Jest gdzies jakis poradnik jak rozwijac postac? Gram jako nowicjusz nekromanta i nie mam kasy, nie moge nikogo zabic xd wszystkim bije po 5. nie moge nawet zadan porobic
Oplaca sie cos dawac w sile czy full int ? Jakies podstawowe wskazowki do rozwoju nekro pls guys ;d
Nekrofil najlepiej się sprawdza jako summoner, naucz się jak najszybciej skilla, dzięki któremu będziesz miał swojego demona (taki pet) i go exp (potem ten demon, będzie wstanie robić solo bossów). Pakuj wszystko w manę, kręgi, nowe czary, alchemię, siła to strata lp. Na pierwszym kręgu naucz się tworzenie szkieletu i niech szkielet robi wszystko za ciebie.
naucz się regeneracji many (2 rozdział uczy xardas, vatras)
Jak nie jesteś jeszcze magiem, a nowicjuszem, to szybko musisz nim zostać, bo nowicjusz to kupa,
robisz kilka prostych zadań (w jednym jest demon w jaskini, najlepiej szybko wlecieć do jaskini, podnieś potrzebne rzeczy PPM z ciała i spieprzać) Robisz zadanie na zabicie nowicjusza ognia, chodzi o Opolosa. Opolos wychodzi na fajkę przed klasztor w godzinach wieczornych, bodajże 17-20. Zabijasz go, wracasz do Xardasa, jesteś nekromantą.
No i jest jeszcze wymóg many i inta. Jak zdobyć manę to wiadomo (uczysz się, robisz potki na mane, oddajesz vatrasowi tablice starożytnych, daj vatrasowi jednorazowo 1000 złota, cistka ect.) Na inta, po prostu musisz czytać książki, uczyć się nowych receptur alchemicznych, popracować trochę przy stole alchemicznym (10 inta na rozdział), jak zrobiłeś zadanie u Galahada,a nie możesz jeszcze dostać się do ratusza, to możesz z nim pogadać w godzinach 14-16 lub 15-17 koło ratusza, będzie siedział na ławce, po wybraniu u niego nagrody, żeby cię uczył magii, możesz u niego kupić miecz, który daje bonus do inta. Kup też sobie z 50-100 kamieniu runicznych, podejdź do tego urządzenia, gdzie się robi runy i tam masz opcje, by tworzyć kamienie runiczne, dalej kilkasz pierwszą opcję po rozdrobnić wszystkie kamienie, i robisz najsłabsze kamienie runiczne, w ten sposób wbija ci się skill "Tworzenie run" za którego też dostajemy inta (10 inta na rozdział)
Co do kasy to dobrze było zostać czeladnikiem u harada i robić miecze - stal zdobywasz dzięki kopaniu rudy żelaza (najlepiej mieć śpiwór) wtedy podchodzisz do rudy żelaza i kopiesz, śpisz, kopiesz, śpisz.... potem przetapiasz rude w piecu na pręty (przetapiania uczy wąż, bo dialogu z Haradem "skąd bierze stal), kujesz, i sprzedajesz broń haradowi. Jeśli wybrałeś innego czeladnika, idź do Nikalasa, on nauczy cię robienia strzał/bełtów, sekwencja jest ta sama co przy mieczach, z tym że na kowadle robisz groty strzał/bełtów potem musisz wyciąć drewno z drzewa/pnia (nie wiem jak to nazwać, jest koło torbena), potem na warsztacie koło Torbena tworzysz promień strzały/bełtu i w końcu na stole u bospera lub w wieży dextera robisz strzały/bełty. Zarobek na strzałach/bełtach jest troche mniejszy, ale tak jak w przypadku mieczy jest nieskończony.