Gothic 1 - Postać bez reakcji 4208 8

O temacie

Autor DarkMage

Zaczęty 29.01.2017 roku

Wyświetleń 4208

Odpowiedzi 8

DarkMage

DarkMage

Użytkownicy
posty4
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam mam taki problem gdy tworzę postać w Gothic 1 , to wszystko gra postać pojawia się w grze ale tylko za pomocą kodów  , ma ustawioną gildię , dodane przedmioty itp , jest w startup oraz posiada swoje rutyny ale można ją przyzwac tylko za pomocą kodów i na dodatek stoi jak słup soli , nawet jak ja/NPC/potwór zaatakuje tego NPC to i tak nie reaguje , nadal stoi jak słup soli... Wie ktoś może w czym problem ? Poniżej przedstawiam skrypt.


Cytuj
instance Grd_1_Vema (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   "Vema";
   npctype      =   NPCTYPE_FRIEND;
   guild       =   GIL_GRD;
   level       =     50;
   voice       =     1;
   id          =   1;
   flags       =   NPC_FLAG_IMMORTAL;
      
   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    = 100;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    = 80;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    = 0;
   attribute[ATR_MANA]       = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 280;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    = 280;

   //-------- visuals --------
   //          animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Militia.mds");
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 3,"Hum_Head_Fighter", 12,  0, GRD_ARMOR_H);
       
       B_Scale (self);
       Mdl_SetModelFatness(self,0);
       
       self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
       
       fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------

            
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_1H,2);         
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_2H,2);         
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_CROSSBOW,1);         
         
       
   //-------- inventory --------
   
   EquipItem   (self, Thorus_Schwert);
   EquipItem   (self, ItRw_Crossbow_01);
   CreateInvItems   (self, ItAmBolt, 30);
   CreateInvItems   (self, ItMiNugget,200);
   CreateInvItem   (self, ItFo_Potion_Health_02);
   CreateInvItem   (self, ItLsTorch);
   
   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_Start_1;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1 ()
{   
   TA_Boss      (08,00,23,00,"OCR_THORUS");
    TA_Sleep   (23,00,08,00,"OCC_BARONS_UPPER_RIGHT_ROOM_BED1");
};

 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Id nie może być 1. Takie id oznacza PC_Hero, jeśli dobrze pamiętam. Zmień mu na inne nieużywane, daj mu 10001. I zmień w nazwie rutyny.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W rutynie ustawiłeś wszystkie niezbędne perce?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Niby po co? Domyślne funkcje rutyny mają je od razu prawidłowo poprzydzielane. Problemem jest tu najprawdopodobniej, jak napisał Adanos, ID postaci. Aż dziwne, że nie wywaliło błędu przy kompilacji.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Bo skoro PC_Hero ma ID 1, to są dwie postaci używające tego samego numeru. Choć wydaje mi się, że jedynką był raczej PC_Thief, a hero to był 0 (przynajmniej tak jest w dwójce, nie chce mi się zaglądać do jedynki), ale nie ma to znaczenia.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
Bo skoro PC_Hero ma ID 1, to są dwie postaci używające tego samego numeru.

Z poglądu programistycznego to nie ma znaczenia.
 


Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy rutyna TA_Boss to nie jest rutyna własna? Nie pamiętam takiej.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Spróbuj dodać tego npc'a normalnie, czyli po rozpoczęciu gry on będzie już tam stał.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry