Własna biblioteka DLL 2891 8

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 12.11.2016 roku

Wyświetleń 2891

Odpowiedzi 8

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jak wiemy Ikarus wykorzystuje lukę w zEngin. AST umożliwia dodanie własnego kodu, jednak jak to Ruskie :F zwalili tak sprawę że nie da się spokojnie testować :F I tu rodzi się moje pytanie... Czy mając listę klas G2 można stworzyć własną bibliotekę DLL?
Chodzi mi o to, aby móc korzystać z C# a nie Ikarusa... Więc czy jest możliwa mała biblioteka (chociażby na test View który pojawi się na ekranie), bez konieczności posiadania całego kodu źródłowego tej gry?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zapomniałem o G2Ext  :facepalm: Dzięki, jeszcze jedno, który plik otworzyć w VS? Robiłem to na AST, ale nie pamiętam co otwierałem, oraz kompilowałem xD
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Własna biblioteka DLL
#4 2016-11-13, 17:10(Ostatnia zmiana: 2016-11-13, 18:46)
Tak więc napisałem małą funkcję w VS. Gdy chcę skompilować (F7) To wywala mnóstwo błędów związanych z klasą zSTRING.h
Przykład błędu:
Error 1 error C2440: 'return' : cannot convert from 'char *' to 'LPCTSTR' c:\users\siemekk\documents\visual studio 2012\projects\consoleapplication1\consoleapplication1\api\zstring.h 254 1 ConsoleApplication1

Error 2 error C2664: 'int std::basic_string<_Elem,_Traits,_Alloc>::compare(const std::basic_string<_Elem,_Traits,_Alloc> &) throw() const' : cannot convert parameter 1 from 'LPCTSTR' to 'const std::basic_string<_Elem,_Traits,_Alloc> &' c:\users\siemekk\documents\visual studio 2012\projects\consoleapplication1\consoleapplication1\api\zstring.h 311 1 ConsoleApplication1

Error 3 error C2664: 'atof' : cannot convert parameter 1 from 'zSTRING' to 'const char *' c:\users\siemekk\documents\visual studio 2012\projects\consoleapplication1\consoleapplication1\api\zmath.inl 358 1 ConsoleApplication1

Error 4 error C2664: 'atof' : cannot convert parameter 1 from 'zSTRING' to 'const char *' c:\users\siemekk\documents\visual studio 2012\projects\consoleapplication1\consoleapplication1\api\zmath.inl 359 1 ConsoleApplication1


O co chodzi :F Chyba nie zniszczyłem gry prostą funkcją:
#include "SST.h"
#include "api/zCView.h"
#include "api/zString.h"

extern void SFFunction(zSTRING a)
{
_screen -> PrintCX(1500, a);
}
EDIT:
Teraz wywala mi błąd w zMath.inl o tej linii:
INLINE float Alg_SqrtInvApprox(float value)
{
static float kf1 = 0.5;
static float kf2 = 1.5;
float sqrtInv;
_asm
{
fld     value
fmul    kf1
mov     eax, value
mov     ecx, 5F3759DFh //TUTAJ!@
shr     eax, 1
sub     ecx, eax
mov     value, ecx
fmul    value
fld     value
fmul    value
fld     kf2
fmul    value
fxch    st(2)
fmulp   st(1), st
fsubp   st(1), st
fstp sqrtInv
}
return sqrtInv;
}

 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

To ten błąd w VS 2015.

Ten związany z Math.h był powiązany z CodeBlocks dot. on brakujących bibliotek, ale nawet po ich zainicjowaniu błędy wyskakują podobne do tych z VS.

Projekt budowałem tak:
File -> New -> Project -> Visual C++ -> Win32 Console Application -> DLL
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Własna biblioteka DLL
#7 2016-11-13, 21:18(Ostatnia zmiana: 2016-11-13, 21:47)
Sprawdź gdzieś czy zSTRING ma domyślny operator konwersji do const char*.

//edit: Niestety nie widzę żeby miał. Musisz to poprawić. Trzeba użyć w tych miejscach metody ToChar().

Swoją drogą masz jakąś dziwną wersję. Na GitHubie nie widzę w zstring.h żadnego użycia LPCTSTR. A w zmath.inl żadnego użycia zSTRING ani const char*.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zauważyłem. Miałem wersję z AST... Ale mniejsza. Ciągle wywala jakieś błędy których nazw już nie pamiętam bo robiłem to dwa dni temu. Nie wiem jak stworzyć tą bibliotekę :I Jak już napiszę, dodam klasy, to pojawiają się błędy z którymi nie wiem jak sobie radzić... (zazwyczaj dotyczą albo #include, lub błędów w klasach).
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry