[G2NK] Wojna z Orkami/Orkkrieg PL 81656 243

O temacie

Autor Quasch

Zaczęty 27.11.2016 roku

Wyświetleń 81656

Odpowiedzi 243

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przecież wszystko to jest na WOGu, a SystemPacka link jest w jego temacie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Widzę, że trzeba zmniejszyć widoczność do 200/200 lub 180/180, tak jak to miało miejsce w "zalecanych" L'Hiver'a. Bo inaczej tnie jak sam diabeł.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie jak to jest z obozem Myśliwych, bo pszeszedłem główny test od Farka, póżniej było oficjalne przyjęcie w tej jaskini, po przyjęciu, mówiłem z resztą obozu i nie mam napisanej przynależności, w karcie postaci, ani innych dialogów, z myśliwymi, czy to gildi poboczna czy główna?
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Myśliwi to gildia poboczna.

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Strażnik, Mag Ognia i Orkowy Najemnik.
To dlaczego w pierwszym poście jest wspomniane że są 4 główne gildie?
Myśliwi to poboczna jak mniemam.
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Podejrzewam, że ktoś się pomylił w opisie i wziął już pod uwagę również gildię Mrocznego/Czarnego Maga. W tedy jak najbardziej wychodzą cztery gildie - Strażnik, Mag Ognia, Orkowy najemnik i Mroczny Mag. Póki co dostępne są jedynie trzy (a przynajmniej tak mi się wydaje).

Wie ktoś co do cholery trzeba zrobić z "białym rozpruwaczem" z zadania o rytuale myśliwych? Łuk leci na autounequipie, mieczem walczę jak pizdeusz, żadnych przydatnych zwojów. No tylko się zwinąć w kłębek i płakać.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty89
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
Ja go załatwiłem deszczem ognia. Zwój możesz znalezć w pobliżu wioski rybaków. Jak z niej wyjdziesz trzymaj się prawej strony(urwiska) aż dojdziesz do ściany. W krzakach jest kilka przydatnych rzeczy w tym deszcz ognia.
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

modyfikator123

modyfikator123

Użytkownicy
posty59
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam, wie ktoś gdzie jest ta Ingmar(czy jakoś ta, ta co zbierała chwasty i kazała iść po środek chwastobójczy bo zawsze byla na tym ogródku a po przyjsciu Ferrisa nie moge jej nigdzie znaleźć. I gdzie jest ten Stan, z zadania ,,Zabójstwo Ignaza,,?
 

TiVortres

TiVortres

Użytkownicy
posty7
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, wie ktoś gdzie jest ta Ingmar(czy jakoś ta, ta co zbierała chwasty i kazała iść po środek chwastobójczy bo zawsze byla na tym ogródku a po przyjsciu Ferrisa nie moge jej nigdzie znaleźć. I gdzie jest ten Stan, z zadania ,,Zabójstwo Ignaza,,?
Ingmar może być u Ignaza, a co do Stena to musisz porozmawiać z Ikkasem.
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Strażnik, Mag Ognia i Orkowy Najemnik.
To dlaczego w pierwszym poście jest wspomniane że są 4 główne gildie?
Myśliwi to poboczna jak mniemam.

Podejrzewam, że ktoś się pomylił w opisie i wziął już pod uwagę również gildię Mrocznego/Czarnego Maga. W tedy jak najbardziej wychodzą cztery gildie - Strażnik, Mag Ognia, Orkowy najemnik i Mroczny Mag. Póki co dostępne są jedynie trzy (a przynajmniej tak mi się wydaje).

Tak, dokładnie tak jest. Gorilla z ekipą planowali już w tej wersji dodać Czarnego Maga, ale ostatecznie z tego zrezygnowali i ta możliwość będzie dostępna dopiero w epilogu. Nie wiedzieć czemu, wszędzie w opisach podają, że główne gildie są cztery, ale cóż, ja tylko tłumaczę. :)

Maravel

Maravel

Użytkownicy
posty123
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Werneb nic niema wspólnego z ową misją, podpowiem tylko że Brom jest odpowiedzialny a wyda go czeladnik Erosa :)
Rozmawiam z tym czeladnikiem Erosa i nic, zero na temat Broma czy czegokolwiek, pomoże ktoś? ;x Utknałem z tym questem :f
 
"Zatrute strzały trzymają kołczany z nami jest bóg Khorne,
zdobyczne buzdygany, blisko trzymamy jak łuk Thorgal,
a w kaftanach długie noże co głoszą cicho pieśń,
a swą klingą wbitą w pierś, niosą cicho śmierć."

s3bek

s3bek

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy
Czy to normalne że ucząc się za 5pn dostaje 15 do broni jednorecznej? Wgrałem patcha...
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

R4zor

G2NK Wojna z Orkami PL
#72 2016-12-02, 09:44(Ostatnia zmiana: 2016-12-02, 14:10)
Też tak mam :/

Post połączony: 2016-12-02, 14:06
Mam pytanie: tak powinien wyglądać agresywny kretoszczur?
http://ifotos.pl/z/annprha
Edit: A tak przy okazji mam jeszcze pytanie odnośnie questa:
Spoiler
Gdzie mogę znaleźć Bratha, parobka Egona?



s3bek

s3bek

Użytkownicy
posty78
Propsy3
  • Użytkownicy
@R4zor U mnie też takiego mam, spoko nawet wygląda jak dla mnie. Ale nie wiem jak z tymi statystykami robić, czy grać czy czekać na odpowiedź :/
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja tam gram :D

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod jest bardzo mocno zabugowany.. Po wyczyszczeniu jaskini w kamieniołomie możemy powiedzieć przywódcy niewolników "Bierzmy się za tą ucieczkę" mimo, że nie było o tym nawet z nikim wspomniane, nie wykonaliśmy żadnego zadania ani nic. Po czym po prostu razem ze wszystkimi niewolnikami uciekamy sobie jak gdyby nigdy nic z obozu, a strażnicy nie reagują. Z jednym z drwali, możemy pogadać  o końcowym zadaniu od Hafjira mimo, że nawet z samym hafjirem o tym nie gadaliśmy, a co lepsze jesteśmy już parobkiem Egona. Lattiemu czy jakoś tak, alchemikowi z dolnego miasta możemy powiedzieć, że rozwiązaliśmy sprawę zabójstwa Ignaza, mimo, że z nikim nawet o tym nie gadaliśmy. To tylko kilka przykładów. Bugów w tym modzie jest pełno. Można odnieść wrażenie, że twórcy go nawet nie przetestowali.
 

MrLisek

MrLisek

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty44
Propsy50
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
A czego się spodziewać po nieprzetestowanym w pełni modzie?
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
PRZYDAŁA BY SIĘ MINI SOLUCJA  która opisywałaby,w jakiej kolejności odwiedzać niektóre lokacje.
Bo uważam że niektóre osoby (ja też tam byłem przed dostępem do miasta i miałem to samo co KUKEN )za szybko dotarły do kamieniołomu.
Nad obozowiskiem drwali(za chatą alchemika) jest animacja kopania ?
Jeszcze wyżej po pokonaniu kilku kościotrupów następna animacja kopania ?
W górnym mieście jest studnia wskoczyłem, przeżyłem ,mam dostęp do orkowych najemników-czy tak ma być ? (w mieście jestem dopiero 10 minut)
 

gerard546

gerard546

The Modders
Pisarz Poradników
posty48
Propsy8
ProfesjaGracz
  • The Modders
  • Pisarz Poradników
Też tak mam :/

Post połączony: 2016-12-02, 14:06
Mam pytanie: tak powinien wyglądać agresywny kretoszczur?
http://ifotos.pl/z/annprha
Edit: A tak przy okazji mam jeszcze pytanie odnośnie questa:
Spoiler
Gdzie mogę znaleźć Bratha, parobka Egona?

Proszę:
Spoiler

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

G2NK Wojna z Orkami PL
#79 2016-12-02, 19:22(Ostatnia zmiana: 2016-12-02, 19:35)
Pozwolę sobie przytoczyć post @Kuken i ostatnie zdanie posta @wiwi, mam też przy okazji pewne przypuszczenia, ale od początku:

Błędy(?)* gameplayowe, takie jak wymienił @Kuken, czyli :

1. Możemy wykonać zadanie "po-przyłączeniowe" Hefjara, pomimo faktu, że tak naprawdę przyłączyliśmy się do farmy Egon'a i to dla niego wykonaliśmy zadanie "po-przyłączeniowe".
2. W kopalni osobiście byłem raz, głównie dla testu, ale spostrzegłszy, że po
Spoiler
wyczyszczeniu jaskini nie mogę wejść do ostatniego portalu, dałem sobie spokój i wczytałem wcześniejszy zapis.
Więc podejrzewam, że i w tym @Kuken się nie myli.
3. Alchemikowi z miasta (Lateri?) możemy powiedzieć o
Spoiler
wyjaśnieniu sprawy morderstwa Ignaza
, mimo iż jeszcze zadania nie ukończyliśmy.
4. Z tego co zauważyłem mamy możliwość przyłączenia się jedynie do gildii kupców dolnego miasta. Dziennik z kolei mówi, że powinniśmy mieć opcję nr 2, czyli przyłączenie się do kupców z górnego miasta. Takiej opcji nie ma (no, chyba, że to ja coś źle zrobiłem). Jedynymi osobami z dzielnicy bogaczy, z którymi możemy zamienić dwa/trzy zdania są - ten (Brom?) który wygląda jak Gerbrandt z podstawki i ten, który mówi, że "sprzedaje mikstury najlepszego alchemika na archipelagu".
5. Studnia w mieście, do której możemy przez nierozwagę/nieuwagę/ciekawość wskoczyć. Mi po wskoczeniu do niej zminimalizowało na chwilę grę, wywaliło dwa komunikaty z czerwonym kółkiem z białym iksem po środu. Komunikaty te mówiły bodajże coś o braku jakichś plików(?) czy coś takiego. Po kliknięciu "ok" na każdym z komunikatów gra wróciła do pełnego okna, pojawił się ekran ładowania, a postać pojawiła się w kanałach(?) i była możliwość pogadania z (jak mniemam) jednym z orkowych najemników.
6. Taki ostatni, najkrótszy -
Spoiler
po pogadance z panem głównym paladynem i powrocie na miejsce zbrodni, pojawia się Darem(?), który to chce nam pomóc w poszukiwaniu poszlak dotyczących mordercy Ignaza. Jeśli odpowiemy, że "bardzo fajnie będzie mieć kogoś do pomocy" to zadanie jak najbardziej ukończymy. Jeśli jednak odmówimy przyjęcia pomocy, usłyszymy od Darem'a "obserwujemy cię". Zapis w dzienniku mówi, że powinniśmy się udać wtedy do "pana paladyna" i z nim na ten temat pogadać, jednak sam "pan paladyn" nie ma nam na ten temat nic do powiedzenia (brak opcji dialogowej).

To na razie tyle, z tych "póki co zauważonych, acz rażących błędów(?)*". Co do moich przypuszczeń, to wiążą się one właśnie z zaznaczaniem słowa "błąd(?)*" właśnie w ten sposób. Dlaczego? Bo wydaje mi się, że nie do końca są to błędy rozumiane jako "typowe błędy". Bardziej wydaje mi się, że jest to po prostu zawartość nieodpowiednio usunięta/nieukończona właśnie ze względu na wersję 2.0. I wydaje mi się, że to właśnie w tej wersji wszystko zostanie poukładane w logiczną całość. Przemawiają za tym choćby tereny orków, pustynne tereny patrolowane przez jaszczuroludzi znajdujące się nad terenami orków czy tereny bagienne (i fort paladynów/klasztor magów ognia). W obecnej chwili, wersja 1.1.1 wygląda bardziej na takie 40/50% demo, aniżeli pełnoprawną modyfikację. Jednak tak jak pisałem - to wszystko to jedynie moje PRZYPUSZCZENIA, które wcale nie muszą się okazać prawdą i może faktycznie jest tu "nasrane od chuja babolami" wynikającymi z nieprawidłowego przetestowania modyfikacji przed jej wydaniem/częściowym wydaniem.


Tak od siebie - czy można bezpiecznie* zostać magiem/przyłączyć się do którejkolwiek z gildii przed wykonaniem zadania od Ingo związanego z "odnalezieniem ludzi odpowiedzialnych za sabotaże"? Bo nie chciałbym, żebym grające sobie przez kilka godzin moim upragnionym magiem ognia nagle okazało się, że zablokowałem sobie wątek główny bo... i tutaj pierdyliard powodów.

Edit: Tak sobie teraz pomyślałem, że jest jeszcze możliwość, że do panowie z Bractwa Spolszczenia coś popsuli robiąc spolszczenie. Wtedy @Siemekk ma od chuja roboty :lol2: :ok:
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry