[G1] Welt der Verurteilten/Świat Skazańców v1.3 PL 136385 232

O temacie

Autor Quasch

Zaczęty 13.01.2016 roku

Wyświetleń 136385

Odpowiedzi 232

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Dokładnie tak , dlatego na takie rzeczy gracze znający gothica na wylot a na tym forum to na pewno większość mogą przymknąć oko :D
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Właśnie ukończyłem modyfikację :hmmm: :D znakomite rozszerzenie podstawki posiadające kilka błędów i niedociągnięć jednakże w pełni grywalne i co najważniejsze możliwe do ukończenia bez użycia kodów. Mod idealny dla osób których pragną sobie ograć jedynkę z odrobiną świeżości :ok: Tłumaczenie również trzyma wysoki poziom , w całej rozgrywce natrafiłem się może na kilka drobnych literówek :lol:, więc gratulacje i podziękowania dla Quasha i ekipy za udane spolszczenie  :cool:. Ode mnie mogę dodać że świat skazańców pozytywnie mnie zaskoczył mimo że w późniejszej fazie gry zmian było już jak na lekarstwo to i tak można było odczuć lekki niedosyt :) 7/10 w pełni zasłużone.

Mógłbym spytać jak z poziomem trudności? Mocno podwyższyli czy nie bardzo?

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jest nieco trudniej niż w podstawce głównie na początku, ale do poziomu NK wiele brakuje według mnie. Ogólnie balans w miarę dobry.
 

Subuki

Subuki

Użytkownicy
posty163
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam Forumowiczów.
Mam problem z instalką moda bo po odpaleniu wyskakuję mi błąd"nie można znaleść określonego pliku" Wiecie jak to naprawić?

Też miałem ten problem, jeśli masz w domu drugi komputer/laptop spróbuj tam zainstalować a potem ewentualnie skopiować zainstalowane foldery na jakiś dysk i wkleić u siebie do folderu gothica. W moim wypadku zadziałało.

Właśnie ukończyłem modyfikację :hmmm: :D znakomite rozszerzenie podstawki posiadające kilka błędów i niedociągnięć jednakże w pełni grywalne i co najważniejsze możliwe do ukończenia bez użycia kodów. Mod idealny dla osób których pragną sobie ograć jedynkę z odrobiną świeżości :ok: Tłumaczenie również trzyma wysoki poziom , w całej rozgrywce natrafiłem się może na kilka drobnych literówek :lol:, więc gratulacje i podziękowania dla Quasha i ekipy za udane spolszczenie  :cool:. Ode mnie mogę dodać że świat skazańców pozytywnie mnie zaskoczył mimo że w późniejszej fazie gry zmian było już jak na lekarstwo to i tak można było odczuć lekki niedosyt :) 7/10 w pełni zasłużone.

A dla kogoś kto nie ma drugiego laptopa czy komputera jest inna rada? :p
Też słyszałem że ten mod jest niezły dlatego pragnę w niego zagrać :p
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Niedawno ukończyłem moda, i mam palącą potrzebę wypowiedzenia się na jego temat.

Po pierwsze, trzeba jasno zaznaczyć, iż mod powstał z myślą o ludziach, którzy chcą przypomnieć sobie oryginalnego G1 z drobnymi, urzeczywistniającymi zmianami, bardziej realnymi zachowaniami, nowymi możliwościami i tp. Możliwość zostania Magnatem na pewno jest dobrym pomysłem, i dla wielbicieli Czerwonych to duży plus moda. Zostanie Guru podobnie. No i zachowanie ludzi jest o wiele lepsze. Trzeba jednak jasno zaznaczyć, iż mod nie jest rewolucyjnym gigantem, raczej niedużą nakładką. Dodaje po kilka zadań, możliwość zajrzenia do obozu Quentina, nowe zbroje, postaci, które pojawiają się w Nocy Kruka, a rzekomo były one z nami w Kolonii, ale tego wszystkiego nie ma za dużo. I to jest chyba, moim zdaniem, największą bolączką moda. W późniejszej fazie gry, tak, powiedzmy, od połowy 3r, brak już nowych zleceń, na pewno dla Magnata, i dalej jest już praktycznie goły G1. Klimat jednak zyskał, i to dość sporo. Jednakże opis Świata sugeruje, iż w grze zobaczymy dużo więcej, niż rzeczywiście zobaczymy. Jak pisałem, tych wielu nowych zadań nie jest znowu tak dużo, choć na pewno się nie powtarzają, nowy balans jest wręcz tragiczny (może i na początku jest trudniej, ale później jest już tak, jak było, a nawet gorzej, gdyż broń 1r ma tutaj dmg niemal taki, jak 2r, przy czym ma mniejsze od niej wymagania, mając te same obr., co sprawia, że b.2r tylko traci, w dodatku łuki wymagają dużo zręczności, a dla wojownika ważna jest też walka orężem 2r, by móc walczyć Urizielem na koniec, więc jedno uniemożliwia drugie), część pustych miejsc w świecie pozostała pusta lub marnie wykorzystana (mały obóz nad Cavalornem ma większy potencjał), roślinność w świecie jest bujniejsza w bardzo niewielu miejscach, ogólnie zachowanie NPC niewiele się poprawiło, ukrytych skarbów również nie ma za wiele. Jak na mój gust, mod ten jest podobny do gołego G1, nie jest źle, ale ma się wrażenie, że parę rzeczy można było do tego dodać. Jak to się mówi, wiele już zrobiono, ale jeszcze wiele pozostało do zrobienia. No i bugów trochę się znalazło, jednak nie aż tak znaczących, więc gra jest dość stabilna i pewna, choć mnie osobiście kilka razy wywaliło "Aksesa". Tak m.w. wygląda modyfikacja moim zdaniem, oceniam na 6/10, jest dobra, ale dla kogoś, kto chce ujrzeć oryginalnego G1 z drobniejszymi zmianami. Ktoś, kto oczekuje więcej, musi szukać gdzieś indziej, choćby w ER czy LzGD. W tej kategorii modyfikacji ŚS może na swym polu konkurować jedynie z Content Modem, lecz i tutaj, moim zdaniem, sromotnie przegrywa.

Teraz nieco więcej szczegółów:

Plusy modyfikacji (moim zdaniem !!!):
Spoiler
-Magnactwo
-nowe zbroje niegildyjne
-dodatkowe punkty klimatu
-większy realizm
-częstszy respawn potworów
-nowe zadania i kilka nowych możliwości
-sprawnie działające In Extremo (do tej pory tylko w MT działali, jak trzeba)
-nowy wygląd zbroi po ulepszeniu
-zbroje Cieni
-tłumaczenie

Minusy modyfikacji (moim zdaniem !!!):
Spoiler
-bieda w każdym aspekcie !!!!!
-fatalny balans broni i potworów
-zbyt mało nowości, by zagrać dla samego moda
-większość npc nadal nic nie robi
-większość npc słabo reaguje na naszą przynależność (tylko w powitaniu)
-część miejsc miała większy potencjał
-(w moim przypadku) rozbudzone oczekiwania i lekkie rozczarowanie

Zgłaszane przeze mnie bugi i błędy:
Spoiler
Ich część może pochodzić z podstawki, a część to nie bugi, choć ja tak je zaklasyfikowałem
1.Biegnąc w trybie czaru nie słychać odgłosu kroków na powierzchni terenu.
2.Łuki i kusze dość często ogłuszają.
3.Po tym, jak Ryżowy Książę pobije Lewusa i odbierze swoją własność, ma on w ekwipunku dwa swoje pierścienie - jeden założony, drugi nie.
4.W okolicach wieży obok chaty Cavalorna pojawia się błąd i wywala grę, głównie na jej tyłach i czasem podczas patrzenia w jej stronę.
5.Betty ma zły opis, jest jednoręczna.
6.Jeśli staniemy przed stołem Scatyego, i obrócimy się w stronę chaty Hanisa, a później podniesiemy wzrok w górę i na ścianę za stołem, textura zniknie.
7.Strażnik żądający rudy w S.K mówi, że bierze nam 200 bryłek, nawet, jak nie mamy tyle, tylko np 150, i daje 15, ale w rzeczywistości tylko daje nam te 15.
8.Błąd w informacji o braku punktów statystyki.
9.Z Czarnego Wilka można ściągnąć dwie skóry na raz - jego oraz wilczą.
10.Nie ukazują się informacje o sprzedaży skór Wilkowi i naszych zyskach.
11.Paul wita nas słowami "za Gomeza", nim jeszcze z nim zagadamy, a nie może być od razu członkiem S.O ani wiedzieć coś o jego przywódcy.
12.Gdy Dusty i Melvin stają się Nowicjuszami, pojawiają im się brody do łysiny, choć wcześniej ich nie mieli (Melvinowi w 2r).
13.Dusty po zostaniu Nowicjuszem chodzi w samych majtkach, zamiast jak wszyscy nosić Przepaskę.
14.Nie mając Mocnego piwa, możemy wybrać dialog u Silasa, którym oddalibyśmy mu część z zamówionej ilości tych piw, ale i tak nic nie dajemy.
15.Czasem pierścień Laresa sam się w ekwipunku zakłada, i to nawet, jeśli nosimy już dwa inne, ale nie wiem, czy daje jakiś bonus.
16.Księga Mądrość Bogów, tom 2, błąd tekstu.
17.Zdanie "chcę zostać strażnikiem", gdy jest wypowiadane przez Bezim., jest napisane po angielsku, ale przy jego wyborze jest po polsku.
18.W notce o zakończeniu zadania z konwojem do S.K jest, że Ramon powie Stoneowi, żeby sprzedał nam Ciężką Zbroję Straży, z tym, że nie mówi nam tego, a tak jest to opisane, że mówi. Możliwe, że to dlatego, iż Blizna może nam o tej zbroi powiedzieć to samo przy sprawie z bandziorami.
19.Nielogiczne jest to, że za dopadnięcie bandziorów lub odeskortowanie tragarzy dostajemy możliwość kupienia Ciężkiej Zbroi Straży, a Średniej jeszcze nie możemy, dopiero, jak się sprawdzimy.
20.Ork w zadaniu z artefaktem dla Magów Ognia nie ginie, nawet nie traci przytomności z powodu utraty pż. Tylko stoi i nie znika w ogóle.
21.W 3r w środku lasu idącego do Klifu i Plaży zrespawnował się Orkowy Pies z 20 wytrychami przy sobie.
22.Guy, Kopacz, nie płaci nam za ochronę.
23.Tragarze siedzą na miejscu, podczas, gdy Strażnicy i Ramon idą w konwoju, nie chodzi o nasze zadanie z konwojem.
24.Ciała Bandziorów, którzy atakują nasz konwój, nie znikają z miejsca zasadzki, tylko ciało Quentina znika.
25.Skorpion nie uczy Magnata, zwierzchnika, strzelania z kuszy, ale Strażnika już tak.
26.Będąc Magnatem, u Stonea pojawia się linijka z pytaniem o broń i pancerze, gdzie mówi on, że nie sprzeda nam zbroi, bo nie należymy do Straży, lecz nadal możemy kupić od niego jakąś zbroję Strażnika, i ją ulepszyć.
27.Gdy jesteśmy Cieniem czy Strażnikiem, nie chcą wpuścić nas do Laresa, ale Magnata wpuszczają w milczeniu.
28.Powitanie Brucea czy pytanie Senyana o obóz bandytów nie znikają, choć powinny z logicznego punktu widzenia.
29.Gdy mówimy Laresowi, że chcemy nauczyć się czegoś nowego, dubbing jest dobry, ale napis mówi, że chcemy się nauczyć Akrobatyki.
30.Blizna nie nosi kuszy, którą trzyma w ekwipunku.
31.Od czasu do czasu nie słychać dźwięku jedzenia zupy bądź potrawki.
32.Drabina na wieżę w wiosce Orków jest tyłem do przodu.
33.Zwykli Orkowie w wiosce mieli w ekwipunku piwa wybrane, jakby to była broń.
34.Czasami Diego daje nam za monety jakieś dziwne ilości rudy (raz dał 0 a raz 4 bryłki, choć monet było więcej).
35.Szkielety Magowie nie robią nic oprócz latania na boki i do tyłu oraz patrzenia w naszą stronę.
36.Uriziel zadający Opiekunom świątyni (np) mniej obrażeń, niż Miecz Blizny.
37.Fanatyczni strażnicy atakujący Opiekunów, gdy ci zaatakują nas.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Kurgan

Kurgan

Użytkownicy
posty85
Propsy7
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Orientuje się ktoś gdzie w 5 rozdziale można znaleźć 2 trolle?
 
Łeb jest mój, no i chuj.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Klify kolo pierwszego kamienia ogniskujacego, Kanion Troli.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zqubany

Zqubany

Użytkownicy
posty4
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gdzie znajdę Zbuntowanych kopaczy?
 

gerard546

gerard546

The Modders
Pisarz Poradników
posty48
Propsy8
ProfesjaGracz
  • The Modders
  • Pisarz Poradników
Gdzie znajdę Zbuntowanych kopaczy?

Odpowiedź na to pytanie już padła.

@WotanGolS

Spoiler
Są 4 grupy: tam gdzie był Talbin i Engrom w G2, tam gdzie był Diego w G2, po drodze koło Cavalorna, idąc tam do tego miejsca kultu orków, i tam gdzie był Gorn i Gestath w G2.

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Dla wszystkich osób którzy nie mieli jeszcze okazji zagrać w tego moda w nieco odświeżonej szacie graficznej mogę polecić wgranie dodatkowo DX11, świat skazańców jest z nim w pełni kompatybilny :).
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Prócz niewielkich defektów typu

Spoiler


to tak, jest kompatybilny.

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
U mnie nie ma nic z tych rzeczy ^^ , poza tym widzę że masz wgranego jakiegoś texture packa może to przez niego, ja gram na oryginalnych jedynie z thielhater graphics pack na obiekty i itemy :D.

Poza tym mam pytanie czy w tym modzie jest jakaś innowacja w NO? bo wiem że w sekcie chyba są najbardziej widoczne zmiany :P
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Nie miałem nic, jedynie czysty Gothic + DX11, nic więcej.
Nie wiem co masz dokładnie na myśli mówiąc innowacja. Dla jednego innowacją będzie dodane jedno zdanie i już będzie zadowolony, a dla drugiego dodatkowe zadania i będzie stroił fanaberie.
Jest tak jak mówiłem - głównie takie ukryte rzeczy, np. jak idziesz z Wrzodem do NO i dostajesz za to expa, czy jakieś tam proste nowe zadania.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta

Necro59

G1 Świat Skazańców PL
#153 2016-03-01, 20:38(Ostatnia zmiana: 2016-03-01, 21:03)
Wyciągnąłby ktoś teksturę ciała bezimiennego z tej modyfikacji i podesłał tutaj?

EDIT: Ok mam, nie wiedziałem że Gomanem mogę otworzyć paczkę modyfikacji :D
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Zajedvabisty

Zajedvabisty

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ta modyfikacja dodaje jedynie obóz na placu wymian, w moim odczuciu przynajmniej. W pierwszym rozdziale może znalazłem 5 nowych questów (aż tak ciężko je napisać? ;v). Poza tym odkryłem zaledwie kilka nowych dialogów z postaciami z oryginału, także kicha. Przejdę się jeszcze, ale jak dla mnie to czysty gothic z dosłownie kilkoma dodatkami (Np. taki MT już w ogóle nie przypominał gothica, a tutaj po prostu jest TO SAMO z dodatkiem kilku questów i kilku postaci).
 

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Mam pytanie co do Magnata.
Otóż po zostaniu Magnatem nie ma co robić więc sensu nie ma nim zostawiać,a poza tym jak pogadasz ze jakimkolwiek strażnikiem jest opcja Czy moge do was dołączyć a ten sie z nas śmieje "taki słabeusz jak ty nie masz szans żeby do nas dołączyć" Więc jaki jest sens nim zostawać skoro więcej będziesz mógł zrobić strażnikiem niż Magnatem ?
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Widocznie małe niedopatrzenie ze strony twórców. W sumie nic więcej po satysfakcji z zostania Magnatem nie ma, co najwyżej pochwalić się przed innymi graczami o tym sukcesie. No i żeby ciężką zbroję Magnata w 5 rozdziale zdobyć.

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Dla zainteresowanych: Twórca ŚS pracuje nad nowym modem, który tym razem ma przywracać koncepty z Alpha wersji G1. Premierę przewiduje jeszcze na ten rok.

https://www.facebook.com/bractwospolszczenia/posts/1779831495573540

edox77

edox77

Użytkownicy
posty37
Propsy2
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
po instalacji moda nie ma nic nowego nigdzie co jest źle?
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Jeśli dobrze zainstalowałeś, to w Gothic Starterze powinieneś mieć do wyboru Świat Skazańców.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry