic.org. Nie ma jednak żadnego przymusu - jeśli ktoś chce, może w swoim repozytorium rozwijać fabułę w zupełnie innym kierunku. Musi się tylko liczyć z tym, że wtedy jego praca może trafić do znacznie mniejszej liczby graczy. Z drugiej strony wyjątkowa popularność brancha może wpłynąć na decyzję o dopasowaniu "głównej wizji" do tego co wybierają gracze.

Do zarządzania procesem developmentu - GitHub Issues. Ewentualnie jakiś kanban board.

Małgorzata

Małgorzata

Użytkownicy
posty1725
Propsy2149
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szczerze mówiąc wszedłem tu z nadzieją na to, że zobaczę jakiś śmieszkowy trollopost o zrobieniu klona Gothica, ale zamiast orków będą polskie karyny. Chociaż jestem nieco zawiedziony, to jednocześnie zainteresowany projektem. Wprawdzie nie jestem przekonany do tego jak fabuła i lokacja trącą G1, no ale rozumiem że to było zamierzone i że później dasz/dacie temu jakiś indywidualny rys.
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry