Pozwolę sobie przytoczyć post
@Kuken i ostatnie zdanie posta
@wiwi, mam też przy okazji pewne przypuszczenia, ale od początku:
Błędy(?)* gameplayowe, takie jak wymienił
@Kuken, czyli :
1. Możemy wykonać zadanie "po-przyłączeniowe" Hefjara, pomimo faktu, że tak naprawdę przyłączyliśmy się do farmy Egon'a i to dla niego wykonaliśmy zadanie "po-przyłączeniowe".
2. W kopalni osobiście byłem raz, głównie dla testu, ale spostrzegłszy, że po
Spoiler
wyczyszczeniu jaskini nie mogę wejść do ostatniego portalu, dałem sobie spokój i wczytałem wcześniejszy zapis.
Więc podejrzewam, że i w tym
@Kuken się nie myli.
3. Alchemikowi z miasta (Lateri?) możemy powiedzieć o
Spoiler
wyjaśnieniu sprawy morderstwa Ignaza
, mimo iż jeszcze zadania nie ukończyliśmy.
4. Z tego co zauważyłem mamy możliwość przyłączenia się jedynie do gildii kupców dolnego miasta. Dziennik z kolei mówi, że powinniśmy mieć opcję nr 2, czyli przyłączenie się do kupców z górnego miasta. Takiej opcji nie ma (no, chyba, że to ja coś źle zrobiłem). Jedynymi osobami z dzielnicy bogaczy, z którymi możemy zamienić dwa/trzy zdania są - ten (Brom?) który wygląda jak Gerbrandt z podstawki i ten, który mówi, że "sprzedaje mikstury najlepszego alchemika na archipelagu".
5. Studnia w mieście, do której możemy przez nierozwagę/nieuwagę/ciekawość wskoczyć. Mi po wskoczeniu do niej zminimalizowało na chwilę grę, wywaliło dwa komunikaty z czerwonym kółkiem z białym iksem po środu. Komunikaty te mówiły bodajże coś o braku jakichś plików(?) czy coś takiego. Po kliknięciu "ok" na każdym z komunikatów gra wróciła do pełnego okna, pojawił się ekran ładowania, a postać pojawiła się w kanałach(?) i była możliwość pogadania z (jak mniemam) jednym z orkowych najemników.
6. Taki ostatni, najkrótszy -
Spoiler
po pogadance z panem głównym paladynem i powrocie na miejsce zbrodni, pojawia się Darem(?), który to chce nam pomóc w poszukiwaniu poszlak dotyczących mordercy Ignaza. Jeśli odpowiemy, że "bardzo fajnie będzie mieć kogoś do pomocy" to zadanie jak najbardziej ukończymy. Jeśli jednak odmówimy przyjęcia pomocy, usłyszymy od Darem'a "obserwujemy cię". Zapis w dzienniku mówi, że powinniśmy się udać wtedy do "pana paladyna" i z nim na ten temat pogadać, jednak sam "pan paladyn" nie ma nam na ten temat nic do powiedzenia (brak opcji dialogowej).
To na razie tyle, z tych "póki co zauważonych, acz rażących błędów(?)*". Co do moich przypuszczeń, to wiążą się one właśnie z zaznaczaniem słowa "błąd(?)*" właśnie w ten sposób. Dlaczego? Bo wydaje mi się, że nie do końca są to błędy rozumiane jako "typowe błędy". Bardziej wydaje mi się, że jest to po prostu zawartość nieodpowiednio usunięta/nieukończona właśnie ze względu na wersję 2.0. I wydaje mi się, że to właśnie w tej wersji wszystko zostanie poukładane w logiczną całość. Przemawiają za tym choćby tereny orków, pustynne tereny patrolowane przez jaszczuroludzi znajdujące się nad terenami orków czy tereny bagienne (i fort paladynów/klasztor magów ognia). W obecnej chwili, wersja 1.1.1 wygląda bardziej na takie 40/50% demo, aniżeli pełnoprawną modyfikację. Jednak tak jak pisałem - to wszystko to jedynie moje PRZYPUSZCZENIA, które wcale nie muszą się okazać prawdą i może faktycznie jest tu "nasrane od chuja babolami" wynikającymi z nieprawidłowego przetestowania modyfikacji przed jej wydaniem/częściowym wydaniem.
Tak od siebie - czy można bezpiecznie* zostać magiem/przyłączyć się do którejkolwiek z gildii przed wykonaniem zadania od Ingo związanego z "odnalezieniem ludzi odpowiedzialnych za sabotaże"? Bo nie chciałbym, żebym grające sobie przez kilka godzin moim upragnionym magiem ognia nagle okazało się, że zablokowałem sobie wątek główny bo... i tutaj pierdyliard powodów.
Edit: Tak sobie teraz pomyślałem, że jest jeszcze możliwość, że do panowie z Bractwa Spolszczenia coś popsuli robiąc spolszczenie. Wtedy
@Siemekk ma od chuja roboty