zasięg widzenia powyżej 300% 2490 5

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 12.06.2017 roku

Wyświetleń 2490

Odpowiedzi 5

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy jest jakiś patch, który znacznie zwiększa zasięg widzenia powyzej 300%.

mam kartę ,która nie obsługe dx11, więc gothic dx11 odpada.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jest jakaś komenda, @inż. Avallach zna.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zhighqualityrender, ale wtedy wyłącza kompletnie mgłę i silnik zaczyna się dławić od tak dużej liczby wyświetlanych trójkątów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chyba chodzi o set clippingfactor, dziwne że SP 1.7 tego nie ma.
 

gothic1210
  • Gość
Zhighqualityrender wyłącza LOD i wtedy silnik się dławi. Mgłę można wyłączyć komendą zfogzone 0. Wtedy framerate jest ok, ale nie robi to takiego wrażenia jak komenda podana przez Splasha.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dokładnie, zawsze używałem combo tych dwóch funkcji. Można też próbować konfigurować lod, clipping factor i mgłę - są od tego komendy konsoli, można je znaleźć w readme_console.txt, którego także generuje się komendą (bodajże save infofile albo coś w ten deseń).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry