Pobieranie plików 4228 3

O temacie

Autor Woobuz

Zaczęty 12.06.2015 roku

Wyświetleń 4228

Odpowiedzi 3

Woobuz

Woobuz

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam. Mój kolega chciałby się dowiedzieć, w jaki sposób stworzyć launcher w Unity, który pobierałby pliki do gry z serwera. Coś podobnego do większości launcherów gier MMO - najpierw pobiera pliki, potem możemy grać :P Z góry dzięki za każdą odpowiedź :)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pomyśl - skoro launcher ma odpalać grę w Unity, to jego samego NIE robi się w Unity. To w czym go zrobić, zależy od platformy. W przypadku Windowsa najlepiej zrobić go jako aplikację WPF korzystającą z .NETowych api do pobierania plików.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nic nie szkodzi na przeszkodzie by napisać go w Unity, po prostu to raczej nie bardzo ma sens, możliwe jest.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Nic nie szkodzi na przeszkodzie by napisać go w Unity, po prostu to raczej nie bardzo ma sens, możliwe jest.
Nie pisałem że coś stoi na przeszkodzie. Napisałem że się tego nie robi.
Nic nie stoi na przeszkodzie by napisać go w PHP i rozpowszechniać z serwerem Apache. Albo w assemblerze MIPS i dorzucać do niego emulator. Tak jak nic nie stoi na przeszkodzie żeby zrobić to na dziesiątki innych głupich, ale możliwych sposobów z którymi będzie źle działał (Unity odpala się bardzo wolno w porównaniu z czasem odpalania jakiego oczekuje się od launchera).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry