Szukam "liter" i symboli z Gothica 4281 3

O temacie

Autor DJMADEJ

Zaczęty 18.12.2017 roku

Wyświetleń 4281

Odpowiedzi 3

DJMADEJ

DJMADEJ

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Witam bardzo serdecznie.
Nigdy nie wiem jak ładnie zacząć...
Otóż w Gothicu znajdziemy różne rodzaje pisma czy też symboli, nie licząc oczywiście języka posiadanej wersji.
Przykłady to:
-ściany na Dworze Irdorath;
-np regał na książki w miejscu Topora Berserkera;
-kamienne tabliczki budowniczych;
-Szata Mrocznych Sztuk

Czy ktoś kiedykolwiek słyszał/ widział/ mógłby coś poradzić w sprawie "wyciągnięcia" chociaż połowy z tych zaszyfrowanych bazgrołków lub zna czcionkę w miarę podobną/ podobne? Nie ukrywam, trochę mi na tym zależy, ale są one tak dziwne że już zdążyłem opracować "swoją" czcionkę, lecz nie pokrywa się ona z powyższymi.
Interesujące są też symbole orkowe, jeżeli ktoś takowe posiada również rad był bym mając do nich dostęp :D

Jestem ZIELONY jak ork z mojego AVka ;]

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mogę się mylić, ale czy tabliczka budowniczych nie jest po prostu rozpikselowanym arabskim? Szaty mrocznych sztuk mogą być rozpikselowanym pismem runicznym.

Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.