NIEZNANE GOTHICOWE CIEKAWOSTKI + Fabularne FAQ Dziejów Khorinis 110204 253

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 24.12.2016 roku

Wyświetleń 110204

Odpowiedzi 253

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty68
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak ci się nie podoba to sam sobie odtwórz 100%.  Nie podoba się nie graj.



 :lol2: :lol2: :lol2:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Za to ja tym dłużej słucham o alphie gothica tym bardziej mnie boli że nie przyjdzie nam w to pograć, a jeszcze bardziej się triggeruje jak gość się wpieprza "element ten zostanie odtworzony w naszym wspaniałym modzie", żaden mod, w tym dzieje khorinis NIE JEST w stanie odtworzyć tego co pirania dla nas planowała chociażby w 25%.
I co z tego? To któryś zespół twierdzi że ma zamiar zrealizować więcej niż te twoje 25% pełnych zapału niezrealizowanych planów Piranhi?
Pamiętaj - to że nie będziesz miał okazji w to zagrać, wynika z tego że nie zostało zrobione, a jedynie zaczęte. Nie przelewaj swojego żalu fanboya na zespoły modderskie.

Alfa do której ja miałem dostęp nie miała prawie nic nieobecnego w końcowej grze poza paroma teksturami.

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty68
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale dlaczego akurat do Gothica 2 nk? Przecież akcja dzieje się przed wrzuceniem beziego do koloni karnej,więc powinno to być do Gothic 1. No chyba że twórcy chcą mieć lepszą grafikę to prosze bardzo :D
Ogólnie mod się ciekawie zapowiada.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo G2 daje lepsze mozliwości jeżeli chodzi o modding?

Jedyne czego się boję to, że wasz mod podniesie poprzeczkę tak wysoko iż żaden inny nie sprawi mi już radości :D
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Frizbick
  • Gość
Bo G2 daje lepsze mozliwości jeżeli chodzi o modding?

Jedyne czego się boję to, że wasz mod podniesie poprzeczkę tak wysoko iż żaden inny nie sprawi mi już radości :D
No jeśli chodzi o dubbing to na pewno, wątpię, żebym mógł dalej słuchać fanowskiego dubbingu po zagraniu w tego moda :D
 

Zoe

Zoe

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Mnie zawsze zastanawiały wieże istniejące w GD. Są chyba trzy. Dwie zbudowane w stylu takim samym jak cytadela a jedna znajdująca się obok chaty Cavalorna jest zbudowana tak samo jak zamek w SO, ale znajdujące się poniżej ruiny znów przypominają mury cytadeli. Zawsze tłumaczyłem sobie, że są to wieże obserwacyjne ale jest to bez sensu bo po co budować wieże obserwacyjne u podnóża cytadeli z której widać prawie całą kolonię? Jeśli potraktujemy wieżę koło Cavalorna i leżące niżej ruiny jako całość  można stworzyć dwie teorie. Pierwsza jest taka że był to posterunek na szlaku, którym transportowano rudę z kopalni. Chyba nigdzie w G1 nie jest powiedziane, że jedynym szlakiem jest ten przez las. Mógł istnieć drugi prowadzący ze starej przełęczy/SK do SO przebiegający obok późniejszego NO a porzucony później z powodu bliskości NO. Tragarze niosący ciężkie skrzynie z rudą musieli by gdzieś odpocząć i zatrzymać się na noc jeśli zaszłaby taka potrzeba. Druga teorią jest to że wieża pilnowała wejścia na arenę orków (może za strażnicą zaczynał się teren "święty"). Jeśli połączyć wszystkie wieże z SO, Cytadelą i Fortecą można dojść do wniosku, że były to wieże sygnałowe przekazujące informacje ogniem/dymem/błyskami świetlnymi. W ten sposób można by szybko przesyłać informacje np do kopalni.

Rozpisałem się w sumie bez sensu ale teraz zadam pytanie: Czy wieże te zostaną w jakiś sposób zagospodarowane? I czy most koło SO zostanie naprawiony? (w sensie stworzenia całego mostu z kamienia).
Badaliśmy temat tych wież. To wieże strażnicze orków, przebiegające zapewne wzdłuż dawnej granicy ich terytoriów. Jak można wnioskować, po zwycięskiej pierwszej wojnie z orkami, granice terenów kontrolowane przez ludzi nieco się poprzesuwały. A przynajmniej takie były moje wnioski na podstawie analizy ich położenia oglądanego na rzucie Doliny z lotu ptaka (satelity ;)) i ich tekstur.

Też o tym myślałem. Ale wyłamuje się w tym właśnie ta wieża koło Cavalorna. Wygląda na zbudowaną przez ludzi więc przez orków mogła być co najwyżej zniszczona. Chyba że taka sama architektura jest w podziemnym mieście orków. I napisałem wcześniej jedna z wież jest za blisko cytadeli bo wygląda to przecież mniej więcej tak: Skała z cytadelą - ścieżka - górka z wieżą. Więc czego ona by tam pilnowała zwłaszcza że w cytadeli musiała być chyba jakaś załoga. Chyba tylko druga wieża spełnia jakieś zadanie bo strzeże drogi do świątyni śniącego.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A mnie ciekawi czy poruszycie temat Klasztoru Zmiennokształtnych. Wyjaśnicie skąd ta budowla? Będzie miała jakieś znaczenie?
 

Zoe

Zoe

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak dobrze pamiętam około 15 godzin.
 

Zoe

Zoe

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak dobrze pamiętam około 15 godzin.

Nikt nigdy tak chyba nie mówił. Tego nie da się określić od tak, wychodzi w praniu.

Masz rację pomyliłem z czymś innym xD
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
@Dark skoro planujecie dograć dubbing do opcji dialogowych z magami z jedynki to może przy okazji dałoby radę do trójki dograć głosy kumpli Bezimiennego?
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
@Dark skoro planujecie dograć dubbing do opcji dialogowych z magami z jedynki to może przy okazji dałoby radę do trójki dograć głosy kumpli Bezimiennego?
W sumie nic mi do tego (bo w Gothica 3 nie grałem i pewnie prędko nie zagram), to się wypowiem :P
Wydaje mi się to trochę problematyczne, jeśli chodzi o preferencje graczy - jasne, to że w trójce Bauman robi za trzech, Diego, Miltena i Lestera jest mega słabe. Ale wówczas czyimi głosami mieliby mówić: Milten - Iwanicki (G1) czy Boberek (G2)? Lester - Szczesny (G1) czy Iwanicki (G2)? Ja osobiście bardziej lubię te z jedynki, ale na pewno znajdą się tacy, którzy wolą te z dwójki. Podobnie ma się zresztą sprawa z Gornem - zostawiać Zbrojewicza oryginalnie nagranego w trójce, czy zmieniać, a jeśli to na Nikla (G1) czy na Bąka (G2)?

No i też pytanie - ile te postaci mają kwestii w G3? Bo co innego dograć tych kilkanaście czy kilkadziesiąt kwestii do już zdubbingowanej postaci, a co innego redubbingować całą postać, która kwestii pewnie mogła mieć nawet kilkaset (tak strzelam, bo jak pisałem, w G3 nie grałem, ale na pewno tych kwestii mało nie jest).
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
@Dark skoro planujecie dograć dubbing do opcji dialogowych z magami z jedynki to może przy okazji dałoby radę do trójki dograć głosy kumpli Bezimiennego?

To jest różnica 5, a 1000(nie wiem ile, strzelam) linijek tekstu. Sam sobie odpowiedz na swoje pytanie.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Aż tak dużo to nie gadają :|
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Taki diego ma glos orginalny z poprzednich części :P

Zresztą w kazdej czesci glos byl zmieniany przyjaciol beziego, wiec mysle ze to najmniejszy problem jesli chodzi o g3 :P
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Elder Scrollsy wydają mi się takim kompletnym uniwersum.

Szkoda, że jest nim głównie w głowach kucy bo w rzeczywistości to głupi sandbox z losowymi zadaniami, lokacjami i do tego te słynne wielkie miasta po 20 npc na krzyż. To jest to samo gówno pod tym względem co g3.

Cytuj
Moglibyście mi drodzy twórcy DK wyjaśnić dlaczego wasza niechęć do G3 oraz wszystkiego co z nim związane jest aż tak potężna? Nie licząc oczywiście gównianej optymalizacji i pierdyliarda bugów.

Pewnie dlatego, że g3 jest chujowym rozwinięciem poprzednika. Brak tu jakiejkolwiek spójności choćby na poziomie wizualnym. Khorinis porządne późnośredniowieczne miasto a na kontynencie jakieś chaty z gówna no kurwa. Takich sprzeczności jest cały szereg, nawet już nie wnikając w kwestie fabularne. Gothic 3 był po prostu rozczarowujący i nie był to bynajmniej problem wyłącznie bugów i optymalizacji.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Elder Scrollsy wydają mi się takim kompletnym uniwersum.

Szkoda, że jest nim głównie w głowach kucy bo w rzeczywistości to głupi sandbox z losowymi zadaniami, lokacjami i do tego te słynne wielkie miasta po 20 npc na krzyż. To jest to samo gówno pod tym względem co g3.

Cytuj
Moglibyście mi drodzy twórcy DK wyjaśnić dlaczego wasza niechęć do G3 oraz wszystkiego co z nim związane jest aż tak potężna? Nie licząc oczywiście gównianej optymalizacji i pierdyliarda bugów.

Pewnie dlatego, że g3 jest chujowym rozwinięciem poprzednika. Brak tu jakiejkolwiek spójności choćby na poziomie wizualnym. Khorinis porządne późnośredniowieczne miasto a na kontynencie jakieś chaty z gówna no kurwa. Takich sprzeczności jest cały szereg, nawet już nie wnikając w kwestie fabularne. Gothic 3 był po prostu rozczarowujący i nie był to bynajmniej problem wyłącznie bugów i optymalizacji.

Czyli można wysnuć wniosek, że PB robiła w trójce "na ilość", a nie "na jakość"...
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Aktualny
https://www.youtube.com/watch?v=agZm6ebjJoY
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czyli można wysnuć wniosek, że PB robiła w trójce "na ilość", a nie "na jakość"...
No, ja to już dawno pisałem :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry