[AB] Dyskusja na temat modyfikacji 490491 1735

O temacie

Autor Maciuś

Zaczęty 28.01.2018 roku

Wyświetleń 490491

Odpowiedzi 1735

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
@garry18 to bardzo krotko na tym 150% grałeś tak jest tylko na początku bardzo szybko nasze obrażenia rosną ponad  3 krotnie co  powoduje ze te 150% to jest jak 0 wszystko pada od byle pierdu

Rozumiem, nie dotrwałem do tego momentu, i zmieniłem opcje na 125% siły przeciwników.

Ale dzięki za wyjaśnienie :)
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@Tizgar Polemizowałbym. Prawda, nasze obrażenia wzrastają mocno w stosunku do zwykłego R2, ale co z tego, że zadajemy 1200 obrażeń jednym ciosem, skoro przeciwnicy mają po 15k HP? Trudność AB w porównaniu do R2 polega przede wszystkim na tym, że NAS zmiata jeden pierd - przeciwnicy zadają do samego końca gry o wiele więcej obrażeń niż w zwykłym Returnie, pancerz daje tyle co nic, no i jest krwawienie, które jak w R2 oznaczało do 10 dodatkowych punktów obrażeń, tak tu jest zwielokrotnieniem podstawowych obrażeń przeciwnika. No i oczywiście walka wręcz jest kilkakrotnie trudniejsza przez to, że teraz każdy silniejszy przeciwnik kontynuuje swoje kombosy niezależnie, czy im przerywamy.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
@Jao Polemizowałbym z tym co napisałeś. Primo AB jest u samych podstaw łatwiejsze od Podstawki wynika to z większej ilości bonusów i dopakowanym statom Armorów, także wszystko idzie w parze z tym aby gracz w miarę szybko dorównał  statom  przeciwników co z tego ze ork zwykły ma na koszmarze czyli 200% ma  2k hp a w podstawce ledwo 600 hp skoro w podstawce pod koniec 1 rozdziału bijemy go po 200 czyli mamy go na 3-4 strzały  na AB niemal taka sama sytuacja wystepuje bo bijemy pod koniec 1 rozdziału po 400-500 aleluja wysoki armor peneration serio aż za bardzo to podrasowali jasne  mowie tu o bulidze pod zreke.

Zgadzam się ze my jesteśmy na pierd ale przeciwnik tez jest na jednego pierda od nas odnoszę to do przytoczonych 150% wiadomo ze Return jest jak Soulsy, nie ważne  jak mocny jest przeciwnik grunt żeby nas nie trafił  założenie to samo tylko w sopulsach mamy do tego lepsze warunki, roll  istotnie działa a nie ja w recie gdzie atak ma auto aima, niezależnie od naszej pozycji  i w soulsach mamy invicible frames, tu tego nie ma :)

Pancerz er hazira ma jakieś gówniane 150 na podstawce gdzie na ab ma po 300 defa lul także serio jest ten postęp widoczny pomijam  fakt ze 1 rozdziałowe armory w AB są pozbawione wymogów także to ułatwię pewien początkowy etap.
Wiesz Jao jak jest z Krwawieniem to bron obosieczna przeciwnik ja ma i używa ale my jako Gracze tez + mamy obszarowe obrażenie one tez trigeruja krwawienie :)
Jak się przyjrzymy to my tez mamy arsenał  możliwości podrasowany względem przeciwników, wystarczy trzymać się swoich założeń i brać w swój rozwój postaci a efekty będą xd
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

SzymcioZabijaka

SzymcioZabijaka

Użytkownicy
posty35
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Czy jest do tego jakaś łatka, albo cokolwiek, aby możliwość zapisywania wyglądała jak w zwykłym returningu?
 

Dudeus

Dudeus

Użytkownicy
posty230
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@SzymcioZabijaka można to zmienić w opcjach?

Post połączony: 2019-03-28, 14:59
BTW doświadczenie za przeciwników dać 50 czy 100%?
 

Grimmi

Grimmi

Użytkownicy
posty2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zabił ktoś  Kruka na AB?
mam problem bo zabiłem go , po nim pojawia się Thorben na krześle, gadam z nim , koncze rozmowe i nic się  nie dzieje ;c
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@Grimmi Powinien pojawić się demon, wczytaj i spróbuj jeszcze raz pogadać z tym Thorbenem.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

miqku

miqku

Użytkownicy
posty34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Jaja sobie robisz? solucja dotyczy wszystkich
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

SzymcioZabijaka

SzymcioZabijaka

Użytkownicy
posty35
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Dobra już wszystko sobie ogarnąłem, nie pomyślałem, że w opcjach dostaniemy taką opcje. Teraz pytanie trochę z innej beczki.


Jak gra wygląda pod względem balansu? Magowie są grywalni czy raczej iść pod zręczność? Interesuje mnie albo nekromanta i mag wody, albo właśnie ktoś pod zręczność, może najemnik. Sorki za takie głupie pytania, ale no od początku chciałbym sobie obrać jeden konkretny kierunek, bo w zwykłym retuningu przeważnie miałem 1000 pomysłów na minutę odnośnie rozwoju postaci.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra już wszystko sobie ogarnąłem, nie pomyślałem, że w opcjach dostaniemy taką opcje. Teraz pytanie trochę z innej beczki.


Jak gra wygląda pod względem balansu? Magowie są grywalni czy raczej iść pod zręczność? Interesuje mnie albo nekromanta i mag wody, albo właśnie ktoś pod zręczność, może najemnik. Sorki za takie głupie pytania, ale no od początku chciałbym sobie obrać jeden konkretny kierunek, bo w zwykłym retuningu przeważnie miałem 1000 pomysłów na minutę odnośnie rozwoju postaci.

Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale najbardziej OP zdecydowanie duale. Magowie Ognia i Nekro też są OP w pózniejszej grze
 

Esubane

Esubane

Użytkownicy
posty52
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam chce sobie pyknąć magiem, bo chyba jeszcze nigdy nie grałem takowym w gothica oprócz G1 kilkanaście lat temu (tzn taki ze mnie mag był że wyjąłem runę z uriziela i jej użyłem z 3 razy w ostatnim rozdziale a całą resztę gry chlastałem mieczem blizny)

Który z magów ma największy fun factor?
Zrobiłem wstępny risercz speli na rpgrussia i wygląda to mniej wiecej tak

Mag ognia: całkiem wporzo spelle, całkiem mocne AOE do wzięcia na trzecim kręgu, dmg od podpalenia. Skalowanie z intą tylko 50% ale za to jest resist pierce. Nie wiem ile to daje bo ciężko ocenić ile obrony przed ogniem mają przeciwnicy, jak mają np. 200 punktów to obniżenie tego o 30% niewiele zrobi.

Mag wody: większy dmg niż mag ognia ale nie ma DOTa od podpalenia. Zamrożenie kozackie, na wojowniku bryłą lodu każdą trudniejszą walkę szło obejść. Jak to się skaluje z intą? Nie było info na rpgrussia. Skaluje się to w ogóle? Summony to jakiś żart niestety.

Necro: spelle z szansą na krytyka, jedyny summoner warty uwagi ale nie za bardzo lubię summonerów w jakimkolwiek RPG, a co dopiero w Gothicu z tak drewnianym AI. Raczej odpada

Guru: 100% skalowania z intem, spelle ze stunami, wydaje się bardzo mocny tylko chyba mu brakuje mocnego AOE.

Jak działa INT? To się ponoć skaluje z % mocy magicznej ale nie rozumiem za bardzo algorytmu.

Będę grać na 15 LP co poziom, jeszcze mnie nie pojebało żeby 200 godzin w tego moda topić i miesiąc gryźć wargi z frustracji. No i runki w chuj kosztują a ja lubię mieć wybór i różnorodność a nie mieć dwie na krzyż w grze w którą gra się tyle czasu.
 

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam chce sobie pyknąć magiem, bo chyba jeszcze nigdy nie grałem takowym w gothica oprócz G1 kilkanaście lat temu (tzn taki ze mnie mag był że wyjąłem runę z uriziela i jej użyłem z 3 razy w ostatnim rozdziale a całą resztę gry chlastałem mieczem blizny)

Który z magów ma największy fun factor?
Zrobiłem wstępny risercz speli na rpgrussia i wygląda to mniej wiecej tak

Mag ognia: całkiem wporzo spelle, całkiem mocne AOE do wzięcia na trzecim kręgu, dmg od podpalenia. Skalowanie z intą tylko 50% ale za to jest resist pierce. Nie wiem ile to daje bo ciężko ocenić ile obrony przed ogniem mają przeciwnicy, jak mają np. 200 punktów to obniżenie tego o 30% niewiele zrobi.

Mag wody: większy dmg niż mag ognia ale nie ma DOTa od podpalenia. Zamrożenie kozackie, na wojowniku bryłą lodu każdą trudniejszą walkę szło obejść. Jak to się skaluje z intą? Nie było info na rpgrussia. Skaluje się to w ogóle? Summony to jakiś żart niestety.

Necro: spelle z szansą na krytyka, jedyny summoner warty uwagi ale nie za bardzo lubię summonerów w jakimkolwiek RPG, a co dopiero w Gothicu z tak drewnianym AI. Raczej odpada

Guru: 100% skalowania z intem, spelle ze stunami, wydaje się bardzo mocny tylko chyba mu brakuje mocnego AOE.

Jak działa INT? To się ponoć skaluje z % mocy magicznej ale nie rozumiem za bardzo algorytmu.

Będę grać na 15 LP co poziom, jeszcze mnie nie pojebało żeby 200 godzin w tego moda topić i miesiąc gryźć wargi z frustracji. No i runki w chuj kosztują a ja lubię mieć wybór i różnorodność a nie mieć dwie na krzyż w grze w którą gra się tyle czasu.

Raczej nie doradzę ci którego maga wybrać, ale co do lp na poziom to weź 10.
Ja gram na 10, mam 3 rozdział, jakiś 63 lv, (Jako SS pod łuki) i mam w tej chwili 273 wolnych lp do rozdania, z tego darmowych lp z bossów łącznie dostałem już pond 130 pkt (zaraz bedę musiał to rozdać, bo zacząłem robić koszmar kruka i mnie trzeci boss tak kosi, że nie mam podejścia), więc uważam, że granie na więcej niż 10lp na poziom to ustawienie sobie poziomu "łatwy"
Co do kasy proponuje ci ustawić jak największy bonus, bo jak jesteś czeladnikiem u harada to i tak masz nieskończoność kasy (wystarczy kopać rude, spać, kopać, spać, kopać, spać, wytopić pręty zrobić miecze, profit), więc polecam ustawić kase na większym bonusie, bo w przeciwnym razie spędzasz mase czasu na kopaniu (jak dla mnie marnowanie czasu), no chyba że grasz jako czeladnik u kogoś innego, albo z limitem snu, to w tedy polecam ustawić kase na 50% (takie małe wyzwanie)
PS: Jeśli ktoś uważa, że się mylę, proszę o szybkie sprostowanie ;p

Przy okazji jeszcze mam pytanie.
Gdzie znajde zbroje Er'Hazira, bo od początku biegam w przekutej zbroi SŚ i nie mogę znaleźć nic lepszego, a chciałbym założyć coś nowego (pancerz orków ma porównywalne statsy, ale ten SS ma szanse na unik 15%, więc uważam go za lepszy).
Gdzieś czytałem, że znajdę ją przed Koszmarem Kruka, ale nigdzie jej nie ma ;/
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Granie z większa ilością pn niż 10 za lvl to szczał w stop w AB, mówiąc prościej przy takim ustawieniu nie przejdzie się rozdziału 2  bo wcześniej grę usuniemy z nudów
Przyrost zlota jest zależny od limitu snu jeśli nie mamy limitu snu to dajemy 100% to  nie ma wpływu na poziom trudności.
Zbroja er-hazira w AB jest w lokacji  od Zaginionego brata
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Oj, weź nie przesadzaj. Ja R2.0 przeszedłem z 25PN per level i się nie nudziłem XD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
2.0 a AB to różnica w tym drugim gra sama ci daje za duza ilość bonusów xd
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czyli można wyjść jeszcze lepiej niż w podstawie?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam chce sobie pyknąć magiem, bo chyba jeszcze nigdy nie grałem takowym w gothica oprócz G1 kilkanaście lat temu (tzn taki ze mnie mag był że wyjąłem runę z uriziela i jej użyłem z 3 razy w ostatnim rozdziale a całą resztę gry chlastałem mieczem blizny)

Który z magów ma największy fun factor?
Zrobiłem wstępny risercz speli na rpgrussia i wygląda to mniej wiecej tak

Mag ognia: całkiem wporzo spelle, całkiem mocne AOE do wzięcia na trzecim kręgu, dmg od podpalenia. Skalowanie z intą tylko 50% ale za to jest resist pierce. Nie wiem ile to daje bo ciężko ocenić ile obrony przed ogniem mają przeciwnicy, jak mają np. 200 punktów to obniżenie tego o 30% niewiele zrobi.

Mag wody: większy dmg niż mag ognia ale nie ma DOTa od podpalenia. Zamrożenie kozackie, na wojowniku bryłą lodu każdą trudniejszą walkę szło obejść. Jak to się skaluje z intą? Nie było info na rpgrussia. Skaluje się to w ogóle? Summony to jakiś żart niestety.

Necro: spelle z szansą na krytyka, jedyny summoner warty uwagi ale nie za bardzo lubię summonerów w jakimkolwiek RPG, a co dopiero w Gothicu z tak drewnianym AI. Raczej odpada

Guru: 100% skalowania z intem, spelle ze stunami, wydaje się bardzo mocny tylko chyba mu brakuje mocnego AOE.

Jak działa INT? To się ponoć skaluje z % mocy magicznej ale nie rozumiem za bardzo algorytmu.

Będę grać na 15 LP co poziom, jeszcze mnie nie pojebało żeby 200 godzin w tego moda topić i miesiąc gryźć wargi z frustracji. No i runki w chuj kosztują a ja lubię mieć wybór i różnorodność a nie mieć dwie na krzyż w grze w którą gra się tyle czasu.

zrobiłem sobie maly przeglad po rprgussia i z tego co wyczytalem to mag ognia ma skalowanie z intem 50% wody 50%, guru 100%, nekro 75%
jesli chodzi spelle to mag ognia podpala wrogow
mag wody z kazdego czaru lodowego moze zamrozic przeciwnika (nawet bossa)
guru podobnie jak mag wody z tym ze oglusza
nekro ma ten plus, że może przyzywać demony i ma swojego "peta" ktorego moze rozwijac - z tego co czytałem, niby dobrze wyexpiony daje rade na solo z bossami
jesli chodzi o nekro brust'era (bez summonów) to też da sie grać i piszą, że niby całkiem przyjemnie - o ile mnie pamiec nie myli to Kajma (youtuber) robił serie z nekro brusterem na koszmarze.

Generalnie z tego co czytałem, najbardziej for fun polecają maga wody lub ognia, chociaż patrzac na guru, też wydaje się całkiem ciekawy (bractwo ma mało własnych questów)

PS: uwaga z ogniem, czary obszarowe powodują, duży spadek fps'ów

edit1: guru ma to "trzęsienie ziemi" i widze, że zadaje bazowo 400 dmg wiecej niz deszcz ognia i do tego ogłusza cel i jeszcze ma lepsze skalowanie - nie wiem jak ten czar działa w praktyce, ale wydaje się spoko (na swojej grze mam zwój z tym czarem, musze zobaczyć jak on działa i jak nie zapomne, to dodam notke w tym poście (jutro))

edit2: wrzucam jeszcze liste wszystkich dostępnych spelli
https://rpgrussia.com/threads/vse-runy-v-igre-ix-ehffekty-i-uron.21097/

edit3: właśnie sprawdziłem spelle Deszczu ognia, Gromu i trzęsienia ziemi (zwojami) na moim łuczniku (mam niecałe 300 inta), test wykonany na nieumarłych w świątyni śniącego:
-Deszcz Ognia:
Wydawało mi się, że z tego spella był najlepszy dmg, biłem po jakieś 650-750 + 150-230 z podpalenia (chyba stackowane 3 razy), więc łączny dmg był około 1300 obrażeń (po trzech użyciach wszyscy nieumarli padli)
-Grom
Tu mi się coś bagowało i jak używałem spella to mi się interfejs wyłączał i nie pisało ile zadaje obrażeń, ale z obserwacji przeciwników wnioskuje, że jest to mniej więcej 700-800 i tyle, sam czar zmniejsza odporność na magie o 50% więc idąc tym tropem kolejne użycie mogło by zadać więcej obrażań, ale nie jest to pewnie jakaś powalająca liczba (po dwóch użyciach dalej wszyscy stali)
-Trzęsienie Ziemi
DMG porównywalny na tym z gromu czyli około 700-800 z tym, że przeciwnicy dostawali stuna na kilka sekund, ale obszar działania wydawał mi się mniejszy niż te poprzednie (coś jak lodowa fala) i chyba nie każdy dostawał (szczególnie był problem z magami, którzy uciekali dalej), (żeby zabić wszystko musiałem użyć 4 lub 5 razy)
Nie testowałem deszczu krwi od nekro, bo go po prostu nie miałem, ale domyślam się, że efekt byłby podobny do tego z gormu.

Także wytestowałem dla ciebie te najbardziej popularne czary AOE, wniosek musisz sobie wyciągnąć sam ;)
 

Andy

Andy

Użytkownicy
posty47
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
do ususnięcia
 

Esubane

Esubane

Użytkownicy
posty52
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja sobie maga ognia jednak wziąłem, właśnie kończe questować w Khorinis i prygam do Jarka. Na razie lekka bida bo tylko fireballa mam, zwierzęta chlastam z miecza maga od Gallahada, na tym etapie magia ognia ma śmieszny dmg przeciw orkom czy brzytwiakom (ale bandytów wszelkiej maści pięknie poczyściłem). Jak dobiję te 400 many to wjedzie mała burza ognista która już konkretny rozpierdol robi a kosztuje tylko tyle co 2 fireballe.

Jak tak patrzę na ścieżkę rozwoju to chyba najgorzej będzie w drugim akcie w GD, bo tam jeszcze nie ma dostępu do 4 kręgu magii (nieważne ile many mam) a przeciwnicy są bardzo silni. Myślę, że sobie włącze trzeci akt i dopiero będę czyścił GD, a w drugim tylko plan minimum, przynieść raporty o rudzie i narq.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry