Moja zbroja w obcym modzie 1622 5

O temacie

Autor DusterHouse

Zaczęty 31.01.2016 roku

Wyświetleń 1622

Odpowiedzi 5

DusterHouse

DusterHouse

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam
Mam jedno pytanie. Czy dałoby się jakoś zaimplementować moją zbroję do moda który jest w pliku .mod? Gdy wkładam ją do plików gry to ich z poziomu kodów w grze nie odczytuje :/
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
To chyba było tak że jak czyta .mod to nawet .vdf tu nie pomoże. prawidlowa dekompilacja skryptów Gothic soucerem też jest raczej mało prawdopodobna, chociaż chyba możliwa skoro je tłumaczą, ale najprostrzym rozwiązaniem to dekompilacja pliku .mod twojego moda i podmienić animację oraz tekstury i model zbroi za jakąś orginalną, oraz skompilować ją do .mod
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
A gdzie tam. Najprościej jest podmienić swoją zbroję w drzewie katalogów _work (ale ważne żeby wersję skompilowaną np .tex, a NIE roboczą .tga, .asc ani .3ds) i przy odpalaniu zaznaczyć w starterze / dodać w .ini w sekcji FORCE_PARAMETERS parametr VdfsPhysicalFirst. Tylko upewnij się że nie masz w _work nic innego, a jak masz to chwilowo gdzieś to przenieś.

DusterHouse

DusterHouse

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
A w jaki sposób mogę skompilować plik asc, żeby dało się włożyć?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Gra sama ci go kompiluje np ARMOR_BAU_M.MDM

tylko chyba plik asc musi znajdować się w anims/asc_bodies/armor
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry