Anime 229717 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 229717

Odpowiedzi 762

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Japonia to nic, popatrz się na Chiny.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
https://www.youtube.com/watch?v=m8nwll9F8dM

:ok:



A odnośnie japońskich dziwactw - w anime odzwierciedlają to czego nie mogą w innych mediach, np. kazirodztwo czy Boku no Pico. A takie rzeczy jak rzekoma niestosowność przebywania zbyt blisko siebie czy okazywania sobie uczyć publicznie (np. pocałunek) ma swoje podłoże w tym że na co dzień jest wręcz przeciwnie - żyją w ścisku w dodatku z osobami których zazwyczaj nie znają. 
https://www.youtube.com/watch?v=b0A9-oUoMug
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
https://www.youtube.com/watch?v=7OhVpXQXxgU
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A ja sobie ostatnio oglądam drugi sezon Fate/stay night: Unlimited Blade Works i powiem, że całkiem niezły.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Fate warto przejść, obejrzeć można Illyę i Zero.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Oglądał ktoś Samurai Champloo?
Polecam!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie musi pisać, dobra bajka - niezła fabuła, ścieżka dźwiękowa i ciekawa oprawa graficzna, chociaż z takim SEL lub Bebopem równać się nie może.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Znajdzie się gdzieś na necie yo gi oh z napisami pl? Szukałem ale znalazłem tylko od któregoś tam odcinka xD wcześniejszych wcale nie było, tylko lektor co jest beznadziejne.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nyaa.se i BakaBT.me to najlepsze źródła bajek, więc na pewno na którejś z tych stron znajdziesz, ale tam są angielskie suby. Jeśli znajdziesz gdzieś same polskie, to nie ma problemu ich wrzucić, bo większość uploadów na te strony zawiera niezmuksowane softsuby.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Nie musi pisać, dobra bajka - niezła fabuła, ścieżka dźwiękowa i ciekawa oprawa graficzna, chociaż z takim SEL lub Bebopem równać się nie może.
Tylko, że Samurai Champloo to anime tego samego twórcy co Cowboy Bebop...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko, że Samurai Champloo to anime tego samego twórcy co Cowboy Bebop...
Co w związku z tym? Twórca może zrobić jedno dzieło lepiej innej gorzej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Tylko, że Samurai Champloo to anime tego samego twórcy co Cowboy Bebop...
Space Dandy też, dobre to to nie było.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie rozumiem tego hype na Clannad, ta seria jest co najwyżej dobra. Zapłaciłbym, gdyby to był Fate, ale po co, skoro fani postarali się o najlepszą edycję na świecie dla użytkowników PC.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przepadnij.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Witam, mam do polecenia kolejne anime!
Tym razem zamieszczam opis ( w części skopiowany z tej strony: http/anime.tanuki.pl/strony/anime/895-notatnik-smierci/rec/917 ) :

Pewnego razu zwykły licealista, Light Yagami, zauważa przez okno, że na trawnik koło szkoły upada notatnik. Po skończonych zajęciach podchodzi
do niego zaciekawiony. Gdy wyczytuje, że wpisanie do notesu nazwiska
jakiejś osoby sprawi, że taki ktoś umrze – wybucha śmiechem i odchodzi.
Jednakże wewnętrzny głos nakazuje mu wrócić i to sprawdzić – w tym celu
wpisuje nazwisko przestępcy, które usłyszał w telewizji. Zgodnie z tym,
co zostało podane w notesie – człowiek ten ginie po 40 sekundach. Light
jeszcze nie do końca może w to uwierzyć, lecz gdy u jego boku pojawia
się shinigami – wszelkie jego wątpliwości zostają rozwiane. Postanawia zostać bogiem nowego świata i oczyścić go ze zła, plugastwa
i przestępczości. Oczywiście policja szybko zauważa, że coś jest nie
w porządku – przecież tylu przestępców nie może w tak krótkim czasie
umrzeć na zawał. Do akcji wkracza tajemniczy detektyw L, którego nikt
nigdy nie widział i którego imienia nikt nie zna. Rozpoczyna się szalona
 rywalizacja pomiędzy Lightem a L… Ten, który pierwszy pozna nazwisko przeciwnika, zwycięży.

Osobiście obejrzałem już całe anime ( składa się z 37 odcinków ), i końcówka nieco mnie zawiodła, ale to tylko moje odczucia...
Anime Death Note w odcinkach (HD) można pobrać z chomikuj : http/chomikuj.pl/manus1111/Anime+-+napisy+PL/Death+Note

Pozdrawiam!
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dzięki za info o Death Note, który każdy tutaj oglądał.

 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
W ogóle, zacząłem sobie oglądać emitowanego w tym sezonie Pożeracza Bogów, pierwszy ep nie jest taki zły. Animacja nawet trzyma poziom, ale to w końcu ufotable, mają smykałkę do animacji, chociaż ostatnie odcinki poprzedniego Fate spieprzyli, o fabule powiedzieć jeszcze nic nie mogę, ale po bajce promującej grę nie spodziewam się wiele.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Dawno temu próbowałem obejrzeć Fate Zero. Po pierwszym odcinku uznałem że to wybitnie nie moje klimaty - odstawiłem zamiast dropować ze względu na sentyment do autor. Teraz dokończyłem pierwszy sezon i uważam to za czas stracony. Czy drugi sezon to wynagradza? Czy trzyma podobny klimat i poziom fabuły?


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry