Wielkie brawa dla... dla kogo? 11551 36

O temacie

Autor Fareus

Zaczęty 5.08.2017 roku

Wyświetleń 11551

Odpowiedzi 36

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
leczcie się wszyscy xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja polecam wiadro, nadal będziecie tak samo zjebani ale przynajmniej radośni
 

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Ja pierdole ja już nie wiem co jest matrixem a co rzeczywistością
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Teraz to już nawet nie wiadomo kto jest kim. Aż strach się bać...
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

MrLisek

MrLisek

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty44
Propsy50
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
No właśnie gothic1210 się nie obrażal.

Dobry troll  :lol2:
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dawno takiego poziomu zjebalizmu nie widziałem na tym forum...
Chuj kto jest kto, kogo to obchodzi?
To jest Internet, tu wszystko jest możliwe.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a tam, prowa zawsze w modzie xd
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Dawno takiego poziomu zjebalizmu nie widziałem na tym forum...
Chuj kto jest kto, kogo to obchodzi?
To jest Internet, tu wszystko jest możliwe.

Ktoś tu nie wie z czego to forum słynie.
 
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
No od tak dawna tu nie jestem.
Ale i tak wiem, czego się spodziewać.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Dawno takiego poziomu zjebalizmu nie widziałem na tym forum...
Chuj kto jest kto, kogo to obchodzi?
To jest Internet, tu wszystko jest możliwe.

Kim ty w ogóle jesteś typku? Zajeżdżasz mi jakimś multi.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dawno takiego poziomu zjebalizmu nie widziałem na tym forum...
Chuj kto jest kto, kogo to obchodzi?
To jest Internet, tu wszystko jest możliwe.

Kim ty w ogóle jesteś typku? Zajeżdżasz mi jakimś multi.

No dobra, przyznaję się, jestem jednym z multi kont jakiegoś-tam-kurwa-zjeba
 :lol2:
 


WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Ja tam słyszałem, że Avallach to multi inż. Avallacha :lol2:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wiecie że moderator Simen to multi GothicMana, a Outlander ma to samo IP co Gothic1210? :lol:

Chyba gothicmana2 xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiecie że moderator Simen to multi GothicMana, a Outlander ma to samo IP co Gothic1210? :lol:

Chyba gothicmana2 xD
a nie Semena?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Lepiej przestańcie węszyć, bo może się stać coś niedobrego...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nieźle się bawicie. Każdy tu spiskuje...normalnie jak w Grze o Tron. Każdy pod każdego podszywa , no to jest niesamowite.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry