Lotnik - teczka 39392 84

O temacie

Autor Lotnik

Zaczęty 19.12.2015 roku

Wyświetleń 39392

Odpowiedzi 84

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Lotnik

Lotnik - teczka
2015-12-19, 18:47(Ostatnia zmiana: 2016-05-08, 13:12)
Cześć,

Zakładam swój wątek, bo będę wrzucać dużo screenów :D

Sten, hi-poly:



jeszcze magazynek do zrobienia, potem będzie low i tekstury.

Przy okazji, pierwsza handpaintowa  tekstura:

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Lotnik - teczka
#1 2015-12-19, 19:24(Ostatnia zmiana: 2015-12-19, 19:41)
ta lufa... jest niepokojąca gdy inne elementy wyglądają bardzo low poly
 :ok:
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
bo to jest sten kazz. :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Lotnik - teczka
#3 2015-12-20, 17:37(Ostatnia zmiana: 2015-12-20, 17:44)

Jeśli chodzi o dystrybucję polygonów  w low-poly zwracaj uwagę głównie na widok fps. Druga rzecz - nie bój się trójkątów w low-poly. Ciągniesz wszystkie loopy do końca, zamiast zakończyć wcześniej tam gdzie się da.

Więcej highlighstów, koloru, speculara i więcej luzu w pociągnięciach pędzla potrzebujesz :)
Propsa za lowpoly dam, jak je poprawisz :P

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Znaczy, on napisał że to hp jest :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Dzięki sawik :P

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Dzięki Jedairusz, oczywiście to siatka hp  :D

Na razie wrzucam skończone hi-poly:




W międzyczasie zrobiłem longclawa z gry o tron:



Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Sten bardzo fajnie, co do miecza to brakuje trochę detalu na teksturze, zwłaszcza na rękojeści i jelcu. Powalcz jeszcze z tym, bo warto. Z czego jest ta głowa (z jakiego materiału?) Jeśli to kość, to za jasna jest. ;)

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A mi sie podoba ten gun. Tylko render inny bym zrobil. Moze keyshot :P

Serio to jest longclaw? Na wiekszosci refek w gogle, ostrze jest dluzsze i bardziej waskie niz to co masz. Takie szerokie krotkie ostrze to komicznie wyglada (przynajmniej dla mnie   :D )
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Lotnik

Lotnik - teczka
#9 2016-03-16, 18:23(Ostatnia zmiana: 2016-04-30, 12:16)
Taką skrzynkę zrobiłem ostatnio:
https://skfb.ly/LYrK


W mieczu poprawiłem rękojeść, głowa nie mam pojęcia z czego jest  :) 
Spoiler

niedługo wrzucę gotowego Stena  :D

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Zrobiłem w końcu lp i normalki  :D






Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
na te spawy mogles dac geometrii troche bo z perspektywy 1 osoby bedzie mocno ssało
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hp miało za ostre bevele i się wypaliło jak się wypaliło. W zależności od przeznaczenia modelu i texelu robi się miękkość beveli. Teksturka wygląda jakbyś wziął losowy obrazek z cg texa i wrzucił na całość, nie rób po prostu "wyklejanek". Pierwsze definiuj czyste materiały, potem baw się w detaliki na texie.
Łap tutaj mega tutorial Pirata na temat broni do fps: http://piratportfolio.com/fpp_pl/

Pracuj dalej :)
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Zebrałeś jakieś refki do tekstur? Od tego trzeba zacząć. Później to, o czym napisał Yeto ;)
W zasadzie nie poprawiałbym już tego, myślę że i tak sporo przy tym się nauczyłeś, ale przy następnym projekcie przemyślałbym bardziej workflow pod kątem game-artu. Przede wszystkim zdefiniowanie na początku do czego model miałby być przeznaczony (np. czy broń do fps?) i potem odpowiednie przygotowanie hp ("miękkie" bevele, rozmieszczenie detalu itp.), przy lowpoly zastanowienie się nad docelowym triscountem i rozmieszczeniem geometrii (np. większe otwory powinny mieć więcej poly niż mniejsze lub te bliżej gracza powinny mieć więcej poly niż te dalej itp.) To bardzo ważne w game-arcie.

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Dzięki, to zostawiam i lecę z kolejnym  :D
glock 17

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
bardzo ładny
 
some things are meant to be

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Postępy:


Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Lotnik

Lotnik - teczka
#18 2016-05-31, 21:34(Ostatnia zmiana: 2016-05-31, 21:47)
W międzyczasie bawię się trochę w teksturowanie flory:


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Rozjaśnij te kwiatki.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry